Ga naar inhoud

Barbielena: 16-08 botuline toxine door dr Prens via Betaalbaarmooier


Barbielena

Aanbevolen berichten

Haaj ladies!!

Ik dacht er al een tijdje over na, maar zag overal relatief dure prijzen. Tot ik van Diana gabriels een aanbieding op de mat kreeg van 250€ en via iets (geen idee meer hoe, vls mij gewoon Googlen wat er in de buurt zit) op Betaalbaarmooier terecht kwam en daar zag ik dat het 189€ was.

Artsen zijn BIG geregistreerd en ik heb er nog niet echt veel negatiefs over kunnen vinden. Dus aangezien ik pas een nieuwe job heb en sinds vandaag mezelf officieel Bachelor of Science mag noemen, besloot ik mezelf te trakteren.

Aankomende zaterdag (niet morgen) even na half 11 ga ik mijn lippen laten doen!!

Bij Dr. Prens, locatie Eindhoven.

Moet erna meteen door naar Kerkrade (Zuid-Limburg) voor een party (Castle of Love) dus hopelijk gaat dat goed whahahaha, kom ik daar in mn partyoutfit, dokter zal wel opkijken :P Misschien eens een goede blik op mn dames laten werpen, dan krijg ik miss nog wel korting hahahaha.

Vind het wel spannend, hoop dat het me gaat staan en anders is het even 4-6 maanden voor gek lopen XD

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.