Ga naar inhoud

poepen druk zetten slecht 2 dgn PO?


nikita

Aanbevolen berichten

Ik kon de eerste dagen ook super moeilijk, en het is normaal niet iets wat je makkelijk bespreekt haha. Maar ik denk dat er meer moeite mee hebben gehad, ik neem aan dat het geen kwaad kan. Je moet uiteindelijk toch naar de wc kunnen. Misschien kan je wel iets nemen waardoor je makkelijk naar het toilet gaat. Pruimen en suikervrije drop is daar geloof ik goed voor?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Jennifer120884

Mwaha!! Heerlijk al die openheid hier, al misschien niet zo "open" als je graag zou willen op dit moment whehe.. Ik denk dat je idd iets laxerends moet eten en zo min mogelijk druk zetten. Al denk ik niet dat het erg veel kwaad kan, maar het zal wel gek voelen in je borsten de eerste tijd, omdat alles zo strak staat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Natuurlijk mag je naar het toilet, hoe wou je dat anders doen? Je mag je ellebogen in principe niet boven je schouders doen maar voor de rest mag je alles doen hoor. Even achter je reiken als je op het toilet zit is geen probleem, als je maar niet teveel onverwachte bewegingen maakt.

Dus wel rustig aan doen maar de normale dingen die nodig zijn in het leven moeten kunnen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is nogal lastig en onwennig (en pijnlijk), maar met rustige bewegingen kom je er wel ;-)

Een ander probleem: tijdelijk krachtsverlies. Ik had de deur, zoals altijd, netjes op slot gedaan toen ik naar het toilet ging. Ik kreeg hem alleen niet meer goed open. Het duurde dus iets langer voor ik van het toilet af was ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is nogal lastig en onwennig (en pijnlijk), maar met rustige bewegingen kom je er wel ;-)

Een ander probleem: tijdelijk krachtsverlies. Ik had de deur, zoals altijd, netjes op slot gedaan toen ik naar het toilet ging. Ik kreeg hem alleen niet meer goed open. Het duurde dus iets langer voor ik van het toilet af was ;-)

Haha ja dit herken ik wel. Heb 'm op een gegeven moment maar gewoon niet meer op slot gedaan :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien roosvice laxo halen? Voor deze eerste dagen? Succes ermee! En ook thanks voor t melden, hoe ongemakkelijk t ook was. Maar je bent niet de enige en ik hou er voor de zekerheid maar rekening mee, aangezien mijn stoelgang niet altijd zo best is.

Dus bedankt en succes met je herstel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hihi ik las de titel en moest lachen,maar t is natuurlijk knap vervelend!

net zoiets als dat je net bevallen bent,dan is het ook allemaal eng!

maar zolang je goed drinkt komt t vanzelf weer op gang .......gewoon rustig aan en niet expres tegenhouden !(maar ja snap je punt t blijft eng in t begin)

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.