Ga naar inhoud

cupmaten...tietenlogie


Vlinder

Aanbevolen berichten

Gast Jennifer120884

Oh, zo ja :|

Ik wil me er niet eens in verdiepen.. Ik weet nu de breedte en de projectie in cm's van mijn aankomende protheses en vind het wel best lol..

Waar wil je op uitkomen dan Vlinder?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het wilt gewoon zeggen, als je bijvoorbeeld een 75c hebt, en je neemt een 80 c, dan is de cup van de 80c ook gelijk iets groter, dus hoe groter de omtrek dan word de cup ietsie groter ook, en niet alleen de omtrek dus een 75 b is bijna hetzelfde als een 80 c alleen de omtrek gaat dan te groot zijn maar de cup is dan bijna hetzwlfdw,

Holapola beter krijg ik het niet uitgelegs hahhaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bijna luxuryboobs haha. 75b is qua cup bijna hetzelfde als 70c of 80a. Dat is wat het eerste plaatje uitlegt.

Het tweede plaatje laat zien dat hoe groter de omtrek word, de cups ook groter worden terwijl het wel allemaal qua letter hetzelfde is.

Het derde plaatje laat zien hoe verder de letter in het alfabet, hoe groter de cup terwijl de omvang hetzelfde blijft.

Jeetje, lijkt wel hogere wiskunde. Ik zat er al sinds gisteren op te staren haha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.