Guest natje83 Posted August 4, 2014 Posted August 4, 2014 hallo allemaal, even een raar vraagje, maar welke bh's dragen jullie na je borstvergroting? k heb voor mij bv altijd voorgevormde bh's gedragen en dit doe ik nu nog, maar nu zei in de week een vrouw in een lingeriewinkel dat niet voorgevormde bh's beter zouden zitten bij siliconenborsten??? graag jullie ervaring hiermee?
Daanie Posted August 4, 2014 Posted August 4, 2014 Ik draag ze allebei! Nu mag ik pas sinds donderdag bhs dragen, dus weet nog niet wat ik na verloop van tijd het fijnst ga vinden (heb wel de meeste voorgevormde gekocht). Merk alleen wel dat de niet voorgevormde echt goed de vorm behouden en die is over het algemeen wel mooi bij 'nep 'borsten. Maar ik vind de niet voorgevormde gewoon al leuk omdat me die eerst nooit pasten haha.
Guest Ava Posted August 4, 2014 Posted August 4, 2014 Ik heb alleen maar voorgevormde, en die zitten gewoon prima zolang het maar een goed model is, een plunge-bh het liefst, aangezien balconette modellen niet zo lekker zitten omdat de beugels daar ver doorlopen tussen je borsten. Maar dit verschilt voor iedereen, dus gewoon lekker passen en kijken wat fijn zit!
Cubje Posted August 5, 2014 Posted August 5, 2014 Heb altijd beugel bh's gedragen, liefst balconettes...maar ze doen me nog erg veel zeer momenteel... Hopelijk verbeterd dit nog...ben ongeveer 2 maanden po
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.