Ga naar inhoud

welke bh?


Gast natje83

Aanbevolen berichten

hallo allemaal, even een raar vraagje, maar welke bh's dragen jullie na je borstvergroting? k heb voor mij bv altijd voorgevormde bh's gedragen en dit doe ik nu nog, maar nu zei in de week een vrouw in een lingeriewinkel dat niet voorgevormde bh's beter zouden zitten bij siliconenborsten??? graag jullie ervaring hiermee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik draag ze allebei! Nu mag ik pas sinds donderdag bhs dragen, dus weet nog niet wat ik na verloop van tijd het fijnst ga vinden (heb wel de meeste voorgevormde gekocht). Merk alleen wel dat de niet voorgevormde echt goed de vorm behouden en die is over het algemeen wel mooi bij 'nep 'borsten. Maar ik vind de niet voorgevormde gewoon al leuk omdat me die eerst nooit pasten haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb alleen maar voorgevormde, en die zitten gewoon prima zolang het maar een goed model is, een plunge-bh het liefst, aangezien balconette modellen niet zo lekker zitten omdat de beugels daar ver doorlopen tussen je borsten.

Maar dit verschilt voor iedereen, dus gewoon lekker passen en kijken wat fijn zit! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.