Ga naar inhoud

Voorstellen


Morris

Aanbevolen berichten

Hi allemaal,

Ik ben nieuw hier 😃! Ik ben 33 jaar. Heb twee kinderen en ben vorige maand in het MCA geweest voor intake Borstverkleining. De wachtlijst zou vier maanden zijn, maar vanwege uitval kan ik volgende week al terecht! Vind het allemaal erg spannend!

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh wauw dat is snel! Welkom op het forum! Bij welke dokter ga je en hoeveel cc krijg je?

Mocht je nog vragen hebben kan je hier meer dan genoeg informatie vinden, onder andere door rechts bovenin iets in te typen in de zoekbalk. Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb mijn berichtje even aangepast was iets te voorbarig met de afkorting borstverkleining. Ik krijg een verkleining. Ga van 80h naar 80d. Zit bij dr Kinhai. Ik zal me verdiepen in het forum hoe hrt precies werkt pet tags etc. Ben daar nog geen held in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is wel in ineens super snel! Wat fijn dat je nu bijna aan de beurt bent. Ik ken de arts niet maar misschien andere op het forum wel? Je kan, op je tablet/computer, rechts bovenin op de zoekbalk je arts op zoeken voor ervaringen.

Ik ben nu vandaag 4 weken po en ondanks de pijn en vermoeidheid, super blij dat ik het heb gedaan. Heb je goedkeuring van de zorgverzekering e.d. al binnen? En als je vragen hebt laat het weten! Oja afkorting van borstverkleining is BVK ;)

Succes met de laatste week spanning in ieder geval en hou ons op de hoogte.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je veel pijn gehad? En kan je echt helemaal niks na de operatie? Ja mijn verzekering had binnen twee weken de goedkeuring verstuurd. Toen gelijk gebeld met zkh en zou dan november geholpen worden. Ik heb aangegeven dat wanneer het mogelijk is ik eerder zou willen en kunnen. Toen werd ik 1,5 week geleden gebeld dat er uitval is en ik eerder kan. As woensdag heb ik opnamegesprek en anesthesie. Wat voor merk sportbh heb jij aangeschaft?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik heb zelf aardig wat pijn gehad en ben nog steeds snel vermoeid, maar dit verschilt heel erg per persoon. Er zijn hier meiden die na een bvk bijv een week pijn hebben gehad en daarna wat gevoelige momenten hebben gehad en verder niet. Ik heb geen drains gehad en ik denk ik daarom heel lang last van blauwe plekken gehad. Ik ging er van te voren wel al vanuit dat ik meer pijn zou hebben als gemiddeld omdat ik dit toch vaak wel heb. Laatst bijv ook bij het trekken van een kies, dus daarbij had ik mij er al op ingesteld.

Je moet de eerste 2 weken echt zo weinig mogelijk doen, toen deed mijn moeder echt alles voor mij. Na 2 weken mag je wel iets meer maar op je moet op je gevoel afgaan en op de leefregels van de chirurg. Dit verschilt namelijk heel erg per arts. Ik ben nu heel langzaam dingen opbouwen maar ik kan autorijden bijvoorbeeld echt nog niet wat andere weer wel kunnen. Ieder lichaam herstelt anders, de steken en dergelijke in het begin voelen vervelend maar betekenen dat je lichaam herstelt, verder in de herstel voel je soms echt pijnsteken die betekenen dat je iets doet wat eigenlijk je lichaam niet aan kan.

Ik heb vanuit de kliniek de carefix Bianca meegekregen, dit is een katoenen sportbh met klitteband sluiting. Deze voelt heel stevig en drukt in het begin een beetje maar geeft goede steun. Ik heb daarna zelf de Carefix Anna gekocht, deze is naar mijn gevoel iets minder stevig maar zit heel prettig. Deze heeft een rits. Ik had ook de fila gekocht maar deze heeft cups, waar ik door zwellingen niks aan had dus die heb ik weer terug gebracht.

Succes woensdag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.