Ga naar inhoud

Vlinder82 : 29 oktober 2014 : Dr. Huisinga : Medisch Centrum Alkmaar


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Nog nooit eerder actief geweest op een forum, maar ervaringen met een borstverkleining kom je nou eenmaal niet overal tegen...

Ik hoop hier straks na mijn bvk operatie -en wellicht ook al in de weg naar die spannende dag toe- informatie op te doen, steun te vinden en ervaringen en gedachten uit te wisselen.

Momenteel heb ik een 75G/H die hopelijk ongeveer een 75E gaat worden.

Zoals het er nu uitziet, gaat de operatie verricht worden door dr Huisinga in het MCA. Hij zal de 'sleutelgatmethode' en liposuctie gebruiken. De verzekering is akkoord en over twee weken heb ik mijn vervolggesprek. De operatie zal dan zijn in oktober en ik kijk er nu al naar uit om (als alles goed gaat) 1 januari weer te kunnen sporten met een stuk minder bagage :)

Pffff, nu ik het zo zie staan op het scherm denk ik hell, wat gaan dit spannende maanden worden! En ik dacht dat wachten op de verzekering spannend was, haha.

Nou, ik ben benieuwd naar jullie en jullie verhalen, dus ik ga maar gauw wat rondlezen.

groetjes

Vlinder

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee meid wat spannend! Ik ga in september juist voor een vergroting dus kan er niet echt over mee praten maar het blijft natuurlijk even spannend allemaal! Ik heb echt veel aan dit forum dus jij hopelijk ook. In ieder geval allemaal lieve meiden hier :) succes met aftellen in deze leuke tijd

Link naar reactie
Delen op andere sites

Piep!!Ik ga ook voor een vergroting dus niet hetzelfde verhaal maar even goed welkom hier!!!

Ik ben in een mum van tijd verslaafd geworden aan dit forum,het doet je echt goed om vergelijkbare situaties te lezen en tips en ervaringen uit te wisselen.

Zo heb je niet het gevoel dat je alleen staat in dit avontuur he...want man of vriend kunnen je wel steunen maar is niet hetzelfde als hier,hier wordt je echt begrepen!!

succes nog!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Vlinder,

Wat leuk weer iemand voor een BVK, we zijn in de meerderheid maar ook alle verhalen voor vergrotingen kunnen je helpen met tips enzo! Ik ben nu 3,5 week herstellende van een BVK en ben erg blij mee dat ik het gedaan. Dit ondanks dat het bij mij wel langer duurt als gemiddeld bij de andere dames, maar dan ben ik wel gewend.

Ik heb als het goed is de Ankermethode gehad. Heb (bijna) in mijn borstplooi een litteken en dan naar boven en om de tepel heen. Weet jij hoe jou litteken uiteindelijk komt? De arts en het ziekenhuis ken ik volgens mij niet. Maar je kan ze wel in de zoekbalk intypen voor eventuele ervaringen van andere meiden.

Ik vond de goedkeuring ook heel spannend en oktober lijkt ver maar dat gaat uiteindelijk heel snel. Lekker in die tussentijd hier rondneuzen en voor je het weet ben je aan de beurt!

Als je vragen of iets hebt over de verkleining laat het weten en hou ons op de hoogte ;)

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

HoiHoi,

welkom hier!! Er is hier vreselijk veel info te vinden, en een hoop gezelligheid :). Wat fijn dat de verzekering akkoord, en oktober is ook al heel snel!

Er zijn hier veel meiden die een BVG hebben of krijgen maar ook absoluut genoeg die voor een BVK gaan.

Heb je al een idee hoeveel hij wil weghalen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum ....en heel veel plezier .

Fijn te horen dat je de operatie vergoed krijgt .

Ik heb 21 maart een Bvk gehad , en ben super tevreden .

Alles is er mee gevalen , heb ook zo goed als geen pijn gehad .

Ben van 85/F naar 85/B gegaan .

De chirurg heeft een combinatie van sleutel/anker methode gedaan en de borsten gelift .

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hoi hoi, weet je al meer inmiddels??? Ik ben nu 5 dagen PO en het is me tot nu toe allemaal meegevallen!! Ik ben van een hangende E/F cup rechts 850gr en links 680gr kwijt, heb nu de sportbeha van de Bergman Clinic aan in een c-cup en ben zoooo blij met het resultaat tot nu toe!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hallo dames,

Nou, daar ben ik dan eindelijk weer. Inmiddels heb ik een datum: 29 oktober. Yeah!! Ik kan niet wachten :-)

Ondertussen af en toe hier gelezen, maar meestal te gehaast om wat te posten. En wat is dat fijn zeg, om al zoveel ervaringen te hebben gelezen en foto`s te hebben gezien. Zo raak je er toch al een beetje mee bekend. Denk dat ik nu een aardig idee heb wat me te wachten staat. Alhoewel ik natuurlijk maar af moet wachten of ik mij er ook zo dapper doorheen sla.

Ik ben zo blij dat het nu echt gaat gebeuren, kijk hier -zoals zoveel van jullie- al zo lang naar uit. Denk er zelfs aan om een feestje te gaan geven ter ere van mijn nieuwe boobies als het gebeurd is. Iemand anders dat ook gedaan?

Buiten een gezellig vuurtje om de bh`s ritueel te verbranden, wijntje erbij, haha.

Anyway, eerst nog even rustig aftellen.

groetjes

Vlinder

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog geen twee weken meer ...dan is het zover .

Super !

Een BH ritueel heb ik daarna niet gehad nee ...ha ha

Maar als jij je daar lekker bij voelt moet je dat gewoon doen.

Is toch een soort van hoofdstuk afsluiten .

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Wauw gisteren was de grote dag. Er is in totaal 800 gram weggehaald, middels sleutelgatmethode en liposuctie. Vooral waar liposuctie heeft plaatsgevonden is het best pijnlijk en gezwollen. Foto`s heb ik geplaatst in mijn gallerij, wel eerst even vrienden worden.

Nog onwijze hoofdpijn, waarschijnlijk van de narcose/morfine. Dus ik houd het kort. Gelukkig is het weer bijna tijd voor een nieuwe dosis paracetamol.

Al met al ben ik blij en ontzettend benieuwd naar het eindresultaat.

groetjes

Vlinder

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo ..er is aardig wat weg gehaald ...

Heb je foto,s gezien ...wat een verschil zeg ..

Als straks de zwelling en het beurse weg is ...

Nu lekker bijkomen /hertstellen ...veel drinken om de narcose uit je lijf te krijgen ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Veel drinken inderdaad, thanks voor de reminder, want volgens mij vergeet ik dat een beetje. Ik ben me toch een partij misselijk, bleh! Nu lees ik hier wel vaker over misselijkheid, het zal er wel bij horen. Vorig jaar ook een narcose gehad (rond de 20 min) en daarna voelde ik mij lang niet zo beroerd.

Veel naar de kraan lopen dan maar, want een kan dragen wordt hem nog niet :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Veel drinken inderdaad, thanks voor de reminder, want volgens mij vergeet ik dat een beetje. Ik ben me toch een partij misselijk, bleh! Nu lees ik hier wel vaker over misselijkheid, het zal er wel bij horen. Vorig jaar ook een narcose gehad (rond de 20 min) en daarna voelde ik mij lang niet zo beroerd.

Veel naar de kraan lopen dan maar, want een kan dragen wordt hem nog niet :-)

Lieve vlinder, je moet wat meer thee gaan drinken, dat helpt super hoor

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.