Ga naar inhoud

Consult Velthuis Kliniek 8 augustus Y. Smulders


Just-Me

Aanbevolen berichten

Hai Dames.

Ik heb doorgepakt, net de telefoon gepakt en een consult afspraak gemaakt..

Alle informatie op internet, zoveel cc, zoveel chirurgen...

Dit word mijn eerste consult, vond het al spannend toen ik belde en de vragenlijst met de telefoniste doornam..

Welke cupmaat heb je nu, wat is je wens, medicijn gebruik, lengte en gewicht en noem maar op.

Is er iemand van jullie ook bij Y. Smulders geweest? Is een vrouwelijke pc, leek me wel fijn voor mijn eerste consult.

Ben echt benieuwd wat eruit komt.

Allemaal alvast een fijn weekend!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag was dan mijn eerste consult dag, mijn beste vriendin mee genomen.

Onderweg er heen nog een beetje mijn vragen en mijn wens met haar besproken.

Eindelijk was het zover, mijn naam werd geroepen, mee gelopen met de assistente en eerst

van haar heel wat informatie gekregen. Daarna heeft ze Y. Smulders op gehaald.

Ik mocht mijn shirt uit doen en ze heeft mijn borsten opgemeten,

sport bh aan en tijd om te passen...

Omdat mijn wens een mooie C cup was zijn we ook vrij snel richting die maat gegaan..

Dat was de 280 cc..

Ze wou me ook de 315 cc laten passen, deze gepast, mn vriendin een paar keer aangekeken en ze zeiden

allemaal dat het prima bij mijn lichaam past.

Ook uit jullie ervaringen gelezen te hebben waar ik iedereen hoor zeggen ik had ze liever wat groter gedaan, hebben ze

325 cc bij mijn formuliertje geschreven.

Soort prothese: Natrelle 410 MX

Volume: 325 cc

Ik liep met mn vriendin het gebouw uit en ik zei tegen haar..

Ik zei nog zo, ik wil een C cup, geen D, dat wordt echt te veel voor mijn lichaam.

Ze heeft voor mij foto's gemaakt zodat ik het thuis aan mijn vriend kan laten zien en zelf nog een paar keer kan kijken.

Helaas heb ik het financieel nog niet voor mekaar om nu de borstvergroting te doen maar wat voelde het op dat moment al super fijn

om borsten te hebben!...

Ik zal proberen de foto's van het passen van de 325 cc in mijn gallerij te plaatsen, hoor graag van jullie wat jullie er van vinden.

Wil sowieso nog meer consult afspraken maken en kijken wat de andere klinieken te bieden hebben.

Fijn weekend!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.