Ga naar inhoud

Push up bh's


Aanbevolen berichten

Ik zou het niet aanraden... de meningen zijn hierover nogal verdeeld maar er is een kans dat je een uniboob krijgt als je snel weer push up's aantrekt. Na die 6 weken zijn je borsten namelijk nog niet helemaal genezen en dan kunnen je protheses verschuiven of vervormen. Mijn pc zei ook dat dit de reden is dat je de eerste 6 weken een sportbh aan moet, omdat een beugelbh je prothese kan vervormen als je die te snel gaat dragen. Denk dat hetzelfde geldt voor push up's. Al zal af en toe een keertje geen kwaad kunnen.

Als ik jou was zou ik het gewoon even aan je pc vragen en zijn advies opvolgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja hoor beugelbh's mogen daarna wel, een goede ondersteuning is belangrijk. Waarom wil je dan aan de maximizers, is toch helemaal niet nodig?

Ik vind van die bij elkaar gepompte borsten erg mooi als ik naar een feest ga. Heb binnenkort een verkleedfeest en wil ze wel ff showen natuurlijk haha! Maar als t niet kan dan doe ik t niet..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Jennifer120884

Ik wil juist van die maximizers af! Lijkt me niets fijners dan een mooie bh, zonder die eeuwige vulling. Anyway, meid, wees nog maar voorzichtig met je boobies. Ze waren duur genoeg!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil juist van die maximizers af! Lijkt me niets fijners dan een mooie bh, zonder die eeuwige vulling. Anyway, meid, wees nog maar voorzichtig met je boobies. Ze waren duur genoeg!!

Hahaha ja dat zei mijn man ook al, dat ze duur genoeg waren

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Herkenbaar, leuk om bij een feestje een mooi decolleté te hebben!

Wat is het effect bij jou dan bij een gewone beugelbh waarin een voorgevormde cup zit?

Ik ben nu bijna 6 weken po en heb eergisteren bh's gekocht, maar wat een verschil met die sportBH!

Het zijn gewone bh's met voorvorm, maar geen push up.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Jennifer120884

Herkenbaar, leuk om bij een feestje een mooi decolleté te hebben!

Wat is het effect bij jou dan bij een gewone beugelbh waarin een voorgevormde cup zit?

Ik ben nu bijna 6 weken po en heb eergisteren bh's gekocht, maar wat een verschil met die sportBH!

Het zijn gewone bh's met voorvorm, maar geen push up.

Na zes weken mag je wel een beugelbh dragen toch? Of een voorgevormde? Kan niet wachten.. Nog 5 weken whaha bluh..
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.