Ga naar inhoud

even voorstellen


Enya

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen,

ik ben nieuw hier en stel mezelf even voor. Ik ben 21 jaar en kom uit gent, belgïe. De reden waarom ik me bij deze forum heb aangesloten is omdat ik er al een hele tijd over na denk om een borstvergroting te doen. Ik heb namelijk een kleine a-cup en wil toch graag een b of c-cup om mijn lichaan wat meer in proportie te krijgen. Ook zit ik nu in de typische leeftijd waarin ik mij graag wat meer vrouw wil gebinnen voelen en wat minder meisje. En met de lichaamsbouw die ik nu heb lukt dat niet..

ik zit dus wel met heel wat vragen. Hoe start je bijvoorbeeld zoektocht naar een goede dokter? Ik zou wel graag iemand in belgie vinden. Dus als jullie goede ervaringen hebben met dokters in belgie, laat het mij alsjeblieft weten.

alvast bedankt !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo iedereen,

wie van jullie heeft ervaring met dr Nolens uit kortrijk? Postief, negatief?

shoot!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi,

Leuk en spannend om de stap te zetten.

Er zijn hier heel veel meiden geopereerd in België door artsen waar ze heel tevreden over zijn. Zelf heb ik een verkleining gehad en geen vergroting dus daar kan ik je niet mee helpen. Maar als ik het goed heb zijn de chirurgen die hier veelvoudig (positief) voorkomen uit België dokter Plovier en dokter Demeyere. Je kan ook rechts boven in de zoekbalk zoeken naar ervaringen door bijvoorbeeld Belgie in te typen. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Positief! Ben niet bij haar gegaan uiteindelijk omdat zij te klein wou blijven, maar ze werkt ongelooflijk grondig en ik denk ook wel correct. Neemt echt de tijd voor je. In m'n topic heb ik wat over haar geschreven ook in de beginpost (even scrollen ;-) ).

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Welkom op het forum!!

De pc's die studente aanraad zijn zeker het waard op een bezoekje te brengen. Ik weet niet of je misschien al afspraken heb staan voor consulten?

Ik ben zelf door de Meyere geopereerd en ben hier heel blij mee. Ik kom zelf uit Nederland en het was voor bij 2 uur en 3 kwartier rijden, maar dat had ik er zeker voor over. Voor jou is het een thuiswedstrijd om op consult te gaan bij hem haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan zeker dr. De Frene in Ieper aanraden, maar is mss al wat ver? Als je niet groot wilt gaan is dr. Nolens in Kortrijk ook goed, heb daar consult gehad; maar blijft meestal klein en heeft d'r eigen mening hoor :-).

Ik zou zeggen lees goed rond, want je leert er heel veel van ;-) lees wat algemene topics en doe vooral meerdere consulten, niet 1. Je leert heel veel over de verschillende zienswijzen en opvattingen, en daarna kies je gewoon voor de PC die jou en jouw wensen het beste past!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.