Ga naar inhoud

Wempie : 22 maart 2010 : Dr. de Boer : Mediconsult


Gast Wempie

Aanbevolen berichten

Hallo,

Tot op heden heb ik alleen gelezen en jullie verhalen gevolgd maar nu de operatie zo dichtbij komt heb ik toch wel behoefte m'n zenuwen te delen!

22 mrt ga ik van 75 A naar een grote B, kleine C. (245 of 270 CC) /dual plane bij Mediconsult, Dr. Boer

Heb gelezen dat dual plane iets pijnlijker kan zijn na de operatie en las helaas ook een paar verhalen dat ze ongelijk of naar buiten staan na dual plane.

Dat.. en de narcose.. en de kans op kapselen.. of ontsteken.. geven me nu wel de bibbers hoor...

Van de meiden die het al achter de rug hebben zou ik heel graag willen weten hoe jullie vriend het vind geworden en hoe het aanvoelt...?

:blush:

Wempie x

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 57
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hi Wempie,

spannend zeg,22maart is er voor je het door hebt,weken vliegen voorbij.

dual plane plaatsing heb ik ook,ik had een zwaar en pijnlijk herstel,maar dat hoeft niet hoor,geen angst...

lees hier en daar even rond,want de ene heeft een ander herstel dan de ander,dus ik zou me niet al te druk maken,en kijken hoe het bij jezelf loopt tegen de tijd.

sucses met aftellen in elk geval.

greetzzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Wempie,

nog 4 daagjes en je bent aan de beurt! Spannend, ik ben erg benieuwd hoe het wordt en hoe het herstel bij je gaat lopen. Ik krijg op 12 april een dual plane plaatsing en ben net jou een beetje angstig voor de pijn erna en maak me druk om vanalles en nog wat! Gelukkig is er het BF! Veel succes en sterkte alvast!

Groetjes,

Yssmin

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 april is ook al snel Yssmin! Spannend he? Ik heb echt al een paar dagen een knoop in m'n buik! Lang leve het BorstenForum inderdaad. Met wie kun je anders al dit soort dingen delen :-)

Jij ook heel veel succes en sterkte, ben benieuwd!!!!!!!!!

Liefs Wempie

Hoi Wempie,

nog 4 daagjes en je bent aan de beurt! Spannend, ik ben erg benieuwd hoe het wordt en hoe het herstel bij je gaat lopen. Ik krijg op 12 april een dual plane plaatsing en ben net jou een beetje angstig voor de pijn erna en maak me druk om vanalles en nog wat! Gelukkig is er het BF! Veel succes en sterkte alvast!

Groetjes,

Yssmin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben gisteren geopereerd! heb dual plane en totaal geen pijn. ja beetje spierpijn maar valt niet onder echte pijn.

Per persoon is het wel erg verschillend hoor.

De grote is bij mij wel verschillend maar dat was voor de operatie ook al zo! niet heel erg hoor. dus denk niet dat het door dual plane komt.

Maak je geen zorgen! komt allemaal goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey,

Ik wilde je alvast even succes wensen voor morgen!

Positief denken en ik hoop dat je weinig pijn hebt!

Groetjes,

Nicole

P.s. Yasmin: nog 22 dagen voor ons! Ik wordt ook op 12 april geopereerd! :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

jaja wempie morgen is t zover boobie day en bye bye push up's.

Veel suc6 morgen hoop dat alles goed gaat voor je en een goed herstel.

rust goed uit en vertel ons alles over jou ervaring he.

knuffie moniqueje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wempieeeee, gefeliciteerd met je nieuwe borsten! Vanavond slaap je daar natuurlijk nog want dat is zo bij Mediconsult. Dus ik kijk morgen uit naar je verslag. Ben erg benieuwd naar jouw verhaal en hoe je het ervaren hebt hoor. Ik ga morgen langs voor laatste

consult bij dr. De Boer :-)

Liefs Barb

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal!

Daar ben ik weer en nu met de meiden! :43: Hou het een beetje kort want ik ben kapot maar vond het zo leuk dat jullie allemaal succes hebben gewenst enzo!

Ik moet eerlijk bekennen dat ik het best veel pijn vind doen. :139: Ze zien er ook nog een beetje gek uit maar als ze wat gaan zakken zijn ze denk ik hardstikke leuk :-)

Dag in het ziekenhuis vloog voorbij. Heb veel morfine gehad omdat ik na de narcose lag te huilen van de pijn zeiden ze. Ik denk dat dat vooral ontlading was. :102:

Van de morfine was ik weer kotsmisselijk dus dat is ook niet alles. Kotste zo in m'n nieuwe decollete! :99: Zo over het verband en de BH heen.. getver! (heel charming ook tegenover mijn vriend & vriendin die naast m'n bed zaten!) Wel steeds kort geslapen tot aan het bezoek dus dat ging snel. Was heel fijn toen mijn vriend en m'n vriendin kwamen. Beetje afleiding toen ik voor het eerst overeind moest komen en de drains er uit werden gehaald. Ze keken allebei zo blij naar mij en de meiden dat het er wel heel mooi uit moest zien. Ik was ape-trots :rolleyes: In de auto belde m'n vriendin nog om te zeggen dat ze ze zo mooi vond en m'n vriend smste hoe blij hij was ons zo met z'n 3en te zien..

Dinsdagochtend opgehaald. Beetje bewegen helpt wel tegen de stijfheids-pijn. Iets teveel gedaan gisteren want toen ik even alleen thuis was stootte m'n kat 2 volle glazen drinken om en kapot. Had m'n vriend juist klaar gezet zodat ik er even tegenaan kon. Kon moeilijk een liter op de houten vloer laten liggen inclusief glasscherven dus stond ik te dweilen... :23: Vandaag hele dag in bed gebleven, beetje ter compensatie maar daar wordt je weer heel stijf van en daardoor doet het vandaag extra pijn denk ik. Heb 2x de slappe lach gehad. :154: Juist omdat het zo'n pijn doet en ik dan niet wil lachen moet ik nog harder lachen.. en niezen doet ook zo'n zeer! Foto's staan er inmiddels op (25 maart) ik stuur je de link via PB omdat ik het niet beveiligd krijg..

Liefs en dank voor alle lieve berichtjes!

Wempie :48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Veel sterkte hoor!

Is toch wel even op de tanden bijten hé.

Ik heb de eerste 3 dagen veel pijn gehad. Nu, na een weekje doet het enkel nog pijn bij het rechtkomen uit bed.

Zeker niks forceren, je voelt het eigenlijk wel als het te veel wordt.

Hier net hezelfde met de kat. Mijn man had net gestofzuigd. De poes besloot om even de paasboom aan te pakken! Alles de grond op; zand, takken, vaas...

gr Poes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee WEmpie,

Fijn te horen dat het toch allemaal wel goed gegaan is. Jammer genoeg kan ik in ieder geval je foto's niet zien. Niet teveel doen hoor! Lekker uitrusten en herstellen. Heb je ze al goed kunnen bewonderen of zit je nog ingepakt? Nou sterkte meid, de komende nacht!

Liefs,

Bloem

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Wempie,

Gefeliciteerd met je nieuwe meiden!!! Die katten toch hé, altijd maar kattekwaad uithalen, haha. Nou probeer 't rustig aan te doen en nog een goed herstel gewenst!

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

dweilen?kijk maar uit aub...doe alsjeblieft zo weinig mogelijk,alhoewel ik je reaktie wel begrijp hoor.

ja katten he :106:

fijn dat alles goed is gegaan,op kotsen na,maar ach dat is ook maar eend agje,dat is te overzien voor wat je ervoor terug krijgt.

laat je heerlijk verwennen,en rust heerlijk uit,voor je weet,ben je weer goed te been hoor,ff doorbijten.

beterschap....

greetzzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.