Ga naar inhoud

Haren blazen


Belgium

Aanbevolen berichten

Misschien een hele rare vraag... Maar als je je bv gekregen hebt, mag je zes weken je armen niet omhoog doen. Ik zal wegens niet zoveel verlof vermoedelijk na een dikke week terug moeten gaan werken, ik heb heel vettig haar dat ik elke dag moet wassen en helaas ook brushen.

Hoe moet ik dat in godennaam gaan doen? Hoe deden jullie dat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien een hele rare vraag... Maar als je je bv gekregen hebt, mag je zes weken je armen niet omhoog doen. Ik zal wegens niet zoveel verlof vermoedelijk na een dikke week terug moeten gaan werken, ik heb heel vettig haar dat ik elke dag moet wassen en helaas ook brushen.

Hoe moet ik dat in godennaam gaan doen? Hoe deden jullie dat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoofd op de kop föhnen zeg maar! Dan hoef je je armen niet op te tillen. :)

Edit: En wassen kan je ook zo doen: met je hoofd in de wasbak of voorovergebogen in douche/bad.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen rare vraag hoor!

Sommigen doen het in de wasbak/wastafel, maar bij mij wast mijn moeder of 1 van mijn zusjes mijn haren omdat ik ook nog mijn rechterhand in een spalk heb zitten die niet nat mag worden haha.

Voor mij kan het niet anders nu.. Soms ga ik naar een kapster om het te laten wassen en vlechten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eigenlijk toch raar, voorover buigen , hangen kan maar niet omhoog?

Misschien letten ze op het werk dan wel op mijn mislukte haren ipv op mijn grotere borsten...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tsja als je vooroverbuigt gebeurt er niets met je borstspier maar als je je armen optilt gaat de spier natuurlijk bewegen en aanspannen en trek je de huid strak en dat is niet de bedoeling. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Ik zou ook zeker niet te veel voorover gaan hangen, is namelijk ook niet goed voor de inkapseling...

Is er niemand in de buurt die je zou kunnen helpen met je haren wassen en fohnen?

Wat voor werk doe je? Ik mag hopen niet zwaar lichamelijk werk, waarbij je de borstspier belast?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Neen, gewoon bureauwerk. Moet er alleen een beetje deftig voorkomen, vandaar dat haar :-)

Ik ga idd. Op zoek moeten gaan naar hulp, bedankt alvast dames!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn mama en mijn vriend hebben bij mij de eerste a 1.5wk de fohn omhoog gehouden dat ik alleen maar wat met mijn handen door mijn haren moest doen :) daarna lukte het weer zelf! Eerst nog echt wat voorzichtig op je kop hangen en dan merk je dat het na een tijd steeds beter gaat:) zolang je maar niet de hele tijd met je armen boven je hoofd gaat zwieren is het niet zo erg. Ik ben nu ruim 4.5 wk po en kan weer normaal mijn haar doen en armen bewegen, maar ga bijv nog niet met een krultang id weer . Mijn pc gaf ook aan dat een staart maken of iets uit n hoger kastje pakken wel mag als het lukt, als je maar goed naar je lichaam luistert

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Met mijn haren wassen en drogen deed ik mijn hoofd naar voren(bukken) en dat ging prima. Nu ben was ik mijn haar niet iedere dag. Hope vaker je je haar wast hoe sneller het weer vet zal worden. Kun je niet om de dag gaan wassen en dan tussendoor droogshampoo gebruiken? Ik gebruik zelf batiste droogshampoo en dat werk super.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.