Ga naar inhoud

Help! 425cc of 500cc....


Aanbevolen berichten

Hallo mede boobies! ;-)

Ik lees nu al een tijdje mee op het forum, maar moet nu toch echt zelf een topic plaatsen. Heb enorme twijfel, dus hoop dat jullie me hierin advies kunnen geven.

Zaterdag 7 juni ben ik voor het eerst op consult geweest bij Diana Gabriels. Het consult is me (ondanks het lange wachten) heel goed bevallen. Diana is een vriendelijke en directe vrouw die echt de tijd voor me nam.

10 jaar geleden heb ik een borstverkleining ondergaan en ben toen van een cup F naar een cup C gegaan. Spijt heb ik hier nooit van gehad, maar in die tien jaar ben ik 15 kilo afgevallen waardoor er van mijn borsten niet veel meer over is dan een slappe B cup.

Nu wil ik graag weer een volle boezem en Diana adviseerde mij meteen 400cc. Meer was volgens haar niet mogelijk omdat ik een slappe huid heb en het dan niet lang mooi zal blijven. Wel zou ze er voor de pc bijzetten dat misschien 450 nog een optie zou kunnen zijn, maar dat liet ze aan hem over.

Ik ben doorverwezen naar Frans straten, waar ik heel blij om ben want mijn voorkeur ging meteen al naar hem uit.

Woensdag 12 juli heb ik het consult bij Frans Straten gehad. Aardige man, hoewel hij gehaast overkwam en door het consult heen vloog. Ik wilde toch graag van hem weten of 500cc mogelijk zou zijn, aangezien ik na het terugkijken van de foto's met pasprotheses met 400cc toch bang was dat ik hier spijt van zou krijgen. Hij raadde dit meteen af en zei dat 500 veel te groot zou zijn voor mijn lichaam. (Ik ben 1.70 en 63kg)

We zijn uitgekomen op 425cc en 25 augustus is de grote dag. :)

Bij thuiskomst ben ik toch weer gaan googlen en op het forum gaan lezen en nu word ik gek van twijfel! :S

Volgens Frans is 150cc 1 cupmaat, dus dat betekend dat die 75cc meer maar een halve cupmaat is.

Ik lees hier van zoveel meiden dat ze achteraf toch liever voor dat beetje meer waren gegaan, maar dat is in mijn geval dus tegen het advies van de arts in. Daarbij heb ik meerdere foto's gezien van meiden die met 500cc helemaal niet hele grote borsten hebben.

Ik zit er nu over te denken om voor de zekerheid voor advies nog bij een andere kliniek op consult te gaan, alleen is dat in de vakantieperiode wat lastiger en is het vaak niet gratis.

Ik hoop dat er iemand is die hetzelfde dilemma had en mij advies kan geven.

Alvast bedankt!

Hoor het graag,

Liefs Leonie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.