Ga naar inhoud

2 Kids van 1 & 3.. Hoelang na bvk mag/kan ik ze niet verzorgen?


Aanbevolen berichten

Hoi

Ik ben nieuw hier ben 23 jaar zit al sinds m'n 15e aan borstverkleining te denken maar wou wachten tot ik "klaar met kinderen krijgen" was dat is nu t geval

Ik heb nu de eerste stap gezet en afspraak volgende week bij de huisarts!

Ik hoop t vergoed te krijgen want zelf geen spaargeld om dat te kunnen betalen.

Ik heb geen gigantische cup maar toch zeker DD/E

Ben 1,74 en weeg 63/64kg

En ze hangen zooo verschrikkelijk na m'n zwangerschappen!!

Nu is mijn vraag heeft iemand ervaring met bvk en het moeten verzorgen van 2 kleine kinderen?

Hoelang mag/kan dat niet hoelang moet ik hulp regelen (als alles doorgaat)

Alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Mandy ...

In Maart heb ik een Bvk operatie gehad , maar kinderen heb ik niet .

Na de operatie ben ik 1 week bij mijn broer en schoonzus in huis geweest .

De dag na de operatie kon en mocht ik douchen , en dit ging ook .

Je mag ca 6 weken niet tillen , over rekken/trekken of herhaaldelijke bewegingen maken .

Je kinderen optillen zou ik zeker niet doen ...

Koken heb ik in de tweede week ook gedaan , gewoon zorgen dat allen op grijpbare hoogte staat .

Wellicht kun je bij je consult ook de PC vragen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi Jeanette

Ik ben vandaag op consult geweest bij bergman clinic

Heb gevraagd ivm m'n kinderen hoelang ik ze niet mag tillen of ik me echt aan de 6 weken niet tillen moet houden en hun zijden dat dat niet nodig was dat ik m'n kleinste van 1 jaar best mag tillen na 2 weken ongeveer met mate natuurlijk maar hij zij je moet juist bewegen alleen de eerste week/2 week rustig aan doen..

Hoop dat dat in de praktijk straks ook goed komt!

Heb een datum 23 september word ik geopereerd!!!!

Vind t echt heel spannend hoop dat alles goed komt !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je datum ...door wie word je geopereerd ??

Ik heb natuurlijk ook geen idee hoe zwaar een 1 jarig kind is ha ha ...

Je merkt zelf wel als het te veel word .

Komt vast en zeker goed ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankje!! Door dr verschuur zit te kijken of ik iets over hem kan vinden maar kan nog niks vinden hier..

Zit trouwens net naar jou foto's te kijken maar wauw echt heel mooi!!

Hij vroeg ook welke cup ik wou ik zij B/C maar denk als ik zo naar jou foto's kijk dat ik toch voor B ga zit er erg mooi uit!

Heb nu een E maar echt last ervan en pijn aan m'n schouders vind t spannend maar hoop dat ik straks blij ben met t resultaat!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kids kun je na 2 weken voorzichtig optillen, maar niet te lang. Ik laat de mijne op m'n heupen steunen met z'n gewicht. Dus minder gewicht aan m'n bovenlijf. Luister naar je lichaam. Merk je dat het niet gaat dan moet je toch rustig aan doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De pijn verschilt heel erg per persoon! Daarnaast hebben alle artsen hebben eigen leefregels die je moet volgen, de 1 zegt 2 weken echt niet tillen de ander 6 weken niet. Je moet vooral naar je lichaam luisteren. Handel hoe jij denkt dat het best is voor je herstel, ik had verwacht na verhalen hier gelezen te hebben veel meer te kunnen doen. Dit valt bij mij door erge pijn en vermoeidheid flink tegen, maar het niet minder waard hoor ;), andere hebben amper pijn en kunnen voor hun gevoel na een paar dagen al heel veel. maar probeer zeker de eerste week/2 weken hulp in huis te hebben voor jezelf en je kids .

Nu nog ruim 1,5 maand wachten spannend hoor, wordt de aanvraag nu bij de zorgverzekering gedaan? Succes in ieder geval

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankje Mandy , ben ook erg blij met het resultaat ...een wereld van verschil tussen voor en na .

Cup B klinkt voor velen "klein" , maar het past perfekt bij mijn lijf is precies in verhouding .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb gelukkig eerste 2/3 weken wel hulp maar daarna moet ik toch echt weer wat gaan doen dus hoop dat dat gaat lukken!

Jeanette ja ik vind ze erg mooi hoop dat t er bij mij ook zo uit gaan zien soms zie ik hier foto's voorbij komen dan schrik ik wel een beetje!

Scharen wat goed hoop dat ik ze met 3 weken ook weer kan verzorgen hoe oud zijn ze?

Dat moet natuurlijk Sharon zijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat je in ieder geval de eerste 2/3 weken hulp hebt! Nu even afwachten dus, nee klopt als je gewoon aan de eisen voldoet zal het vast goedkomen. De klinieken hebben genoeg ervaring met deze aanvragen gelukkig!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.