Ga naar inhoud

Booby : 8 augustus 2014 : Dr. Koopmann : Bergman kliniek : Den Haag


Aanbevolen berichten

Hallo meiden,

Nog meer dames hier die 8 augustus geopereerd worden?

Ik ben net bij de anestethist geweest en alles is geregeld! Zoals het er nu uitziet word ik als eerste geopereerd, vroeg me af of er nog meer op deze datum aan de beurt zijn?

Ik krijg 450cc high profile natrelle , Dual plane door dokter Koopmann.

(Zo eerst 470cc extra high krijgen maar vond de projectie iets te hoog, dus gewijzigd :)

Ik heb nu een a cup, hoop hiermee op een (voor het zicht) mooie D uit te komen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik word wel een beetje gek van mezelf hoor. Twijfelde aan alles, blijf mailen met de kliniek haha. Was bang dat het niet zo passen en andere rampscenario's gelukkig net weer een heel lief mailtje gehad van de consulente dus ben weer gerust ze belt mij morgen om te melden Hoelaat ik er moet zijn volgende week vrijdag

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Vanmorgen om 07:15u was ik al in de kliniek. Na tig zenwuwenplasjes gedaan te hebben werd ik om 7:30u naar mijn kamer gebracht door een superlieve zuster.

Foto's gemaakt, en de nodige vragen gesteld en beantwoord. Omdat ik zo zenuwachtig was heb ik 10mg oxazepam gekregen. Om 8.00u werd ik naar een andere ruimte gebracht. Hier kon ik lekker gaan liggen en werd het infuus ingebracht met de antibiotica.

Op dat moment sloeg mijn oxa ook in dus ik lag wel ff rustig!

Kort hierop kwam meneer koopman. Hij was weer superlief! Stelde me heel erg op mijn gemak en tekende alles af bij me. Hij hielp me weer op de stoel omdat nog niet alle antibiotica oplossing op was. Ik denk zon 5 minuten later wel en werd toen door 2 lieve zusters begeleid naar de o.k. Hier stond een heel team mij op te wachten, wederom weer superlief allemaal.

De anestethisten hielpen mij op de operatietafel, legden mij armen goed neer en stelde samen met koopman nog wat extra check vragen. Hij vertelde dat de verdoving op dat moment via het infuus ingebracht werd en daarna zou het slaapmiddel volgen. Hij legde uit dat dit zeer snel zou werken en hoe ik dat ging voelen.

Hij begon over mijn vakantie, nou dit was mijn vakantie zei ik. Ze lachte erom en ik ook , op dat moment begon heel mijn hoofd te tollen en BAM, weg was ik ;)

Ik hoorde zusters mijn naam roepen meerdere malen, deed mijn ogen open en was meteen kotsmisselijk. Dit was ook het enigste wat ik nog kon zeggen, misselijk en pijn. Meteen werd er via het infuus een middeltje tegen de pijn en misselijk ingebracht, maar ik was zo in strijd met mijzelf om niet over te geven dat mijn hartslag flink tekeer ging.

De anestisten kwamen dit meteen checken en plakte op mijn bovenlichaam plakkers. Toen ik eindelijk genoeg kracht had verzameld om te vertellen dat deze hartritmestoornis kwam omdat ik een strijd met mezelf had om niet over te geven, trok het gelukkig weg en was mijn hartslag weer normaal.

Ze hebben alles nog even dubbel gecheckt maar waren het er toen ook over eens dat sit kwam ivm de misselijkheid. (Ben er bekend mee)

Kort daarna kreeg ik al weer praatjes en gluurde even stiekem naar mijn nieuwe aanwinsten, ik vond ze maar klein haha.

Ik werd rond 11:15u weggereden naar mijn eigen kamer en moest gaan slapen.

Dit wou ik niet haha, vroeg mijn telefoon en heb meteen iedereen zitten appen haha.

De pijn was te ernstig aanwezig dis had extra pijnstilling gevraagd. Daarna lekker gegeten en wat uitgerust.

Mijn partner was er om 13u ongv met kado's etc en heeft mij gezelschap gehouden totdat ik naar huis mocht.

De verpleegkundige heeft mij nog een extra recept meegegeven voor morfine tabletten, verder heb ik diclofenac en paracetamol.

Ze heeft het tape verwijderd en samenet mij in de spiegel gekeken.

Wooooooow ik vind ze nu al zo mooi!!!

Het lijkt zo natuurlijk!! Heb een sportbeha 80c aangekregen omdat deze net wat beter zat dan de 75d. Ook heeft ze meteen de martelband omgedaan!

De autorit naar huis was een hel, bij ieder bochtje en heuveltje kon ik het wel uitgillen van de pijn. Eenmaal thuis is in bed liggen ook een hel, ik zit / hang lekker op de bank.

Het is flink gezwollen van het vocht en doet megaveel pijn, maar ben er zo blij mee!!!'

Binnenkort zal ik foto's plaatsen :)

Maar ik vind het echt geweldig hoe je behandeld word bij bergman en vooral hoe snel alles gaat! Top top top!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

wow!! Wat een mooie borsten zeg!! Mag ik vragen heb jij ze voor of achter de borstspier? Ik heb 18 auguststus mijn intakegesprek. Ook bij Bergman in Bilthoven.

Liefs mij

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb er al heel veel over gelezen, dus ik wil daar dus vanaf zien. Mijn ribben zijn 1 jaar geleden zodanig gekneust geweest door het dansen dat ik nog er last van heb. En ik heb toen zeker niks gedaan en uit gaan rusten. Maar ik dans heel veel dus uiteindelijk is die zeurende pijn gebleven. Dus onder het borstspier gaat voor mij echt geen optie zijn. Of het moet echt niet anders kunnen, dan is er geen keus. Maar als het wel kan ga ik mij niet in die positie brengen. Het is soms nu al niet houden, laat staan als ik de vergroting onder zou laten plaatsen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.