Ga naar inhoud

onzeker


jaws

Aanbevolen berichten

Hoi iedereen,

Ik ben een jonge vrouw van 22 jaar. Ik zit al jaren met het probleem van kleine borsten. Waarschijnlijk zoals velen onder jullie ook hebben of hebben gehad. Ik heb een kleine A. Ik heb dit al vanaf ik borsten begon te krijgen. Deze zijn dus al die jaren zo klein gebleven. Nu ben ik al een jaar op zoek naar de beste oplossing voor mij en dat is dus een borstvergroting. Ik ben hier echter wat angstig over, omdat ik zelfs na het lezen van verschillende informatiebronnen nog niet goed weet hoe alles in zijn werk gaat. Kunnen jullie me helpen? Ik zou op 20 augustus een afspraak hebben met dr paul verstraelen.

Alvast bedankt

Xxxx jaws

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hoi Jaws,

Beetje late reactie misschien, maar wil je nog wel even welkom heten op het forum.

Om informatie te vinden over borstvergrotingen ben je op het juiste adres :D

Als je vragen heb dan kun je ze altijd stellen natuurlijk. Je consult is al snel zie ik.

Het is op zich een goed idee om om consulten te plannen bij verschillende pc's. Het is natuurlijk zo dat iedere pc zijn eigen voorkeuren en ideeen heeft. Je kunt dan kijken waar jij je het beste bij voelt. Het is natuurlijk ook belangrijk dat je je op je gemak voelt bij een pc.

Veel leesplezier op het forum!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Jaws !

Ik kan jou onzekerheid heel goed voor stellen hoor ! ik had dit namelijk ook toen ik ooit aan een borstvergroting begon . En ooohhh... wat was ik bang en onzeker . Mijn cup was 75 A , nu onder tussen al twee borstvergrotingen verder . En zo happy er mee !

Laat je goed informeren en heel veel succes met je keuze .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.