Ga naar inhoud

Krijg geen mail terug? Kliniek Diana Gabriels


Aanbevolen berichten

Dag allen,

Ik heb in het voorsteltopic al aangegeven dat ik erg graag een borstvergroting wil. Aangezien ik precies weet wat ik wil en goed de tijd heb genomen om alles te lezen over een borstvergroting ben ik klaar om op consult te gaan. Ik hoop dat het in december gebeurd, ik moet afwachten wanneer ik stage heb en anders wordt het eind januari.

Ik had twee weken terug een mail gestuurd via de site van diana gabriels, ik heb echter nvens og niks ontvangen.. Ik heb alle gegevens ingevuld op de site en weet dus niet of dit normaal is. Had verwacht veel eerder iets te horen. Hebben jullie ervaring hiermee? En kan je ook bellen naar hun? Dit lijkt mij namelijk veel sneller, kan nergens een telefoonnummer vinden.

Alvast bedankt meiden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi bosbes heel herkenbaar hoor.. heb ze 3 maandem geleden een mail gestuurd via de website maar nooit wat gehoord. .

Heb ze uiteindelijk maar gebeld (google t nr die staat er wel) maar heb uiteindelijk besloten niet via haar te gaan mede vanwege slecht bereik, afspraken die niet bekend zijn en lange wachttijden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat formulier op internet werkt niet ofzo.. dat had ik ook.. kreeg namelijk ook geen bevestiging dat het verstuurd was ofzo...

uiteindelijk een mail gestuurd naar het adres wat op de site stond en daar kreeg ik wel gewoon antwoord op..

uiteindelijk toch gewoon gebeld dat leek me uiteindelijk handiger :44:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Had volgens mij het verkeerde nummer! Heb daarstraks gebeld en gelijk afspraak gemaakt bij Frans Straten en Schiettecatte! Wou niet eerst naar diana, kom erg ver uit de richting dus allebei de keren moet ik al 2,5 u heen en 2,5 u terug reizen. Vond ik genoeg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mij meer dan 2 uur, denk dat ik alleen bij Frans Straten op consult ga in Barendrecht. Had eerst Schiettecatte nog in gedachten, maar zie het niet zitten om in Amstelveen geopereerd te worden ivm de terugreis na de operatie. Daarbij lees is onwijs veel goede dingen over kliniek Heyendael. Enige reden waarom ik bij Schiettecatte op consult zou willen is om te kijken of ik voor de spier zou kunnen, maar weet wel bijna zeker dat dual plane beter is voor mij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.