Ga naar inhoud

Sasha : 25 Juli 2014 : Dr.Ulens : Beaucare


Aanbevolen berichten

Hoi dames,

A.s. Vrijdag is het zover; mijn bv bij dr Sara Ulens bij Beaucare, spannend! Ik twijfel nog tussen 400 of 500 cc, en heb nu zelf een slappe 75b.

Ik kijk er naar uit en ben tegelijkertijd behoorlijk nerveus! Ik lees al een tijdje mee en dacht ik stel me nu eindelijk eens voor. T'is fijn alle info en ervaringen hier te kunnen lezen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Sasha,

Superspannend!!

Ikzelf heb vorige week mn borstvergroting gehad in cominatie met een buikwandcorrectie.

Ik had ook slappe borsten en er is bij mij 500 cc voor de spier in gegaan.

Wat is het advies van de pc qua cc en qua plaatsing?

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je! Het advies was 400 cc achter de spier, 500 mocht ook. Ik gaf aan dat ik wel grote borsten wilde hebben en daar werd niet moeilijk over gedaan. 600 cc was wel een optie maar dat vonden ze te groot voor mij. En met 500 cc ben ik denk ik heel blij : ).

Hoe voel jij je Newbie? Veel pijn? Zo'n buikwand is behoorlijk ingrijpend ook! Ben je blij met het resultaat?

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Sasha,

Ik heb helemaal geen pijn gehad!! meer een beetje ongemak met bewegen,

Vandaag bij mijn pc geweest en die was echt mega verrast over hoe het allemaal gaat. Ik doe de was, kook, eigenlijk alles behalve autorijden en stofzuigen hihihi.

Bij mij zou achter de spier niet genoeg opvullen en misschien zorgen voor een double bubble, Aangezien ik ook wel gwn iets hang wilde houden en een beetje natuurlijk ogende borsten zijn ze voor de spier geplaatst

Nog een paar dagen dan mag je!!!!! Superspannend!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi wennetje,

Zag nu pas dat dat je naam is! Fijn dat je zo weinig last heb zeg! Echt top! Hoop dat ik dat ook heb : ) ja nog maar 3 nachtjes.. Ben zo benieuwd!! Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.