Ga naar inhoud

sass92 : 11 augustus 2014 : Dr. Roosenburg : Kliniek Amstelveen?


Aanbevolen berichten

haii allemaal,

Op 11 augustus heb ik mijn borstvergroting gepland! Nog 3 weekjes, super spannend!

Begin juli ben ik op consult geweest bij diana gabriels en de volgende dag meteen gebeld voor een afspraak.

Ik krijg 325cc mentor rond, dual plane door Willem Roosenburg.

Ik had altijd een B cup, maar sinds 3 maand zijn mijn borsten opeens weer gaan groeien haha.

Met m'n kleine C van nu hoop ik uit te komen op een D/E cup:))

Begint nu toch wel heel dichtbij te komen. Vind het heeeell spannend, maar ik heb er zin in!

Ik houd jullie op de hoogte en zal over 3 week een verslagje posten!!

xx sas

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat toevallig! Ook bij roosenburg?

Gelukkig ben ik met van alles druk bezig, dan vliegt de tijd.

3 weekjes zijn zo om. Ik vind het wel super spannend!

Ben vooral bang dat er iets verkeerd gaat of dat het resultaat tegen valt.

Ik heb steeds de gekste dromen haha.

Jij al nerveus?

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ga naar de wellness kliniek in genk.

ik heb vakantie dus heeeeeeel veeel tijd om erover na te denken en nerveus te kunnen zijn ;-) vooral nu iedereen komt van oo spannend komt er nu op aan he ben je niet nerveus hahah

ik ben ook wel bang dat ik de verkeerde maat gekozen heb, bij de pc ben ik heel zeker en thuis twijfel ik dan weer.

ik heb van de week ook de hele nacht gedroomd over borsten en vergroting hahah zie ook overal borsten nu....

heb een app op mn gsm die de dagen aftelt zijn nog 19 dagen.... ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Ik zal even je titel aanpassen zodat hij op de andere lijkt :)

En even kijken of je in de goede categorie staat, dan kun je hier namelijk straks ook je operatieverslag kwijt en staat alles overzichtelijk bij elkaar :)

Word je trouwens in Amstelveen geopereerd?

Succes met aftellen!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ga naar de wellness kliniek in genk.

ik heb vakantie dus heeeeeeel veeel tijd om erover na te denken en nerveus te kunnen zijn ;-) vooral nu iedereen komt van oo spannend komt er nu op aan he ben je niet nerveus hahah

ik ben ook wel bang dat ik de verkeerde maat gekozen heb, bij de pc ben ik heel zeker en thuis twijfel ik dan weer.

ik heb van de week ook de hele nacht gedroomd over borsten en vergroting hahah zie ook overal borsten nu....

heb een app op mn gsm die de dagen aftelt zijn nog 19 dagen.... ;-)

Spannend!!

Super leuk dat je op dezelfde dag gaat als ik! Kunnen we samen aftellen :D

Fijn hè, vakantie! Haha, dan gaat de tijd zo langzaam -_-'

Dat heb ik idd ook. Heb diana nog weer opgebeld en die heeft me gerust gesteld dat het wel goed komt.

Dan is het even goed voor een paar uurtjes en dan begin ik alweer te twijfelen.

Het is gewoon een obsessie de laatste weekjes. Mijn vriend zei ook al, volgens mij heb jij meer borsten gezien in je leven dan ik haha!

Nog 17 dagen!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Ik zal even je titel aanpassen zodat hij op de andere lijkt :)

En even kijken of je in de goede categorie staat, dan kun je hier namelijk straks ook je operatieverslag kwijt en staat alles overzichtelijk bij elkaar :)

Word je trouwens in Amstelveen geopereerd?

Succes met aftellen!!

xx BB

Hai,

Top, dankjewel :)

Ik ben altijd aan het lezen en foto's aan het kijken op het forum,

maar in het zelf posten was ik niet zo handig haha.

Ik word inderdaad in Amstelveen geopereerd.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooooh spannend! Ik ben 15 augustus aan de beurt! Ook in Amstelveen door Drs Koeijers

Yessss, spannend idd! 4 dagen na mij! Wat voor protheses krijg je?

Het is nu echt dagen aftellen de laaste 2/3 weekjes hè! Succes :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hooi ,

Ik ben net lid en zit wat rond te lezen.

Grappig , ik word ook 11 augustus geopereerd in Amstelveen.

Alleen dan door Dr, Schiettecatte.

Ben je ook nerveus? Nog maar 2 weken !

Haiii,

Wat toevallig!! Dan kom ik je vast wel tegen, spannend!

Jaa 2 week nog maar, de tijd gaat super snel.

Het valt nu nog mee, maar ik vrees dat ik de dagen er voor geen oog dicht doe van de spanning haha.

Ik heb er wel heel veel zin in! Ben jij al nerveus?

Wat voor protheses krijg je?

Succes met aftellen :)

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben afgelopen maandag bij Schiettecatte geweest en ik krijgt 450cc rond dual plane.

Zou eerst voor de spier nemen maar ben bang dat het dan toch ballen worden en dat wil ik echt niet.

Als het goed is word ik als eerste of 2e geholpen , zoiezo smorgens omdat ik allergie heb , die mensen gaan eerst vertelde hij haha.

Ben jij al op de laatste controle geweest?

Ja ik tel ook echt af! Gelukkig moet ik nog werken , gaan de weken zo voorbij

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben afgelopen maandag bij Schiettecatte geweest en ik krijgt 450cc rond dual plane.

Zou eerst voor de spier nemen maar ben bang dat het dan toch ballen worden en dat wil ik echt niet.

Als het goed is word ik als eerste of 2e geholpen , zoiezo smorgens omdat ik allergie heb , die mensen gaan eerst vertelde hij haha.

Ben jij al op de laatste controle geweest? Ja ik tel ook echt af! Gelukkig moet ik nog werken , gaan de weken zo voorbij

Wat leuk dat je ook de 11e moet! Jij gaat ook in Amstelveen?

Wel fijn dat je meteen sochtends gaat! Ik hoop dat ik ook op tijd mag, maar de exacte tijd laten ze pas de dag van te voren weten geloof ik.

Ik ben begin juli op consult geweest bij diana en roosenburg. De volgende dag meteen een afspraak gemaakt, dus ik heb geen verdere afspraken meer staan. Jij moet nog wel op een laatste controle?

Gelukkig moet je werken, dan gaat het idd sneller hihi, spannend!

11 dagen te gaan:)!

Welke cup maat heb je nu?

Xx sas

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben afgelopen maandag in Amstelveen geopereerd maar dan door Schiettecatte en heb ook 325 cc gekregen. Ik heb het als een goede ervaring ervaren en alles is me 100% meegevallen. Succes met aftellen!

Gefeliciteerd!! Gelukkig is alles meegevallen!! Is wel een geruststelling om alle positieve reacties te lezen :) Ik begin langzaam toch wel een beetje nerveus te worden haha!

Hoe is het resultaat? Heel veel succes met je herstel!

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Bedankt voor de berichtjes!

Ze zitten er in:D Ik ben zo happy!

Het ziet er nu al heel mooi uit en heb weinig pijn. Alles is me 100% meegevallen! Morgen mag de band af en de bh aan, dus ik zal dan even een verslagje typen & natuurlijk de foto's posten :)

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Woehoeeeee ze zitten er in! Ik ben zo happy:D

Gister om 9.00 uur samen met mijn vriendje vertrokken richting Diana Gabriels in Amstelveen. We kwamen rond 11.00 aan. Om 11.30 werd ik al opgeroepen, dus ik had gelukkig niet veel tijd om me zenuwachtig te maken hihi.

Ik mocht meteen mee naar boven en kreeg een sexy blauw jasje aan met een muts en pantoffels :118: Even later kwam dr. Roosenburg bij me om af te tekenen en gaf uitleg hoe het in zijn werk ging. Toen mee naar de operatiekamer, brrrr wat was het daar koud! De artsen / assistenten waren heel erg lief! We hebben even gekletst over van alles en nog wat en voor ik het wist was ik vertrokken. Een uurtje later werd ik wakker van de narcose en ik voelde me top! Helemaal geen pijn en ik dacht, ik kan weer naar huis! Stiekem meteen even gekeken en wauw, ik was zo happy! :43: Een uurtje later wat gegeten en proberen te zitten en toen was het opeens mis. Heel de kliniek bij elkaar gekotst en 4 spuitjes gekregen tegen de misselijkheid :blink: . Rond 15.30 werd het gelukkig eindelijk beter en mocht ik weer naar huis. Ik heb bijna heel de terugweg heerlijk gelegen. Na een rit van 2 uur waren we weer thuis, hongerrrrr! Dus meteen een hapje gegeten en toen lekker op tijd op bedje gegaan. Vanochtend mocht de band er af en wauw, het ziet er zo goed uit! Ik ben super trots:D Het valt me tot nu toe 100% mee met de pijn. Een beetje een drukkend gevoel, maar ik doe alles zelf en het gaat prima. Tot nu toe geen seconde spijt!! Top kliniek & chirurg en heeeeel erg blij met het resultaat! Ik zal jullie op de hoogte houden van het herstel :)

xxx sas

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.