Ga naar inhoud

Annemieke : 20 april 2009 : Dr. Laban : Bergman Kliniek


Gast Annemieke

Aanbevolen berichten

Gast Annemieke

Gister op controle geweest. Alles was wederom prima in orde. Het gaat zelfs zo goed dat ik niet meer terug hoef te komen :-)! De laatste pleisters zijn weggehaald en de paar uitwendige hechtingen ook. Mag 's nachts mijn sportbh uit, draag nu 's nachts een andere minder strakke en minder corsetachtige bh. Heerlijk! Nog een paar korstjes hier en daar, maar die vallen er al bij bosjes af. De opgerolde gaasjes onder m'n borsten zijn ook verleden tijd, dus nu kan alles gaan uitdeuken en een mooie vorm krijgen. Ik ben helemaal happy :-).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast ~nail~

Fijn om te horen dat het goed gaat annemieke.

kan je al weer meer, of moet je je nog inhouden van de PC?

en hoe is het resultaat nu anders als in het begin na de operatie?

wat een vragen weer hé!

liefs Bianca

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Annemieke

Stel gerust vragen hoor Bianca! In het begin was het allemaal heel erg gezwollen, dus kon je niet zo heel goed zien hoe het er nou echt uitzag. Van het weekend was de zwelling al bijna helemaal weg, dus nu kun je pas zien welke grote het ongeveer is geworden. Daarnaast zie je nu ook meer kuilen en deuken, maar sinds gisteren is dat al een heel stuk minder geworden. De gaasjes zijn weg, dus kan alles langzaam op z'n plekje zakken.

Ik mocht na een week al in principe alles doen van de pc, behalve bukken, zwaar tillen en intensief sporten. Ik moet wel de komende weken nog goed opletten dat ik niet overbelast, dus voorzichtig zijn met mijn armen. Dus niet te ver strekken of hard trekken e.d. Uitkijken met alles waarbij je je borstspieren gebruikt.

Annita, ik doe nog steeds voorzichtig hoor! Geen zin in complicaties ;-).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Annemieke

Ik heb nieuwe foto's geplaatst op de website. Het adres van de website vind je in mijn profiel, of kun je aan me vragen via een PB.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast niietje

nou heb net je foto's even gezien en ik moet zeggen dat ziet er niet gek uit hoor................. :106:

die zijn echt een stuk kleiner geworden zeg!

welke cup heb je nu ook alweer???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Annemieke,

Ik vind ze echt erg mooi geworden! Wat een verschil zeg met je voor-foto's!

Je ziet aan jouw foto's wel dat het echt wel een ingreep is zeg, ik vergelijk het dan met een BV, waar meestal alles alweer heel snel genezen is. Wel heb je dan natuurlijk je hele leven lang iets onnatuurlijks in je lichaam, waar weer iets mee kan gebeuren... Maar jee, wat een blauwe plek had je zeg! Maar nu ziet het er echt al een heel stuk beter uit en dat na 3 weekjes! Super hoor!

Geniet ervan!!!! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Annemieke

Bedankt! Ik ben er zelf ook erg blij mee! De komende weken zullen ze alleen maar mooier worden, dus ik ben benieuwd ;). De blauwe plek trekt al aardig weg, nu ook de bult die erbij hoort. Zal nog wel even duren voor het helemaal weg is, het is al best snel gegaan, met dank aan de arniflorcreme!

Ik heb inderdaad geen operatieverslag, dat staat hier een beetje en een beetje bij jullie topics. Het hele gebeuren had ik al op .nl beschreven en eigenlijk geen zin om nog een keer te doen :).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Daantje87

Hai Annemieke!

Zo ik heb je hier nu ook gevonden, hihi, even wennen hoor zo'n nieuw forum!

Het begint er echt al goed uit te zien bij jou, wat super! Alweer bijna een maand geleden zo te zien!

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.