Jump to content

Zou dit mogen/kunnen?

Recommended Posts

Posted

Ik denk dat het opzij vallen van je borsten aan de littekens kan trekken? Zeker wel lekker om ze even te laten luchten... pff, wat een hitte.

Posted

Ik denk dat het opzij vallen van je borsten aan de littekens kan trekken? Zeker wel lekker om ze even te laten luchten... pff, wat een hitte.

Dat denk ik dus ook, ik denk dat ik de gok maar niet neem. Ik kan nu even. ' luchten '. En dan zo dat ding maar weer aan hihi

Posted

Ik mocht vanaf 4 wk PO snachts zonder sportbh aan slapen. Denk dat een nacht geen kwaad kan maar zou het risico niet lopen hoor Gewoon, voor de zekerheid niet;-)

Posted

Ik mocht vanaf 4 wk PO snachts zonder sportbh aan slapen. Denk dat een nacht geen kwaad kan maar zou het risico niet lopen hoor Gewoon, voor de zekerheid niet;-)

Maar jij hebt een bv ;)

Sharon heeft een bvk met andere littekens :)

Posted

Tegen mij werd gezegd dat je de bh toch wel voor bescherming draagt. Dus dat het goed op haar plek blijft zitten en als je beweegt het stevigheid heeft en voor je littekens enzo! Succes met de warmte

Posted

Tegen mij werd gezegd dat je de bh toch wel voor bescherming draagt. Dus dat het goed op haar plek blijft zitten en als je beweegt het stevigheid heeft en voor je littekens enzo! Succes met de warmte

Dank jullie wel! Ik blijf m nog maar gewoon drie weken dag en nacht dragen. Vind t ook wel veilig zo hhi

Posted

Iedere chirurg geeft natuurlijk ander advies , ik hoefde na de Bvk maar 2 weken dag en nacht de

sport bh .

Hoe warm het ook is , idd de instructies van je eigen PC volgen ... :53:

Posted

Iedere chirurg geeft natuurlijk ander advies , ik hoefde na de Bvk maar 2 weken dag en nacht de

sport bh .

Hoe warm het ook is , idd de instructies van je eigen PC volgen ... :53:

Twee weken maar???? Ohh daar zou ik een moord voor doen hihihihi

Posted

Ja inderdaad haha! Ik moet zeggen heb nu die carefix Anna aan en die vind ik best luchtig in vergelijking tot mijn andere sportbh, miss dat dat bij jou ook verschilt als je er meerdere hebt. ;)

Posted

Yep , twee weken dag en nacht , en twee

weken overdag .

Posted

Ik moest de sportbh 6 weken dag en nacht dragen. Heb het advies dan ook trouw opgevolgd.. Wilde geen enkel risico lopen :)

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.