Ga naar inhoud

mariette2 : 29 augustus 2014 : Dr. Smits : Contour kliniek


Aanbevolen berichten

Hey Mommy2,

Hier gaat het allemaal goed gelukkig het valt me echt reuze mee.

Het infuus wilde niet in mn hand dus is het bij de binnenkant elleboog geworden.

De mensen daar waren echt heel erg vriendelijk ben heel erg blij met de keuze van Contour Kliniek ben geopereerd in de Boerhave kliniek in amsterdam.

Ook het verzorgen ging heel erg goed al het personeel is heel erg vriendelijk.

Het enige wat wel jammer was is dat de arts al naar Bussum ging voor ik echt goed bij was maar ja daar was niks aan te doen.

Ze heeft wel echt de moeite genomen om me vanmiddag nog even te bellen alleen heb ik dat niet gehoord omdat mn tel nog op stil stond en ik nog in de boerhave kliniek was.

Kwa pijn vind ik het wel meevallen heb vooral last van mn ribben en rug aan 1 kant en meest iritante is mn arm voor waar mn infuus in heeft gezeten.

Zodra ik wat meer puf heb zal ik ook ff foto's plaatsen ( denk zondag want dan maak ik weer nieuwe heb van net na de operatie al een foto)

Groetjes Mariette

Link naar reactie
Delen op andere sites

Okey grappig dat we in dezelfde kliniek zijn geholpen.

Ja die spierpijn is het vervelendste ik kan gelukkig wel lkkr zelf mn bed uitkomen daar heb ik geen hulp bij nodig.

Het is alleen wel zo dat het ipv 1 min duurt voordat ik zit het toch gauw 5 tot 10 minuten zijn en dan lig ik schuin.

Ik ga vandaag ook de dag door zonder pijnstilling en dan voor de nacht neem ik wel wat in om gewoon goed door te kunnen slapen.

Ja mn man zorgt wel voor me probeer ook wel kleine dingen zelf te doen, maar vanmorgen was hij even naar dorp toe met dochterlief en is hij naar de turkse groentenboer geweest en heeft hij daar heerlijke verse aardbeienkwark gehaald en daar ben ik zo dol op!!!

Hoop dat jij je ook goed voelt Mommy2?

Groetjes Mariette

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik begreep van mijn arts dat de boerhaave operatie kamer heel vaak uitgeleend werd. Ze hebben namelijk de nieuwste snufjes enz.

Ik heb natuurlijk ook een mini buikwandcorrectie en lipo bovenbuik dus ik heb daar het meest last van. Dus heel mijn rug doet pijn (spier) en mijn armen van de bv.

Bluhh opstaan voelt als zwanger zijn. Ik bedoel als je bijna moet bevallen dat jezelf om moet rollen. Maar in dit geval heb je hechtingen die je niet wil belasten.

Op dit moment denk ik echt waar ben ik aan begonnen :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja zal voor jou dan idd zwaarder zijn als je meerdere dingen tegelijk hebt laten doen.

Ik ben de dag goed door gekomen zonder pijnstillers vanmiddag nog ff lkkr geslapen op de bank.

Ben ook even naar mn vriendin gelopen overkant van de straat om even de jas van zoonlief op te halen was hij gisteren vergeten mee te nemen.

Wat ik het meest vervelend vind is nu als ik moet niezen of hoesten pffff dan ga ik wel ff door de grond.

Ook heb ik het idee dat het vocht ook richting mn buik is gegaan. De beursheid bij mn ribben lijkt minder te worden en ook boven de borsten lijkt het al minder te worden.

Ik hoop dat je gedachten waar ben ik aan begonnen snel weggenomen worden.

Groetjes mariette

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Mariette, wat fijn om jou verhaal te lezen.

Ik krijg vrijdag 24 oktober mijn BV ook door Dr Smits.

Er wordt voor mij Natrelle Anatomisch 330cc en 375cc besteld, ook bij mij wordt tijdens de operatie gekeken wat het beste past.

Het wordt achter de borstspier geplaatst.

Blijft een gekke gedachte dat ik voor de narcose een B70 heb, en erna een volle C of misschien een D :-)

Groetjes Noldje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Noldje,

Leuk dat je ook door haar word geholpen lieve vrouw he?

Bij mij is het ook achter de spier geplaatst.

Ik ging erin met 75aa/a en heb van de week mn 1e bh al gekocht kon het niet laten en was een 75E, bij de D zat de beugel aan de zijkant tegen mn borst aan te drukken.

Ben heel benieuwd hoe het bij jou gaat worden!!

Groetjes Mariette

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.