Ga naar inhoud

maddiexxx : 17 juli 2014 : Dr. Nio : SLAZ


Aanbevolen berichten

Hallo,

Na veel verhalen gelezen te hebben open ik nu ook maar mijn operatieverslag. Mijn borstvergroting staat morgen (!!) 17 juli gepland in het SLAZ. Ik wordt geholpen door dr Nio. 3 weken geleden ben ik voor het eerst op consult geweest in het SLAZ. Via een vriendin ben ik hier terecht gekomen. Zij was erg tevreden over alles en ik vond haar borsten erg mooi geworden. Ik heb nu een A (soms een B cupje) en krijg 400CC Dual Plane 85% gevuld.

Zijn er nog meer meiden die 17 juli geopereerd worden? Ik ben echt heeeeeel erg zenuwachtig en kan nergens anders meer aan denken. Ik hoop dat ik vannacht wel een beetje goed kan slapen. Vooral de narcose lijkt me heel eng….

Hoelang duurde bij jullie het herstel (dual plane)? Moet ik echt 2 weken plat op bed liggen of kan ik na een paar dagen wel weer naar buiten? En na hoeveel dagen mag je eigenlijk douchen?

En zijn er nog meer meiden met deze situatie...op welke cup kwamen jullie uit?

Liefss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Succes Maddie,

Het herstel viel mij heel erg mee. Je voelt het de 1e paar dagen wel. Vooral met opstaan s morgens. Hele heftige spierpijn zeg maar. En stuwing...als je dat al eens meegemaakt hebt. (Zwangerschap?). Echt twee weken plat is absoluut niet nodig. Als het goed is, mag je na een paar dagen douchen. Je lrijgt watervaste pleisters. Tenminste, ik wel. Ook door Nio in t slaz geopereerd.

Wens je heel veel succes en alvast een voorspoedig herstel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.