Ga naar inhoud

Sport BH al wisselen voor gewone BH?


Jolien93

Aanbevolen berichten

Hoi meiden,

Misschien wil ik een beetje te snel hoor, maar ik heb een vraag.

Vandaag ben ik 4 weken PO. Ik heb een 'Instructiekaart voor de eerste periode na een Borstvergroting' meegekregen van de Bergman Kliniek.
Waarop verschillende dingen zijn omcirkeld wat voor mij van toepassing is.

Nu staat bij week 4: Sport BH - Dag.
Dus, afgelopen week had ik hem ook al alleen overdag mogen dragen. (dacht ik) Dit vond ik nog een beetje eng.
Nu zou het dus sowieso mogen, maar nu had ik het andersom bedacht..

Als ik hem 's nachts al uit mag, dan kan ik hem toch ook in plaats daarvan overdag uitlaten?
En dan 's nachts aan en overdag misschien al een gewone BH?

Nu ik het zo typ, lijkt het me nog niet heel verstandig haha.. Maar wilde jullie mening wel eens horen :)

Liefs X


Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Jolien,

Ik weet het natuurlijk niet zeker maar ik denk dat ze bedoelen dat je dus overdag nog de sport beha draagt en hem s'nachts uit mag laten en dus naakt of in een hemdje mag slapen oid.

Als je dit gaat omdraaien zou dit betekenen dat je overdag geen of een gewone beha draagt. Dit lijkt me bij 4 weken po echt nog niet verstandig.

Het gaat hier denk ik niet om de tijdspanne dat je hem uit mag maar de periode waarin. Dat is een periode dat je rustig ligt en je borsten dus geen extra ondersteuning (meer) nodig hebben.

In zoverre kan je de dag dus echt niet met de nacht vergelijken en deze zomaar omdraaien.

Maar ik vond hem wel leuk bedacht van je! ;-)

Succes met je herstel verder! xxx saartje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Overdag beweeg je meer en is het intensiever voor je borsten, 's nachts slaap je alleen dus kan me voorstellen dat ze willen dat je de sportbh overdag nog wat langer draagt. Persoonlijk zou ik gewoon doen wat de pc zegt, dit zal niet voor niks de richtlijn zijn. Liever een paar weken extra die bh aan dan straks complicaties..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Jolien,

Ik weet het natuurlijk niet zeker maar ik denk dat ze bedoelen dat je dus overdag nog de sport beha draagt en hem s'nachts uit mag laten en dus naakt of in een hemdje mag slapen oid.

Als je dit gaat omdraaien zou dit betekenen dat je overdag geen of een gewone beha draagt. Dit lijkt me bij 4 weken po echt nog niet verstandig.

Het gaat hier denk ik niet om de tijdspanne dat je hem uit mag maar de periode waarin. Dat is een periode dat je rustig ligt en je borsten dus geen extra ondersteuning (meer) nodig hebben.

In zoverre kan je de dag dus echt niet met de nacht vergelijken en deze zomaar omdraaien.

Maar ik vond hem wel leuk bedacht van je! ;-)

Succes met je herstel verder! xxx saartje

Haha, ja hè? Heb ook lang na gedacht en dacht, heeeey dan kan het toch ook wel zo? :P Maar heb je advies opgevolgd want snap nu inderdaad waarom.

Niet dat ik zoveel aan beweging doe op een dag, maar voor de zekerheid hou ik hem mooi nog 2 weekjes dag en nacht om. Voelt toch beter en het is nog maar even.

Bij velthuis kliniek mocht ik na 4 weken de sportbh overdag uit en snachts aan. Dit heb ik gedaan en gaat prima.

En toen overdag een normale BH aan? Misschien dat ik het een half dagje ga proberen een keer, om te zien hoe het voelt. Maar voel me toch nog veiliger bij m'n sport BH.

ik heb na 3weken po stiekem met een avondje stappen een gewone bh aan gehad en bij thuiskomst meteen weer de sportbh en heb nergens last van gehad..

Ja, zoiets bedoel ik. Dat moet toch geen probleem zijn. Want soms staan kleren echt raar met die puntige tepels erin hahaha.

Overdag beweeg je meer en is het intensiever voor je borsten, 's nachts slaap je alleen dus kan me voorstellen dat ze willen dat je de sportbh overdag nog wat langer draagt. Persoonlijk zou ik gewoon doen wat de pc zegt, dit zal niet voor niks de richtlijn zijn. Liever een paar weken extra die bh aan dan straks complicaties..

Precies, heb je ook gelijk in hoor. Ik ga me er netjes aan houden. Misschien bij een speciale gelegenheid heel eventjes, maar verder nog niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Iedereen raad wat anders aan, ik moest de sport bh 8 weken aan dag en nacht.

Maar toen ik een avond ging stappen na 4 weken had ik ook even een normale bh aan.

Ik zou gewoon je sport bh netjes blijven dragen en op speciale gelegenheden zoals uitgaan, familiebezoekjes een gewone bh dragen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.