Ga naar inhoud

Bruiloft in herstelperiode.. wat moet ik aan zonder dat het opvalt??


Aanbevolen berichten

iDames,

ik schakel graag even jullie hulp in..

Ik krijg over 1.5 week eindelijk mijn BV !! :) maar ik heb in mijn herstelperiode ook een bruiloft waar ik voor ben uitgenodigd. Hier gaan we ook zeker

heen maar ik heb werkelijk geen idee wat ik aan moet.. niemand op die bruiloft weet van mijn BV
en dat wil ik graag zo houden...wat raden jullie aan om aan te trekken? ik moet een borstband om en ik ga niet voor de bruiloft
die borstband af doen, ik krijg hem niet voor nix ;-)

De dresscode is zomers chique, dus zomerse kleuren, jurkjes, rokjes e.d.

Ik zie genoeg leuke jurkjes online maar ben bang dat de bovenkant van het jurkje dan toch al snel te strak zit waardoor je die borstband ziet..

Niet geheel onbelangrijk.. wilde er ook niet al teveel geld aan uitgeven, eigenlijk liefst max 30 euro haha.. wat een opgave!!

Ik had deze jurk gezien www.loavies.com/fashion-kleding/dames-jurkjes-rokjes/roze-jurkje.html die ik heel gaaf vind!
Zie alleen dat hij wat doorzichtig is aan de achterkant en de voorkant is een overslag..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is zeker een heel leuk jurkje!!!!!

Maar je zal denk wel idd je borstband of je sportbh zien Het enige wat je kan doen om het op te lossen met dat jurkje is een leuk gekleurd colbertje(is wel zonde want hij mag gezien worden!!jurkje dan;->)

Eigenlijk zou je eens moeten kijken voor een kort jasje,uiteraard gekleurd(geel bv) en daar mee gaan combineren

Miss staat dat ook wel op dat jurkje

Kijk eens op stylefruits

Daar staan heel veel jurkjes op, Miss ook iets wat op deze lijkt, maar dan kan je zelf ff gaan combineren en kijken wat erbij past

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

heel mooi kleedje, maar als het een avondfeest is gaat een colbertje al snel warm worden.

als je iemand moest kennen die heel goed kan stikken en aan de achterkant een stukje stof aan de binnenkant aannaait.... of eens proberen met een huidskleurig topje eronder ofzo en dan kan je voorraan eventueel wat hoger lichtjes vast naaien. zodat de opening niet te laag komt.

of eens kijken op zalando

succes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Newbeeh, een colbertje is zeker een idee!! de dag begint na de lunch en loopt door in de avond/nacht met een feest. maar als het te warm wordt
zou ik hem dan niet uit kunnen doen..

Stylefruits is een goede tip, dankje. Ik denk dat ik op jacht moet naar een hoogsluitende jurk, of zo'n zelfde jurk als van de link maar dan een die helemaal dicht is van voren en niet doorzichtig :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Het ligt er denk ik ook een beetje aan wanneer je die bruiloft heb. Ik ben geopereerd door Frans Straten en ben, toen ik drie weken po was, naar het zwembad geweest. Wel gewoon met hemdje en korte broek, maar zonder borstband. Als je ervoor zorgt dat je je armen naast je houdt en niet te gekke bewegingen maakt, dan kan het geen kwaad voor een keer zei hij.

Misschien heb je er iets aan? Bij mij kwam de borstband namelijk bijna overal boven en tussenuit namelijk.

Succes!

Groetjes

mirsan

Link naar reactie
Delen op andere sites

OOooh dat jurkje is super leuk!! Maar alsie aan de achterkant helemaal doorschijnend is ga je wel de band zien inderdaad...

Ik mocht na 1 week fulltime de band overdag al wat meer af doen, als ik 'm snachts dan maar wel droeg. Dus als je ergens heen moet dan was het geen ramp als je 'm niet aan had. Na 2 weken zo veel mogelijk de band draag ik 'm zelf steeds minder omdat je al ziet dat ze flink ingedaald zijn. Na hoeveel weken po heb je de bruiloft? Wellicht dat je de borstband voor een avondje af mag anders! Iedere chirurg is hier anders in dus zou vooral luisteren naar wat de jouwe zegt.. Al moet ik zeggen dat een jurkje met een sporbh nog niet het allercharmantst is wat je je kunt voorstellen :) maar ach, hoort erbij!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.