Ga naar inhoud

Lotje87 : 16 juni 2014 : Dr. Casaer : Ziekenhuis Ieper


Aanbevolen berichten

Welkom op het forum!

Heb zelf geen ervaring met dit ziekenhuis.

Misschien als je de zoekbalk gebruikt dat er wat uit komt?

Hij zit rechts boven in de hoek.

Veel plezier op het forum!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daarstraks mijn eerste afspraak gehad bij dr Casaer. Zeer vriendelijke arts, nam er echt de tijd voor en veel uitleg gehad. Volgende week mag ik terug voor mijn pasbeurt :-) en 16 juni staat mijn afspraak al vast. Ik kan bijna niet wachten... Echt een droom die zal uitkomen.

Het zijn anatomische protheses waarmee hij werkt en zal dual plane gebeuren.

Hoe is het bij jou geweest?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauw, dat is snel! Ik had mijn BV gevraagd voor eind juli dus dat wordt het dan ook, 25 juni mijn tweede afspraak.

Ben blij dat het zo goed is meegevallen!! Ik ga bij dr. De Frene, ze werken wel samen maar dr. Casaer ken ik dus niet. Bij mij zullen het ook anatomische protheses worden dual plane, het zijn Polytechs, met polyurethaan coating.

Wat zijn jouw maten? Grootte gewicht en huidige cupmaat? Ik ben zelf 165cm, 56kg en nu op 75A, wil naar 75D. Benieuwd wat daarin moet en of het uberhaupt kan :-).

Wat heeft hij nog allemaal uitgelegd bij jou??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben gemist met de datum, is 16 juli is nog iets langer. Volgende week do voor passen.

Het zijn dezelfde protheses die ze gebruiken e. Dr zei dat ik best een sportbh meenam voor tijdens de pasbeurt. Dit best met c cup... En als het mogelijk is een bh van toen ik wel nog grote borsten had...

Ik ben 1m72, 64kg en nu ook A75... Weet eigenlijk nog niet echt naar welke maat ik wil, niet te klein allesinds. Had ook gedacht aan grootte C, kleine D. Zal dit pas zien op de pasbeurt denk ik.

Dr had mooi de tijd om alles uit te tekenen en uit te leggen, zal me deze avond eens bezig houden met het opzoeken van foto's van bv met anatomische prothesen, had lijk altijd gedacht aan de ronde... Maar als ik dan luisterde naar zijn voorstel en waarom hij met deze prothesen werkt begreep ik het wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja idd het vormgevende. Ik ging er ook naartoe met als idee rond maar kon me ook vinden in de uitleg. Heb vroeger zelf ook 75D gehad dus daar wil ik terug naartoe.

Laat als je wilt zeker iets weten ivm de passessie :-) ! 16 juli, dan scheelt het helemaal niet zoveel met mij. Ben dus erg benieuwd hoe alles bij jou verloopt in 't ziekenhuis.

Dankje voor de tip om oude BH's mee te nemen, zal ik zeker doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hier ook heel goed verlopen :-)

Bij mij wordt het iets rond de 350-360cc, hopelijk. Zullen zien wat erin past...! Ik vond het wel allemaal op een goede manier verlopen, toch iets dat je niet elke dag doet, hihi...

Nog maar 10 dagen meer voor je!! Het is echt wel niet lang meer! Houd ons op de hoogte!

Link naar reactie
Delen op andere sites

iemand die weet hoe lang voor de op datum je de gekozen maat kan wijzigen. ik denk dat ik te weinig gekozen heb (300cc).volgende week woensdag gaat de operatie door. zou ik nog nieuwe pasbeurt kunnen hebben en grotere maat kunnen kiezen in die korte tijd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meestal liggen er meerdere maten op voorrad. Maar bel & check...

En vooraf opnieuw passen is vast mogelijk. Kies niet te voorzichtig. Het valt zo vaak te klein uit. En dan kun je er helaas niets meer aan doen..tja wisselen op korte termijn. ;-)

Waar wil je op uitkomen? Qua zicht (niet qua bh maat)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik zou zeker ff naar de kliniek bellen dat ze een maatje groter bij moeten bestellen zodat hij tijdens de operatie kijkt..

had ik ook gedaan omdat ik twijfelde..

kan ook boterhamme zakjes vullen met 300cc en 400cc water en kijken wat je ervan vind als die in je bh zitten..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb deze namiddag gebeld en mag morgen nog eens gaan passen!

voor deze pasbeurt zal ik mijn zus meenemen, zodat ik niet helemaal alleen moet beslissen...

Binnen weekje is het zover en vind dit echt enorm spannend, zal ik wel de juiste beslissing nemen, zal alles vlot verlopen (na goede week moet ik terug aan het werk)

De dr raade me 300cc aan, zodat het nog natuurlijk zou blijven, nu A75 voor mijn zwangerschapen bh maat D/E. Zou het erg jammer vinden als ik na mijn bv minder heb of dat ik al ooit gehad heb...

Ik vind dat ik toch wel een redelijke boezem mag verwachten , ik heb goede gevulde billen en poep dus zouden ze hierbij wel niet afsteken...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Verstandig dat je nog eens gaat passen! Weet je het in ieder geval zeker en kan je niet achteraf zeggen had ik maar.. Zelf heb ik 4 weken geleden 300cc gekregen misschien dat je het kan vergelijken met de foto die je plaatste :) Denk dat die van mij er iets kleiner uitzien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hallo,

Vandaag al 2 daagjes na op, wel eens komen piepen op de site maar kon echt nog niet zelf mijn verslagje uitbrengen.

Wat ben ik misselijk geweest na de operatie en slapjes, ik lag neer in mijn bed en toch voelde ik me dronken. Ook moest ik niet veel bewegen want dan zag ik zwartje vlekjes voor mijn ogen.

Rond 14uur was ik terug op de kamer ( laatste tijdstip dat ik voor op gezien had was 10u15)

Het einige dat ik wilde is gewoon wat rusten en ik wilde na het rusten niet meer misselijk zijn.

Om 16u dafalgan genomen en wat mogen drinken. Er werd'e aangeraden om niets meer te eten omdat ik toch zo misselijk was.

Iets na 18u ( en na overgeven pijnstiller)naar huis vertrokken. Toen voelde ik me al minder misselijk.

Vanuit zh dafalgan en voltaren pijnstillers meegekregen.

Vandaag dag 2 gaat het eindelijk wat beter, ik ben normaal geen kleinzeerig iemand maar heb echt al afgezien. En er lopen hier 2 kindjes rond wat het niet gemakkelijker maakt.

De eerste maal naar mijn nieuwe boezem gekeken toen de dokter na op langs kwam voor ontslag. Had er anders echt nog geen moed voor gehad, zo versufd en misselijk was ik.

Ben zeer tevreden met het resultaat.

Hoeveel er nu juist is ingestopt weet ik niet, er werd gekeken wat me het best paste.

Ben ook zeer benieuwd naar wat er nu nog zal veranderen...heb geen pijn aan de snede, wel meer aan zijkant, onder mijn oksels en dan zeer veel spanning tussen mijn borsten.

Nu heb ook wel wat last van jeuk, thv de snede en borst, maar als ik wat. Probeer te krabben voel ik dit niet :-)

Vandaag dan ook achter nog extra sportbh geweest, heb verschillende gevonden in de decatlon, iemand ervaring met deze?

De 24 ste staat mijn controleconsult vast, ben benieuwd naar mijn resultaat tegen dan :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.