Matje Posted July 7, 2014 Posted July 7, 2014 Nu bijna 3 weken po , maar als ik foto neem zie ik duidelijk verschil in vorm borsten ;-( linker borst lijkt de prothese hoger te zitten waardoor mikn borst een andere vorm heeft ? De rechterlant is dan ook echt zacht de linkerkant niet , huid lijkt meer gespannen te staan , komt dit ng goed ? Toen ik het vorige week meldde kreeg ok de boodschap te masseren ? Herkent iemand dit ?
Matje Posted July 7, 2014 Author Posted July 7, 2014 Foto van dichter ? Niemand die dit probleem herkent ? Kmoet ng wennen aan de vorm ook ?
100%me Posted July 7, 2014 Posted July 7, 2014 Ik had het ook. Tot een 3,5 week hield ik Links heel veel vocht nog vast. Daardoor was de vorm anders en was hij ook groter. Nu 5 week po en zijn ze zo goed als gelijk. Het komt dus echt wel goed. geduld, lastig hè :-D
Matje Posted July 7, 2014 Author Posted July 7, 2014 Pfff ja en vooral omdat man me er dan ook nog iedere keer op wijst en aich afvraagt of in niet terug moet gaan om het te tonen ? Hoop echt dat goed komt want zo zie ik het echt niet graag ;-(
Mke Posted July 7, 2014 Posted July 7, 2014 Ben zelf nog maar 3 dagen po en heb dit niet.Maar heb hier al vaak gelezen dat de ene borst sneller hersteld dan de andere. Ik zou je idd na 3 weken nog niet al te veel zorgen maken. Misschien wel goed dat je het al gemeld hebt.Maar vraag misschien aan je man om er mee te stoppen, want dat maakt je alleen nog maar meer onzeker
kleinEtje Posted July 7, 2014 Posted July 7, 2014 Je borsten genezen allebei op hun eigen manier dus los van elkaar!Komt vast helemaal goed
Matje Posted July 7, 2014 Author Posted July 7, 2014 Ik zie het gewoon niet gebeuren dat sa gaat veranderen van vorm heb nu zelfs beetje indruk dat ze helemaal noet zo stevig uitzien als ik de foto zelf bekijk , hoop het hoor want wil noet opnieuw onder mes
Matje Posted July 7, 2014 Author Posted July 7, 2014 En in de spiegel lijkt alles wel mee te vallen maar hoe meer ik deze foto bekijk hoe ongelukkiger ik ervan word
100%me Posted July 7, 2014 Posted July 7, 2014 Als je je echt zorgen blijft maken stuur je je foto toch door naar je opererend arts. Of je maakt een afspraak. Misschien kunnen zij je gerust stellen.
nicole1987 Posted July 7, 2014 Posted July 7, 2014 komt goed! heb dit bij mn vorige bv ook gehad en nu weer.. ben nu 3weken en heb het weer..
Boho Posted July 7, 2014 Posted July 7, 2014 Ik zou me niet teveel blind staren op die foto. Er gaat echt nog veel veranderen de komende tijd, je hebt ze nog maar zo kort. Geef het een paar weken en ga dan verder kijken!
Matje Posted July 12, 2014 Author Posted July 12, 2014 Betering ? Of zijn het gedachten ;-) bijna vier weken , bijna verlost van band ! Betering ? Of zijn het gedachten ;-) bijna vier weken , bijna verlost van band !
Matje Posted August 8, 2014 Author Posted August 8, 2014 Volgende week maandag terug op consultatie want nu zeven weken po en prothese blijft toch hoger zitten waardoor borst peervormig lijkt en bolling vanboven zit , ik denk wel dat jet al iets beter is ma de ene dag is de andere gelijk niet ?
studente Posted August 8, 2014 Posted August 8, 2014 Naar mijn mening is het wel al heel erg bijgetrokken. Had je voor je vergroting precies dezelfde maat borsten of zat er toen ook al een verschil in? Daarnaast kunnen je borsten nog heel erg veranderen de komende weken. Wacht volgende week af en geef je bezorgdheden aan, aan je arts! Succes.
Matje Posted August 19, 2014 Author Posted August 19, 2014 Het w dus toch een heroperatie ;-( prothese is omhoog geschoven
Sientje Posted August 19, 2014 Posted August 19, 2014 Ach wat naar voor jeVeel succes en spoedig herstel x
Ally Posted August 19, 2014 Posted August 19, 2014 oh nee dat is niet leuk vond toch dat je laatste foto toch al wat bijgetrokken was met ervoor maar helaas dus... veel succes in elk geval!!
Matje Posted August 27, 2014 Author Posted August 27, 2014 Klaar voor hersteloperatie pffff zie er echt tegen op , hopelijk minder pijnlijk dan eerste keer
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.