Ga naar inhoud

consult bij Schiettecatte


Aanbevolen berichten

ik ben donderdag na een consult geweest bij Schiettecatte in de Veldhoven kliniek. Hij raadde me een ronde implantaat van 200cc aan. ik ben echt letterlijk plat, ik heb totaal geen weefsel. zou een rond implantaat dan niet heel erg lelijk zijn. kan ik dan niet beter voor een anatomische gaan? heeft iemand hier ervaring mee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik mag hopen dat je schiettecatte hierin kan vertrouwen, en Anders vraag hem of per mail

Naar de kliniekmanager? ( die zat daar bij mijn gesprek namelijk)

200cc is niet veel, en als je echt helemaal plat bent en geen

Weefsel hebt , denk ik dat het wel goed gaat komen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat je ook kan doen is nog een andere kliniek en pc informeren.

Ik zelf ben ook begonnen bij kliniek Veldhoven.

Hij adviseerde 300 cc maar op of onder de spier moest hij tijdens de operatie bekijken..

Koeijers voelt aan mijn borsten en zegt ik weet zeker op de spier maar voor het mooiste resultaat zou ik 350 cc adviseren.

Ook zei schiettecatte dat mijn borsten gelijk zijn en koeijers liet zien dat mijn tepels niet even hoog zitten.

Schiettecatte was na 5 min alweer weg uit het gesprek en de assistent mocht het verder afhandelen en koeijers nam echt uitgebreid de tijd.

Ik ben blij dat ik er bij 2 geweest ben in ieder geval

Link naar reactie
Delen op andere sites

@kleinbtje , dat vond ik juist niet, heb een uur binnen

Gezeten waarvan een half uur met schiettecatte

Als je hem zelf niks vraagt is ie idd snel weg, maar mijn man en ik

Hadden erg veel vragen voor hem, die hij allemaal beantwoorde..

Qua ccs. Zou ik het niet weten , maar neem aan dat beide artsen toch hoe weten wat ze zeggen??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.