Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Afgelopen maandag heb ik mijn bv gehad. Na veel pijn, kan ik vandaag voor het eerst een beetje normaal functioneren. Ik kan zelfs de paracetamol overslaan :5: Maar nu zit ik met de volgende vraag. Heb ik eindelijk borsten kan ik niet rechtop lopen. Mijn schouders zijn helemaal naar voren gebogen en hoe ik het ook probeer, ik kan ze niet naar achteren trekken. De oefening die ik moet doen om de borstspier op te rekken doe ik netjes, maar ook dan lukt het me niet echt om mijn schouders naar achteren te trekken. Is dit normaal en kan ik weer rechtop lopen als de band er af is?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi! herkenbaar. Ik heb afgelopen woensdag een Dual Plane bv gehad. Ook veel pijn. Ook ik heb het idee dat mijn schouders meer naar voren staan. Komt vast wel goed denk ik. Ik moet nog wennen aan de zwaartekracht van die siliconen enzo denk ik :-0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb maandag ook een bv gehad en ik liep de eerste dagen ook krom, maar dat is nu al veel beter, dus je zal al recht kunnen lopen voor die band eraf is hoor.. Niets forceren, komt van zelf wel weer..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niks gaan forceren ! is heel normaal na je operatie , ik liep bijna twee weken krom .

Komt vanzelf goed .

Sterkte en beterschap .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jullie reacties stellen me een beetje gerust. Ik was al bang dat ik nu dan eindelijk borsten had, maar daarmee helemaal krom zou blijven lopen. Nergens lees ik over dit "probleem". Ik was eerlijk gezegd al helemaal in een dip. En wanneer zou ik weer wat zelf kunnen doen, zoals haren wassen/kammen en mezelf opmaken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

mezelf opmaken deed ik de dag erna al....

zelf haren wassen na 2,5 week :blink::blink: voorovergebogen met een sportbh aan... daarvoor deed ik het maar bij de kapper..

me haar heb ik 6 weken niet kunnen stijlen omdat ik anders met me ellebogen boven me schouder zou komen of teveel repeterende bewegingen zou maken.. dus heb 6 weken met een afro rondgelopen :155:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb ook zeker 2 weken als qwasimodo rondgehuppeld haha!

na 2 weken zelf mn haartjes gewassen daarvoor ook bij de kappert!

opmaken deed ik de volgende dag al! maaar niet hele plamuur gewoon mascaraatje en oogpotloodje!

Link naar reactie
Delen op andere sites

OJA, eerste twee dagen was ik juist een oud vrouwtje haha

make-up dat ging al de dag nadien hoor, ik wou de deur uit, ik kon niet binnen blijven zitten, maar zag er zo lijk bleek uit dat er make-up op moest !! haha :)

mijn haren ook bij kapper, nu 14dgn po was ik men haren zelf, phonen gaat nog niet zelf,

Link naar reactie
Delen op andere sites

heeeeel herkenbaar....... ik hbe gisteren mijn wissel gehad..... man man man wat een pijn !!!!! ben ook 1,5 kg aangekomen dus denk ook dat me lichaam der aan moet wennen..... me rug doet zeeeer loop kom spierpijn niet normaaaal!! heel veel succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal, vanochtend werd ik wakker na een pijnloze nacht en ik kon zowaar mijn schouders weer wat naar achter doen :3: Gisteren heeft mijn moeder wel mijn nek en schouders gemasseerd en er midalgan opgesmeerd. Misschien dat dat ook geholpen heeft? Maar het geeft mij weer een flinke opkikker. Met douchen helpt mijn moeder nog, maar ik kon wel al zelf mijn haar föhnen. Ik voel me op dit moment weer helemaal fris en zit weer met vol vertrouwen dat het helemaal goed gaat komen :38:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben gisteren geopereerd en loop ook krom :) e, voel mij alsof er een baksteen op mijn borsten ligt. Heb ook het gevoel dat mij bh te hard spant. Man man dat die eerste week maar snel voorbij is :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Herkenbaar! Ik liep na ongeveer een week weer recht (en sneller).

Haren wassen deed ik na 1,5 week al zelf! Maar ik heb ook hele lange armen in verhouding haha misschien dat het daarom lukt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben gisteren geopereerd en loop ook krom :) e, voel mij alsof er een baksteen op mijn borsten ligt. Heb ook het gevoel dat mij bh te hard spant. Man man dat die eerste week maar snel voorbij is :)

Dat strakke bh gevoel had ik ook steeds. Maar toen ik m'n bh even uit deed bleef dat zo, het is je huid dat zo gespannen voelt en niet de bh. Het is echt zo'n raar gevoel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat strakke bh gevoel had ik ook steeds. Maar toen ik m'n bh even uit deed bleef dat zo, het is je huid dat zo gespannen voelt en niet de bh. Het is echt zo'n raar gevoel.

daarom durf ik die van mijn nog niet uit te doen haha. ....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben daarstraks even in bad geweest en heb hem uitgedaan! Toen was het beter. Voelde wel raar aan. Maar was even een opluchting.

Even tussendoor, ze zagen er al prachtig uit :)

Heb soms ook het gevoel dat ik niet deftig kan ademem.

Mij schoonbroer en -vader hebben een sportwinkel. Die komt straks ne 75c en ne 75b brengen. Heb nu een 70c aan. Tis vooral die band vanonder dus de omtrek. Verder heb ik wel het gevoel dat die c goed zit maar wil toch even vergelijken. Ik kan hem toch makkelijk terug meegeven ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Dat gevoel van spanning in m'n borsten heb ik na vier weken nog steeds. Het is inderdaad niet alleen de bh maar de spanning in borsten.

Ik heb een dual plane en een borstlift tegelijk ondergaan. Waarschijnlijk een combi die moeizaam herstelt. Ben er heel erg moe van. Ook wel wanhopig en down. Ik verlies eerlijk gezegd af en toe echt de moed dat het nog over gaat, dit vervelende gespannen gevoel. Ook druk op tepels (lift) doet pijn evenals de onderkant bij hechtingen. Maar die druk is het naarste. Het lijkt bijna niet over te willen gaan. Toch geneest alles goed dus geen afwijkingen etc.

Sterke met het herstel allemaal. Groetjes Boebje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.