Ga naar inhoud

Welke plekken kan ik geopereerd worden?


Bosbes

Aanbevolen berichten

Hi Dames!

Ik ben héél wat wijzer geworden door het lezen van het forum! Einde van het jaar zou ik graag mijn borstvergroting laten doen. Aangezien ik een heel enthiousiast type ben en het dan écht nergens anders aan kan denken stel ik mijn eerste consult nog even uit tot september haha!

Ik zou graag via Diana gaan. Ik wil absoluut ronde implantaten en moet als student ook een beetje aan de prijs denken! Frans Straten, Schiettecatte en Refaat Karim spreken mij alledrie aan. Aangezien ik veel sport hoop ik dat het mogelijk is om een plaatsing te krijgen voor de borstsspier, maar weet niet of ik hier genoeg borstweefsel voor heb.

Ik hoor dat vele van jullie op verschillende plekken geopereerd zijn. Nu vraag ik mij af, in welke klinieken/ziekenhuizen kun je gehopen worden? Alle plekken waar de chirurgen werkzaam zijn? Of zijn hier bepaalde locaties door Diana voor uitgekozen? Ik woon zelf in de buurt van zutphen dus zelfs kliniek Heyendael is een enorm eind.

Bedankt alvast! :109:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog ff wachten dan.. maar de tijd gaat snel!

Ik ben 2x door frans geholpen via kliniek Veldhoven (easthetic beauty clinics) hanteren dezelfde prijs als Diana maar Frans werkt er niet meer.

Je kunt mijn foto's zien.. ben nu erg blij mee het resultaat!

Succes met je keuze! Frans heeft ook een eigen kliniek daar is de service erg goed maar dat wist ik allemaal niet vorig jaar..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Dankje bosbes :). Ben er ook super blij mee, vandaag voor het eerst bh's gepast inderdaad omtrekje is smal maar ik heb gewoon een 65E lastige maat maar gelukkig kan een 70 op zijn strakst net en anders word het knutselen haha. Ik ben 1.73 en 52kg ☺️

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.