Ga naar inhoud

Gimmake : 15 juli 2014 : Dr. Damen : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Hey allemaal,

Ik zal me dan ook maar eventjes voorstellen :) Ben 29jaar oud, heb een superlieve vriend en een super zoontje van bijna 1 jaar. Voor mijn zwangerschap had ik al kleine borsten en dacht ik al na over een borstvergroting. Maar nu na de zwangerschap, ook al na een mislukte poging borstvoeding te geven, heb ik precies niks meer... Dus is het meer en meer in mijn hoofd beginnen spelen om het toch niet te doen. Ik heb vorige week dan uiteindelijk mijn stoute schoenen aangetrokken en eens gebeld voor een afspraak voor eerste consultatie in een ziekenhuis. Ja, voor mij was dat dus echt een drempel, want ik zou het doen voor mezelf, niet dat anderen het zouden zien of moeten weten... Het is dus echt iets persoonlijk, om mezelf terug beter in mijn vel te voelen maar ook omdat het al heel lang in mijn hoofd zit. Waarschijnlijk ga ik nog eens naar een wellnesskliniek op gesprek want daar zou ik het laten doen denk ik.
Ik ben hier terecht gekomen omdat ik meer info erover zocht want zoiets beslis je natuurlijk niet op 1 2 3 hé :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum!!

Je doet er inderdaad goed aan om meerdere consulten te plannen om zo je opties te bekijken.

Mocht je vragen hebben dan moet je ze gewoon stellen.

heel veel leesplezier!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Welkom op het forum!!

De eerste drempel ben je al over.. Hoe is je consult in het ziekenhuis gegaan? Of moet je nog.. Welk ziekenhuis ga je of ben je al geweest?

Zoals hierboven al gezegd wordt doe je er goed aan om meerdere consulten in te plannen om te kijken wat je mogelijkheden zijn.. Je kunt zelf dan goed bekijken waar jij je het meest op je gemak voelt en waar je het beste gevoel bij hebt..

Ik zou wel foto's van borsten die jij mooi vindt mee nemen naar het consult om goed aan te geven wat je wensen zijn.. Zo kan er geen miscommunicatie bestaan over de grootte..

Mocht je nog vragen hebben stel ze gerust, genoeg meiden hier die je verder kunnen helpen!!!

Heel veel succes en veel leesplezier!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn eerste consult in het ziekenhuis viel SUPER goed mee, die vrouw was echt zo vriendelijk! Ik had hier schrik voor omdat ik dacht dat ik bij iemand terecht zou komen die er veel te grote zou willen insteken, en da wil ik niet. Ik wil het zo natuurlijk mogelijk en niet te groot, ik ben zelf ook mager en anders zou het echt niet staan bij mij. Ze heeft mijn vragen allemaal beantwoord maar mijn vriend en ik vonden dit een beetje te duur. Ik begrijp wel waarom het meer kost: ze werkt met het beste merk van implantaten zei ze (o.a. Mentor dacht ik) en het is met een overnachting inbegrepen. Ze wist precies wel van "aanpakken", ik voelde mij echt op mijn gemak bij haar. Ze vroeg ook waarom ik erover nadacht om dit te doen, of ik kindjes had, ect.

Het tweede consult is gepland voor 21mei, ik kijk er echt naar uit! Hoe meer ik eraan denk, hoe groter de gedachte wordt om het te laten doen! Ik wil het graag in de grote vakantie plannen zo ben ik lang genoeg thuis. Mijn mama had al gezegd dat ze me kwam helpen i.v.m. ons zoontje en mijn vriend zijn mama die was er ook positief over! Ze zei dat als ik me niet goed in mijn vel voelde, dit een reden was om het te laten doen, dat ge u dan terug beter voelt enzo. Voor het tweede consult ga ik in de Wellnesskliniek in Genk bij Dr. Damen. Voor bij Dr. Visser te gaan was er geen plaats meer en ik kon niet alle dagen :( Ben benieuwd wat hij gaat zeggen...
Goeie tip van foto's mee te nemen, ga ik zeker doen!!

Ohja het eerste consult was in het Imelda ziekenhuis in Bonheiden. Ik was daar gegaan omdat het dichtbij was, ik daar bevallen ben en ik het daar héél goed vind.

Nog een vraagje, ik weet het is mss een hele stomme maar ik stel ze toch maar. Mijn mama vroeg zich af of ik geen hormonen kon nemen, ipv een borstvergroting te moeten doen omdat ze een beetje afschrikt van het idee dat je dat na 20jaar opnieuw moet laten doen. Maar eerlijk gezegd denk ik niet dat zoiets effectief werkt :s anders waren er al veel dames die dit genomen hadden zeker hé hihi ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Hey!

Ik heb eindelijk de knoop doorgehakt na een afspraak bij Dr. Damen!! Meteen daarna heb ik mijn operatie vastgelegd, ik ben nu echt wel aan het aftellen...

Gelukkig kan ik erna goed rusten en voor de pijn, ja dat zullen we wel zien zeker hoe het "meevalt"? Achja, ik heb het ervoor over!!

Eindelijk geen bh's meer die amper passen en omhoog kruipen, en dan eens mooie topjes en kleedjes aandoen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ik heb gekozen voor 330cc achter de spier (silicone cohesive gel), ronde en getextureerd. Dat was voor mij het mooiste maar ik mocht ook niet te groot gaan want ik ben al zo'n magere. Dus het kan zijn dat ik het wel voel zitten, ma die grootte vond ik het beste en het mooiste, het past bij me :)

Ik vind het echt heel spannend want heb er zo lang op moeten wachten!! Zat al zo lang in mijn hoofd en na ons zoontje hadden mijn borsten amper nog inhoud... En nu wou ik er echt iets aan doen! Dus eindelijk de stap durven zetten ;)

Het gesprek met dokter Damen verliep wel goed, tis ne rare maar grappige man en recht to the point. Da had ik wel nodig... Ik zei eerst dat ik een maat wou zodat het nie te hard opviel. Ma hij zei meteen dat het stom is om het dan te laten doen, dat ik echt moet kiezen voor wat IK wil! En voila, de keuze qua grootte was snel gemaakt dus ;) Hij zei ook dat anatomisch niet meer werd gedaan en koos voor ronde, vraag me nie waarom... Doordat ik al op gesprek was geweest in een ander ziekenhuis, had ik al veel info gekregen dus dat heeft hij niet meer met ons overlopen. Maar als ik vragen had, mocht ik ze natuurlijk wel stellen.

Nog een paar dagen, kijk er echt naar uit!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

En ik heb ook mijn nieuwe boobies!! :D Al 4dagen ondertussen, de eerste dagen echt spierpijn gehad maar da is nu echt al veel beter. Slapen valt goed mee als ik op veel kussens lig ma deze nacht was da nie echt het geval. Overdag doe ik meestal ook nog een dutje.

Wat ik wel heb ik echt VEEL jeuk, om gek van te worden! Net boven het verband (daar is het wa dikker van het vocht) en een beetje aan mijn buik. Hopelijk verdwijnt dit binnen enkele dagen, iemand ervaring mee??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja hoor! Veeeeeel drinken helpt! Water, thee.. Gewoon veel! :-) en die jeuk had ik ook en heb ik nog steeds soms.. (Bijna 3 weken PO)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh nee, zo lang jeuk! Ik ga mijn haren in een staartje doen omdat ik er gewoon nie tegen kan dat het ertegen komt. Heb gisteren brandnetelthee gekocht en gisteren er al twee van gedronken! En ik drink idd constant water :) dat da vocht maar snel weggaat!!

Doet jij dan iets tegen die jeuk, smeren ofzo?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hey ladies,

Mijn bv is nu 2,5 weken geleden (bijna 3) en ik begin stilletjes aan meer te doen in het huishouden. Het strijken, kuisen en stofzuigen laat ik over aan mijn vriend (hihi wel handig ;) ) maar verder doe ik de rest wel. Was opvouwen, was ophangen (niet te hoog), koken, afwassen, ... Zijn allemaal bewegingen waarbij ik mijn handen niet boven mijn schouders moet doen. Ik merk wel 's avonds dat ik last heb van rugpijn en merk ook aan mijn borstspieren wanneer het teveel wordt.

Wat deden jullie zoal, vooral degene die na 2 weken terug gingen werken? Dit mag toch allemaal of moet je ook nog echt rusten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

na 2 weekjes ben ik weer begonnen met werken, maaaar alles op mn gemakje, ik woon alleen dus deed ook gewoon de was en koken en afwassen enzo alleen stofzuigen, dweilen, ramen zemen enz heb ik laten liggen tot na de 6 weekjes.

je lichaam geeft goed aan tot hoever je kan je gaan luister er goed naar!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben na 1 week po weer gewoon gaan werken. Eigenlijk kon ik alles alleen zoals pearl zegt niet stofzuigen en dweilen etc. En niet te zwaar tillen, geen grote boodschappen ofzo. Goed naar je lichaam luisteren inderdaad!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Jennifer120884

Mijn plan is ook om na 1 week weer te gaan werken. Gelukkig heb ik geen zware baan. Maar heftige huishoudklusjes laat ik mooi even voor wat het is hoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik lees even mee! Ik kan sinds vandaag zelf overeind komen als ik uit bed wil : ). Ruim wat kopjes naar de keuken. Probeer bukken nog te vermijden en als het moet netjes door de knieën. Ben eigenlijk blij dat ik mezelf weer kan douchen. Maar ben vandaag precies een week geleden geopereerd en hebt echt heel veel pijn gehad : (

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moeilijk hé, het gaat met mij beter en beter, ik heb enkel nog rugpijn als ik teveel doe. Maar ik ben nu bijvoorbeeld deze voormiddag naar mijn klasje gegaan op het wat te poetsen (niet echt poetsen, tafels en stoelen afkuisen, speelgoed sorteren,...) en de tafels aan de kant gezet (schuiven, niet heffen). Een voormiddag was nu wel genoeg, maar het valt precies wel goed mee.
Van het zware tillen: af en toe pak ik mijn zoontje op, maar het in en uit bed halen laat ik over aan mijn vriend.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik lees even mee!!

ik ben nu 2,5 week PO en ik doe ook weer de was, ophangen, idd niet boven schouder hoogte, kopjes naar keuken, vaatwasser in/uit ruimen, (behalve bij te zware dingen)
af en toe een lapje ergens overheen halen als ik zie dat het vies is..
douchen kan ik eindelijk ook weer alleen, kan mn haren weer zelf wassen, opmaken enz enz.

Stofzuigen en dweilen doet mijn vriend, dat deed hij altijd al dus dat is makkelijk haha!
Boodschappen doen we samen of ik haal hele kleine dingen per keer. Gisteren wel mijn kat opgepakt maar bedacht me later dat ze meer dan 3 kilo weegt dus heb dr snel weer neergezet!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.