Ga naar inhoud

Ervaringen gezocht hoe om te gaan met klachten


Barbielena

Aanbevolen berichten

Dat dacht ik nou dus ook ava!! precies nadat deze topic was geopend waren er ineens geloof ik 2 mensen die net lid waren geworden en toevallig een heroperatie vergoed van hun hadden gekregen....

vond het een beetje toevallig in ieder geval....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha volgens mij hebben ze hier laatst zelfs een verzonnen operatieverslag geplaatst.. (Of het ligt aan mij haha..) :rolleyes:

1??? hahaha, meerdere, waarbij zelfs enkelen gebanned zijn en verslagen weggehaald zijn, omdat ze ECHT niet door de beugel konden.. T werd zelfs nat op de site van het gekwijl ;)

Dat dacht ik nou dus ook ava!! precies nadat deze topic was geopend waren er ineens geloof ik 2 mensen die net lid waren geworden en toevallig een heroperatie vergoed van hun hadden gekregen....

vond het een beetje toevallig in ieder geval....

En dat was me ook opgevallen, maar van die twee kan ik het niet bewijzen. Nog niet :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inplaats dat ze nou zorgen dat hun werk netjes gedaan word en eventuele klachten goed behandeld worden hoeven ze ook geen nepprofielen aan te maken.. denk dat ieder mens dat begrijpt behalve hun??

dus hierbij een tip :42::42::42::42::42::42::42:

:blink: ....

als de ene een ernorme kwak met geld moet neerleggen voor een her en der ineens een ander vanalles vergoed krijg geloof ik er geen barst van in ieder geval

Link naar reactie
Delen op andere sites

Om even terug te komen op dr plovier en dr vrambout.

Schijnbaar loopt er een hele zaak tegen kliniek beaucare omdat Dr Plovier die aangespannen heeft tegen hun.

Ik heb destijds cash betaald en kon toen ook al om 7 uur geopereerd worden ofzo.

Enorm vroeg dus.

De dossiers van de patienten met PIP waren ook verdwijnen alsook de mijne (cash betaald dus zwart geld)

De politie heeft later een inval gedaan bij Vrambout thuis en heeft dus ook al die dossiers teruggevonden.

Die zijn in beslag genomen daar en aangezien de zaak nog steeds loopt (al een jaar of 3) kunnen ze die documenten niet vrijgeven.

Ik heb er toen wel nog voor gebeld en gemaild (aangezien het mijn persoonlijke dossier is en ik daar officieel baas over ben) en toen zouden ze het voorleggen in de commissie maar niets meer van vernomen.

Nou donderdag de 31ste geopereerd door dr Nio!

Tot nu toe ontzettend tevreden! mijn tepels staan in ieder geval weer de goede kant op. Ze zijn prachtig qua formaat en je ziet geen randen meer.

Over een tijdje als mijn huid opgerekt is ook nog even de tepelcorrectie bij hem laten doen omdat litteken opnieuw te laten corrigeren en dan hopen dat ook dat mooi geneest.

Inmiddels ben ik een bij een advocaat geweest hier in de buurt. Hele fijne man en even gekeken of ik recht had op een advocaat van onvermogen.

Ik heb een eigen zaak maar ben daar pas 1,5 jaar mee bezig dus heb nog nauwelijks loon.

Schijnbaar dus recht op een advocaat van onvermogen.

Ik moest hem 200 euro betalen en de rest van de kosten werd allemaal netjes vergoed!!

Enorm blij was ik dus dat snap je wel.

Nu heb ik alle documenten fotos etc opgevraagd bij alle klinieken en ziekenhuizen waar ik geweest ben en ook nog alle info en foto's die ik had.

Deze heb ik bij de advocaat neergelegd en nu is het afwachten.

Hij gaat uitzoeken bij wie we moeten zijn. Het bedrijf Sebbin, Beaucare, Plovier, Rysavy etc..

To be continued haha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Weet het wel zeker :)

Ik heb priveberichtjes gestuurd maar idd geen reactie.

En bij het lid worden proberen ze mij allemaal toe te voegen.

Griezels.

Over aanklagen ik ga eerst mijn wissel afwachten,

wil op papier wat er uitkomt.

Zoals nu lijkt is de pocket te groot,

als dat uiteindelijk blijkt heb ik iets meer grip op de zaak.

En als het daadwerkelijk zo is gaan wij er wat mee doen.

Tot die tijd hou ik mij angstvallig rustig :106:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Super fijn @Jaimy!!!

Ben heel benieuwd hoe het gaat aflopen. Mijn probleem is inmiddels door DeMeyere verholpen, en het is het me niet waard om alsnog een hele zaak te starten met ACCZ, iig niet met advocaat etc, daar zal het niet genoeg voor opleveren helaas.

Gelukkig hebben we iig mooie body's nu :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.