Ga naar inhoud

Ervaringen gezocht hoe om te gaan met klachten


Barbielena

Aanbevolen berichten

Haaj Dames,

Ik vroeg me af, zijn er mensen die een operatie hebben ondergaan en daarna zo ontevreden waren dat ze er een zaak van gemaakt hebben?

Dus ofwel met de kliniek een hele klachtenafhandeling of op een andere manier (bv NVPC)?

En hoe is dat uitgepakt, krijg je dan een hersteloperatie (als je je nog door die persoon wil laten opereren denk ik dan..) of (een deel van) je geld terug?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zij was ontevreden over het resultaat en heeft dat toen aangevochten. En ook een intervisie gehad waarin ze 'beoordeeld' werd door meerdere chirurgen. Uiteindelijk heeft ze een heroperatie gehad naar haar zin en is het opgelost. Maar heeft wel 2 jaar gekost.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja.... Je moet haar verhaal maar eens lezen.... Uiteindelijk is ze vier keer geopereerd en heeft ze bijval gehad van de importeur van eurosilicone!

Ze is de vierde keer, na een intervisie idd, door een andere PC van dezelfde kliniek geopereerd.

Echter, of snne het geld terug heeft gekregen dat ze bij operatie 2 en 3 betaald heeft, weet ik niet uit mijn hoofd....

Mijn verhaal ken je. Heel kort: ik heb de helft van het bedrag terug gekregen nadat ik een klacht over mijn eigen PC had ingediend bij de directrice. Eerst wilden ze me laten opereren door een andere PC in dezelfde kliniek, maar dat waren allemaal onbekende chirurgen. Ik ging niet weer dezelfde fout maken. Vandaar dat ik het bedrag terug kreeg wat het hun zou kosten om mij opnieuw te opereren.

Het verhaal van ayyeliki gelezen? Al vijf keer opnieuw geopereerd, volgens mij zonder extra kosten.

Enkele verhalen bij Plovier: barbara71, andrea1983, Bboob

Dit is wat me zo even snel te binnen schiet

Xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee en heb de topics even gauw doorgescand, meeste zijn gewoon teruggegaan, maar t is zoveel leeswerk in die zin.

Denk dat ik gewoon een flinke klacht ga indienen bij hen sowieso (had al gemaild erover) en ze heel duidelijk ga maken dat ik ze ooooveral zwart zal maken desnoods. Vieze vuile rotkoppen daar. Oh en de NVPC op de hoogte stellen.

Heb inmiddels wel van een andere PC (dr DeMeyere natuurlijk) mn gelijk gekregen en de schade laten herstellen, want wat de uitkomst ook zou worden, ik zou me niet meer door wie dan ook van ACCZ laten behandelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Huh? Wat is er eigenlijk aan de hand?

Ben jij bij ACCZ geweest dan???

Ik weet dat Moeder problemen heeft met ACCZ en ze bieden haar min of meer een oplossing, maar die is niet bevredigend...

Voor de rest is ACCZ wat betreft nazorg en coulance megaslecht! Zo lang het goed gaat, is er niks aan de hand, maar zodra je een klacht hebt.... Geven ze geen gehoor.....

Misschien moet je erbij zeggen dat je op het forum zit haha, zij hebben in het verleden die nep-accounts hier gehad, om hun kliniek te promoten... Misschien dat je je dat nog herinneren kunt? Dat waren de kwaliteitsmanager en een paar consulenten die die accounts hier hadden.... Met goedkeuring van van Onselen, zover ik begrepen heb.....

Maar vertel eens, wat heb ik gemist?

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha jaa jaaren geleden ben ik er geholpen (lang verhaal, weinig zin in detail te treden, juist omdat de zaak nog niet afgehandeld is ook) en ik geloof dat medische dingen niet gauw verlopen, dus wil ze alsnog eens aanpakken.

Maar idd, dat weet ik me nog wel te herinneren ja, dat die gekken hier zaten. Sowieso weet ik ook nog wel meer mensen die daar slechte ervaringen hebben gehad. Dus ook voor hen, we willen die kut kliniek eens vies hard terugpakken!

Ik heb ze iig al op de hoogte gesteld dat ik een officiele klacht wil indienen, dus ik zal voor anderen in de toekomst iig de ervaringen bijhouden :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha oke

Beste wat je kunt doen, is precies uitzoeken hoe het wel gemoeten had (volgens de officiele werkwijze) en dan idd een klacht indienen. Je verhaal goed op papier zetten en je zaak hard maken.

Anders nog wat juridische info inwinnen, zodat je dubbel zo sterk staat. Hoe meer je weet, hoe minder ze je kunnen maken (weet ik uit ervaring hihi)

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben gisteren voor de 3e keer geopereerd bij accz.. Eerste keer september 2013, toen nabloeding en nog eens opengemaakt, nu 9maanden later omdat mn linkerkant niet was ingedaald.

Ik ben erg tevreden over hoe ik behandeld en geholpen ben na mijn klacht.. Binnen 2weken na mijn afspraak met van onselen meteen weer geopereerd en super behandeld en verzorgd...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog niet. Maar ga wel een zaak aanspannen.

Ik ben geopereerd door dr Plovier in kliniek beaucare in 2009.

Mijn boobs zijn gaan lekken (waarschijnlijk door een fout van de arts)

Achteraf geluk gehad dat ik nog leef en jarenlang klachten gehad.

De sebbin prothese welke ik had waren gaan lekken. Bizar want daar zit 10 jaar of levenslang garantie op als het goed is.

Moet ik ook nog ff gaan navragen.

Daarnaast was mijn dossier in ene verdwenen bij kliniek beaucare!?

Heel vaag allemaal.

Ik heb een tijd zonder prothese rondgelopen omdat ik van binnen volledig ontstoken was.

Daarna weer pech gehad doordat ik me liet opereren in het ziekenhuis in uden.

2 operaties gehad, tepel is nu verminkt. Gewoon ellende!!

Nu 31 Juli de eerste operatie bij dr nio.

Als ik daarvan hersteld ben nog 1 operatie om de tepel te laten corrigeren en dan hoop ik klaar te zijn.

Dit is even de korte samenvatting hoor ahah!

Ik zit eraan te denken om naar het juridisch loket te gaan eerst.

Schijnbaar kunnen hun helpen welke richting je op moet en welke stappen je moet ondernemen...

Vind het momenteel vooral mentaal nog zwaar om hier iets mee te doen omdat je continue het verhaal moet vertellen enzo.

Ben nu eerst bezig met een dossier te maken zodat ik straks alles op papier heb wat het makkelijker maakt voor een eventuele advocaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel verstandig idd! Ik ben ook bij het juridisch loket geweest en kwam laatst nog iets tegen: Drost, schadehulp ofzoiets.. 0800-2490300 (even googlen anders).

En kijk even of de NVPC iets voor je kan betekenen omdat het bij jou over meerdere dingen gaat?

Wat een kut gedoe bij je zeg! Hoop dat het goed gaat komen eind van de maand, en ik ben iig blij dat ik niet bij die Rysavy ben gegaan. Ik had eigenlijk daar gesprek en het was handig geweest omdat mn vriend in Uden woont, maar ik vertrouwde het gewoon niet. Mn gevoel zei nee.

Maar die garantie is juist voor als er iets gebeurd dat je nieuwe krijgt, net zoals met andere producten als ze toch eerder stuk gaan dan de bedoeling is, ik snap alleen niet waarom je niet van Plovier een nieuwe operatie enzo hebt gehad dan? Na herstel van de ontstekingen bedoel ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog niet. Maar ga wel een zaak aanspannen.

Ik ben geopereerd door dr Plovier in kliniek beaucare in 2009.

Mijn boobs zijn gaan lekken (waarschijnlijk door een fout van de arts)

Achteraf geluk gehad dat ik nog leef en jarenlang klachten gehad.

De sebbin prothese welke ik had waren gaan lekken. Bizar want daar zit 10 jaar of levenslang garantie op als het goed is.

Moet ik ook nog ff gaan navragen.

Daarnaast was mijn dossier in ene verdwenen bij kliniek beaucare!?

Heel vaag allemaal.

Ik heb een tijd zonder prothese rondgelopen omdat ik van binnen volledig ontstoken was.

Daarna weer pech gehad doordat ik me liet opereren in het ziekenhuis in uden.

2 operaties gehad, tepel is nu verminkt. Gewoon ellende!!

Nu 31 Juli de eerste operatie bij dr nio.

Als ik daarvan hersteld ben nog 1 operatie om de tepel te laten corrigeren en dan hoop ik klaar te zijn.

Dit is even de korte samenvatting hoor ahah!

Ik zit eraan te denken om naar het juridisch loket te gaan eerst.

Schijnbaar kunnen hun helpen welke richting je op moet en welke stappen je moet ondernemen...

Vind het momenteel vooral mentaal nog zwaar om hier iets mee te doen omdat je continue het verhaal moet vertellen enzo.

Ben nu eerst bezig met een dossier te maken zodat ik straks alles op papier heb wat het makkelijker maakt voor een eventuele advocaat.

Het probleem is die Vrambout van Beaucare.....

Hij geeft Plovier de schuld dat hij de dossiers zou hebben, terwijl Plovier zegt dat Beaucare ze heeft.

Meest logische is dat de dossiers gewoon in Beaucare zijn hoor.... Maar dat zal niet te bewijzen zijn...

Dit is ook ter sprake geweest een tijd geleden bij de PIP-verhalen hier op het forum.... Het is uberhaupt bizar dat die Vrambout nog een kliniek heeft, maar goed, dat is een ander verhaal....

Sterkte!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Ja hier...

Accz! Slechte ervaring...erg slecht.

Details kom ik nog op terug..

Ik weet dat ze meelezen

Ze hebben het daar zo druk dat er alle tijd voor is :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.