Ga naar inhoud

Zin in!! 23ste... : 23 juni 2014 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Ik ben de 1e keer door Diana gabriels door gestuurd naar de heer Janssen in Amsterdam. Hij heeft (blijkt nu) platte prothese er in geplaatst dus ze zitten meer in de breedte bij mij.

De heer van straten gaat er ronde in zetten. Advies van Diana was 375 en de ch zei eerst 550 maar 600 zal ook mooi staan. Hij heeft ze allebei besteld en tijdens de operatie kijkt hij welke er in past. Ik ben trouwens 1.74 en weeg 60 kg. Ik kreeg zo'n fijn gevoel van hem! Ben helemaal gerust gesteld!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

375 of 600cc scheelt nogal haha. Volgens mij adviseert ze bij iedereen 375 haha. Succes bij Straten! Hij maakt er altijd wel wat moois van :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog 1 week en dan wordt ik geopereerd. Voor welke prothese zal ik gaan, ze hebben ze allemaal voor mij besteld...

550 cc of 600 cc

High profiel of moderate?!

Ik ga wel voor dual plane, ronde prothese (mentor).

Wat scheelt het in breedte en eventueel in cup maat?!

Ik heb nu (6jaar geleden laten plaatsen) 375 cc (nu zijn het pannenkoeken) een grote B

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi spannend

Heb je nu ook prothesen van mentor? En welk profile hebben deze? Dan kijk ik anders wel eens ff voor je wat de verschillen zijn, als je wilt :)

Welke cupmaat wil je op uitkomen? En wat heb je graag.... Meer projectie naar voren, of liever breed met minder volume naar voren?

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is super lief van je BB

Ik heb idd nu ook mentor, kan geen profiel vinden?! Dit staat er op het kaartje: silex round moderate profiel gel breast implante cohesief 1

Ik wil graag volume naar voren en absoluut niet in de breedte. Bdw heb ook extra betaald omdat ik voor coh 2 ga.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi

Oke... Nou, je huidige prothese staat er niet meer tussen, maar ik ga ervan uit dat deze ongeveer 13,6 cm breed is...

Dan kom je op de volgende keuzes uit idd:

550 cc High profile. Deze is 13,5 cm breed en heeft een projectie van 5,6 cm

600 cc High profile. Deze is 14,0 cm breed en heeft een projectie van 5,7 cm

Het verschil in projectie tussen die twee ga je niet zien. Het is maar een mm verschil, en dat is gewoon onmogelijk met het blote oog te zien. Het enige dat je wel gaat krijgen bij de 600 cc, is dat deze nog wat breder is dan je huidige prohtesen. En ik weet niet of je dat wilt? Als je vooral volume naar voren wilt en je wilt op een D/E uitkomen, dan heb je aan die 550 ook genoeg. Het enige waar je dan bij de 600 misschien (heeeeeeeeeeeel misschien) net een cupje groter zou krijgen, is omdat je borst niet in de beugel zou passen door de breedte. Misschien ook wel het probleem waar je nu bij veel bh's tegenaan zult lopen?

Als ik voor je moest kiezen, ging ik voor de 550, puur omdat, hoe minder breed de prothese is (en zeker als die nu breed genoeg is voor je gevoel) hoe meer je projectie naar voren uitkomt. Echter!! De verhouding moet goed zijn, en dat is door een pc beter te beoordelen. Als hij ziet dat de verhouding beter is met de 600 High profile, om wat voor reden dan ook (bredere heupen, bredere schouders, enz) dan is dat de beste keuze.

De moderate (ofwel medium profile) is niks voor je in deze volumes. Die zijn een stuk breder, en dat wil je echt niet :)

Hup, weg met die paniek ;) Het komt goed. Jij krijgt je grote D, en je hebt de goede prothesen gekozen. Of het nou uiteindelijk 550 of 600 wordt, dat is nog maar een kwestie van wakker worden met de ene of de andere ;) hihi

Succes meid!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi spannend

Heb je nu ook prothesen van mentor? En welk profile hebben deze? Dan kijk ik anders wel eens ff voor je wat de verschillen zijn, als je wilt :)

Welke cupmaat wil je op uitkomen? En wat heb je graag.... Meer projectie naar voren, of liever breed met minder volume naar voren?

xx BB

Dat is super lief van je BB

Ik heb idd nu ook mentor, kan geen profiel vinden?! Dit staat er op het kaartje: silex round moderate profiel gel breast implante cohesief 1

Ik wil graag volume naar voren en absoluut niet in de breedte. Bdw heb ook extra betaald omdat ik voor coh 2 ga.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Top!!!

Mijn dank is groot!

Frans straten de pc zei als eerst ook 550 cc daarna zei hij 600 cc kan ook wel. Het scheelt meer in de breedte dan in volume?! Dan is voor mij de keuze snel gemaakt. Ik heb geen brede schouders zit op 75 , lengte 1.74 gewicht 60 kg broek maat 36/38

Oké dus het wordt 550 cc high profiel

Ik heb voor de zekerheid 2 sportbh's (voor comfort taille maat groter, met de haakjes toch verstelbaar) 80 D &E gekocht

Link naar reactie
Delen op andere sites

:35:

Weet alleen niet of je genoeg steun hebt aan een 80 omtrek, na de eerste dagen.. Maar ach, dan laat je dan iemand ff een andere bh halen.. De eerste dagen is het ook niet fijn als hij te strak zit :)

Ondersteuning moet natuurlijk wel goed zijn... Altijd lastig, die sportbh's.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja een 80 zit losser idd, dus geeft die aan de onderkant minder steun als hij te los zit ;) Je omvang wordt niet groter, hooguit de eerste paar dagen door vocht dat je vasthoudt. Na die paar dagen zal die 80 misschien te groot gaan worden.

Dan heb je misschien een 75 nodig, die goed ondersteunt. Maar zoals ik al zei, is moeilijk te bepalen op voorhand.

Heb zelf wel gewoon 75 gedragen na mijn bv, zat wel wat strakker de eerste dagen, maar dan helpt vaak zo een tussenstukje. Misschien ook een idee voor jou? Niet om je onzeker te maken he, maar zat even terug te denken aan mijn eigen situatie en dat het wel prettig was, die steun :)

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oohh ik reageer te snel :)

Silly me

haha, of te langzaam :45:

We zitten steeds tegelijkertijd ongeveer te posten, kan gebeuren ;) Grappig toch, krijg je een heel warrig grappig topic ;) Heb ik ook, alleen is dat veel te lang geworden in de loop der tijd om nog fatsoenlijk doorheen te komen zonder thermoskan koffie :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is precies waar ik dus ook over twijfel de breedte van de prothese of idd 600 cc 31,1 en 6,4 of 550 met 12,5 en projectie 6,4 alleen krijg ik hi profiel 811 euro Sil. Dus t maakt dus wel uit qwa Cup maat? Dit is t enige waar ik over twijfel hihi wilde er gewoon nog een keer voor gaan passen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo vandaag om 8:00 gemeld in Goesbeek. Om 9:30 werd ik (eindelijk :)) meegenomen het infuus ging er gelukkig makkelijk in. Frans kwam nog even tekenen en ik mocht mee. Frans laat mij de dozen zien waar mijn ciliconen in zitten.

Super vriendelijke artsen, ik werd op het smal bedje overgeplaatst en kreeg een roesje. Het tintelde even op mijn wangen en weg was ik.

Ik werd rond 12:00 uur wakker uit een diepe slaap, en was even in de war of ik al geholpen was meteen onder mijn deken gekeken hè even voelen aan mijn tepels oja ik zie een pleister onder mijn borsten ja ik heb tieten maar het doet GEEN pijn?!

Mijn lieve zus wacht op mij en mijn bh gaat meteen open jeetje wat zijn ze mooi en valt het mee qua volume. Rond 17:30 uur kwam Frans langs en mocht ik meteen naar huis. Ik zit nu lekker met mijn iPad en bakkie brandnetel thee op de bank.......

Happyyyyy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.