Boops25 Posted June 23, 2014 Posted June 23, 2014 He meiden... Even een vraagje misschien gekke vraag maar hoe doen jullie na je bv je oksels scheren😊 haha is hard nodig nu ondertussen haha
caro66 Posted June 23, 2014 Posted June 23, 2014 Ik pas na drie weken was te gevoelig . Gelukkig groeit het bij mij niet zo hard . En anders heeel voorzichtig proberen , toch .
Marlies1984 Posted June 23, 2014 Posted June 23, 2014 Ja klein beetje omhoog die arm en zo goed en zo kwaad als het gaat proberen wat weg te halen
NewbeeH Posted June 23, 2014 Posted June 23, 2014 Ik ben pas een aantal dagen geleden geopereerd en het is ff lastig maar het kan wel!!!;-) links met links en een beetje met rechts als je dat lukt en visa versa Met pijn en moeite was het mij gelukt(en het is weer lekker glad). Idd wel met enige voorzichtigheid, je moet je armen nog niet hoger dan je schouders brengen
watermannetje Posted June 26, 2014 Posted June 26, 2014 Ik las hier ergens dat je ook van dat schuim kan gebruiken zonder te scheren, zit een spateltje bij en schraap je het er zo af....Liggend op bed op brengen armen langs je leggen ( zoals jezuskruis was de tip) wellicht heb je er wat aan....
24andcounting Posted June 26, 2014 Posted June 26, 2014 Ik deed dat al op de 3e dag geloof ik!Gewoon mijn arm in een hoekpositie en ik liet de eerste keer mijn arm omhoog houden door mijn vriend zodat ik zelf geen kracht zette... En toen voorzichtig geschoren haha!
pearll Posted June 26, 2014 Posted June 26, 2014 ik heb de kruidvat 6 sensation gehaald, de mesjes opzich zijn kut maaar dat mesje 'knakt' in het midden waardoor die in je oksel past!dat werkte als een trein haha
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.