Ga naar inhoud

Verschil Dual Plane en achter borstspier


Aanbevolen berichten

Hallo,

Wat is precies het verschil hoe het uiteindlijk komt uit te zien met dual plane of achter de borstspier?

Gaan ze achter de borstspier nog 'groeien' en bij dual plane niet ofzo?

Ik weet wel hoe het geplaatst word maar wil weten of er uiteindlijk bij de definieve vorm veel verschil inzit.

Groetjess

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Butterfly.

Ik heb in een ander topic jou bericht gelezen.

Ik heb de zelfde ervaringen als jij ik ga hier maar niet te veel over vertellen want dat wordt dan wel een heel verslag.

Eerste BV onder de spier 150cc tweede BV boven de spier 300cc in 2004 ik weet niet of dual plane toen al was toegepast.

Mijn mening over dual plane is omdat de bovenkant onder de spier wordt geplaats de protheses minder gaan hangen.

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Ank,

Dankjewel voor je reactie!

Maar is het dan niet zo dat het aande bovenkant heel veel platter is als de onderkant omdat boven vast word gemaakt?

En qua volume zit daar nog verschil in? Is het niet zo dat ik meer cc's moet pakken voor een gewenst resultaat te krijgen bij een bepaalde manier van plaatsen? Zijn misschien hele domme vragen maar op internet vind ik niks erover en het gesprek met de pc duurt nog wel even aangezien mijn verzekeraar lastig doet.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

hee meis heb 2 vriendinnen met dual plane in mijn omgeving, eentje kwam van de zelfde situatie af als mij en vind de mijne (achter de spier) iets mooier, maaaar hun hebben allebei gewoon een mooie gevulde bovenkant, ze zeggen dat je met achter de borstspier iets van je volume kwijtraakt, maar ik vind dat onwijs meevallen hoor!

ik ben dik 3 maten omhoog gegaan met 300CC en ik ken de met dual of op de borstspier die met 325 hetzelfde bereiken, dus wat je inleverd is minimaal, vind ik dan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

jaa als je de keus hebt, zou ik voor dual gaan hoor! dat herstel is iets soepeler, ik dacht de eerste 6 weken dat t wel mee zou vallen maar nu ik alles weer doe merk ik dat het snel te veel is voor mn spier!

met dual heb je daar dan toch wat minder last van!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi ik lees ook mee en zit met dezelfde vraag.

ik denk dat dual pl. eerder uitdijt naa onder enm opzij .

maar zeker weten doe ik het niet.

en als je niet zo getrainde borstspieren hebt, hoe zal het dan zijn ?

en hoe zit het met kans op draaien?achter de spier

want afgezien van de last en pijn vind ik het wel mooi staan.

groetjes

mij

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja pearl dat klopt, al denk ik (hoop ik) dat mijn herstel wel minder erg zal zijn als voorgaande keer aangezien mijn holte er toch al zit. Dat hoeft ook niet zo te zijn maar ik hoop het wel haha.

En fws jaa dat dacht ik ook, dat je dan echt de anatomische vorm hebt zeg maar.

Met de borstspieren zou ik ook wel willeb weten maar ik heb zelf wel best getrainde borstspieren.

En draaien achter de spier zou ik niet durven te zeggen ik heb zelf ronde dus. Maar volgens mij kunnen anatomische alsnog draaien achter de spier. Maar dt durf ik echt niet met zekerheid te zeggen hoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou 10 juli heb ik de operatie!! Heb eindelijk de goedkeuring gekregen van de verzekering.

Ik ben gister bij hem geweest en heb hem de vragen gesteld over de dual plane. En waar ik bang voor was dat is gelukkig niet zo het is boven niet plat dalijk en onder de bolling zeg maar haha. En het was toch echt de mooiste oplossing zei hij vanwege mijn eigen borst.

Ik vind het heel erg spannend allemaal tegenover de eerste x. Toen was ik alleen maar blij dat ik eindelijk boobies kreeg (nu ook wel) maar ben nu toch ook erg bang dat het dalijk toch niet mooi word ofso. Maargoed daar moet ik wel maar vanuit gaan. Over twee weekjes heb ik ze al hihih.

Allemaal bedankt voor jullie reacties!!

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.