Ga naar inhoud

Nieuw in verpakking: Lipoelastic PI Extra New maat M


Boho

Aanbevolen berichten

Door een wat onhandige planning maar vooral door de trage levering van PostNL ben ik op dit moment in het bezit van twee Lipoelastic compressie bh's. Omdat eentje mij meer dan genoeg lijkt verkoop ik de andere:

Aangeschaft op online-care.be de Lipoelastic PI Extra New maat M. Past borstomtrek 88 - 95 cm en onder de borst 72 - 78 cm.

Linkje naar de bh: http://www.online-care.eu/pd/232/nl-BE/postoperatieve-bhs/Lipoelastic-PI-Extra-New

Ik zou graag 23 euro (scheelt je 4.75 aan verzendkosten als je 'm op online-care koopt) hebben voor deze bh, de verpakking is nog nooit geopend en hij is dus ook echt helemaal nieuw! Ik doe hem liever niet voor minder weg omdat ik het dan net zo goed terug kan sturen naar de winkel ;)

Mocht je interesse hebben stuur me even een pb dan krijg je hem van me in je brievenbus!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beeuuhh Boho had ik ook voor!

Ik heb hem teruggestuurd naar hun en 9euro verzendkosten moeten betalen. 9euro vuilbak gewoon, echt balen!

Liever hier iemand vinden dus!

Probeerde nog te annuleren, ging helaas niet meer :(

De bh is inmiddels verkocht!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.