Ga naar inhoud

Aankoop Fila BH, bij doorverwijzing Diana Gabriels?


Aanbevolen berichten

Hai meiden,

Even een vraagje! Ik ben door Diana Gabriels doorverwezen naar dr Karim en Schiettecatte, nu zie ze dat ik zelf een sport- bh aan moest schaffen in maat 75 E voordat ik op consult ga. Kan ik van de maat uitgaan? Ik ben ook naar dr Nio geweest en zijn advies was 550 a 600 cc Diana dacht 500 cc, ik bedoel misschioen is het advies van Karim en Schiettecatte wel heel anders en moet ik een andere maat aanschaffen..beetje prijzig toch? Iemand hier ervaring mee?

Groetjes :kuzya_02:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vreemd dat je voor het consult al een bh moet hebben. Ik zou zeggen meerdere maten kopen en dan de labels eraan laten zitten zodat je ze terug kan brengen? Je kan van tevoren nooit weten welke maat het wordt, ook niet bij het passen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Boho,

Bedankt voor je snelle reactie! Haha ja dat is ook nog een idee.

Ja raar toch dat je je eigen bh mee moet nemen op consult om te passen? Ik kreeg het op een briefje fila 75E, maar nu lees ik en uit eigen ervaring weet ik dat Diana nog weleens naast het aantal cc's zit. Hmmf misschien toch maar een stapel bestellen :36:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja die verhalen heeft iedereen wel gehoord denk ik haha. Ik zou inderdaad gewoon een paar bestellen en later terug brengen en dan gewoon afwachten wat de pc zegt. Dan kan je voor de operatie weer hetzelfde doen, zou toch zonde zijn als je met 3 niet passende bh's zit!

Trouwens, sportbh's van de Hema zijn ook gewoon goed, je hebt (zeker voor het consult) echt geen Fila nodig ;)

Ik zag dat ze die zelf op de website van Diana verkopen, lekker geld vangen pfff

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat ben ik ook zeker niet van plan :97: ik kom niet net uit een ei gekropen, wat denkt Diana wel haha! Ik zit al even op de sites te zoeken maar er is weinig in die maat te vinden hmm. Hema is ook een tip thanks!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Jetje,

Ik wist mijn maat ook niet en heb in overleg met kliniek amstelveen daar een sportbeha aangemeten gekregen, en die betaal je achteraf 45 euro. Zou dus zeker met de assistente overleggen of dit een mogelijkheid is.

Fila bh zijn ze geen fan van. Maar zou in ieder geval niet aanschaffen voor consult!

succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi jet!

Ik moest ook een fila aanschaffen, maar logischer wijs pas voor als ik uit de narcose zou komen.. Dus je hebt hem echt nog niet nodig bij consult met de arts, misschien krijg je dan juist wel een hele andere maat te horen Diana kennende ;).

Heb zelf 2 lipoelastic pi extra new besteld ipv de fila omdat ik veel hoorde dat die erg op je littekens kunnen drukken. Misschien ook wat handiger dat het dan een maat s m of l is ipv echt een cup maat :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi jet!

Ik moest ook een fila aanschaffen, maar logischer wijs pas voor als ik uit de narcose zou komen.. Dus je hebt hem echt nog niet nodig bij consult met de arts, misschien krijg je dan juist wel een hele andere maat te horen Diana kennende ;).

Heb zelf 2 lipoelastic pi extra new besteld ipv de fila omdat ik veel hoorde dat die erg op je littekens kunnen drukken. Misschien ook wat handiger dat het dan een maat s m of l is ipv echt een cup maat :)

Hey Daniëlle!

Raar hé ik heb het echt op een briefje gekregen. Die lipoelastic zie ik vaker voorbij komen. Is dat wat en hoe valt de maat? Volgens mij zijn ze ook voordeliger dan de Fila's.

Hoe gaat het verder met je herstel? Nog steeds helemaal happy?

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat gek dat je een bh moest mee nemen. ik vroeg het gister bij kliniek heyendeal.

Maar de consulente gaf aan dat de pc gewoon pas bh's heeft.

en anders idd gewoon de kaartjes er aan laten hangen.

kan je ze terug brengen

Hoi Tina,

Klopt bij dr Nio waren er ook pasbh's aanwezig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Daniëlle!

Raar hé ik heb het echt op een briefje gekregen. Die lipoelastic zie ik vaker voorbij komen. Is dat wat en hoe valt de maat? Volgens mij zijn ze ook voordeliger dan de Fila's.

Hoe gaat het verder met je herstel? Nog steeds helemaal happy?

Inderdaad voor 1 fila heb je 2 lipoelastic's, meteen 2 aangeschaft een witte en een zwarte maattabel op de site is best overzichtelijk als je een meetlintje bij de hand hebt belangrijkste is ze onderomtrek want die verandert nauwelijks ( iets door de zwelling de eerste dagen misschien ) ik had een 70a 300cc bijgekregen een smal omtrekje dus een S zit voor mij prima, vergroeit aan dat ding moet ook wel haha maar ze zitten heerlijk! Handig te verstellen ook de schouderbandjes en ik heb nog nooit ( de afgelopen 10 dagen haha ) last gehad van gedruk of iets op de littekens. Mijn herstel gaat zoveel beter en sneller dan ik had durven hopen haha nauwelijks tot eigenlijk geen pijn gehad en al ontzettend trots op wat ik nu heb!! :) dinsdag gaan de hechtingen eruit brr alleen t idee al :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou meerdere bh's meenemen op je operatiedag en dan de verpleegsters laten kijken welke het beste zit, heb ik ook gedaan.

Nio adviseerde mij een 75D/E, en uiteindelijk is het die dag een 75F geworden die thuis zelfs nog veel te strak bleek aangezien ik veel vocht vasthield. dus niet te erg op vastpinnen haha!

Na de eerste dag tot 6 weken PO heb ik de Carefix Anna gedragen in een maat L, en die zat prima. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.