Ga naar inhoud

Nicole86 : 9 september 2014 : Dr. Kolkman : Amphia Ziekenhuis : Breda


Aanbevolen berichten

ik heb eigenlijk heel weinig last gehad! Heb wat dat betrefg wel geluk gehad. Uiteraard ondanks dat ik me goed voelde de eerste week wel echt rustig aan gedaan. Nu is de pijnwel voor iedereen anders, maar hoop dat dit je toch wat positief maakt haha:)

Jaaa bhs passen is ecbt leuk, zeker de eerste keer en dat dan blijkt dat de maat die je dacht te gaan hebben zelfs niet past haha.

hoe is je consult vandaag gegaan??? Hebje er n goed gevoel bij? :)

Snap dat je wilt dat ze het zo snel mogelijk weten, komt vast goed! En je hebt nog even om te bedenken hoe je het bet beste kunt brengen :)

Mijn consult is prima gegaan! Heb ook al een datum geplant

9 september word mijn dag!!

Hoop ook echt dat de pijn bij mij mee valt!!

Heb het gisteren op m'n werk verteld.... Reageerde heel goed! Ze houden er rekening mee dat ik er 2 weken uit lig! En mag in de ziektewet! Helemaal top

Gister avond ook tegen m'n ouders verteld waar ik ontzetten tegen op zag!!

Maar ze reageerde heel rustig en begrepen het ook wel!

Ze zijn echt helemaal niet van dit soort operaties maar denk dat ze het toch wel voelde hoe ik er over sprak dat het belangrijk voor me is! Dus ik ben helemaal blij!!! Dat iedereen lief en leuk reageerde!

Nou is het aftellen dus echt eindelijk begonnen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 53
  • Created
  • Laatste Reactie

Mijn consult is prima gegaan! Heb ook al een datum geplant

9 september word mijn dag!!

Hoop ook echt dat de pijn bij mij mee valt!!

Heb het gisteren op m'n werk verteld.... Reageerde heel goed! Ze houden er rekening mee dat ik er 2 weken uit lig! En mag in de ziektewet! Helemaal top

Gister avond ook tegen m'n ouders verteld waar ik ontzetten tegen op zag!!

Maar ze reageerde heel rustig en begrepen het ook wel!

Ze zijn echt helemaal niet van dit soort operaties maar denk dat ze het toch wel voelde hoe ik er over sprak dat het belangrijk voor me is! Dus ik ben helemaal blij!!! Dat iedereen lief en leuk reageerde!

Nou is het aftellen dus echt eindelijk begonnen!

Gefeliciteeeeerd met je datum!! Super spannend!!

En ook echt top dat je ouders zo fijn reageerden :) en ook dat je werk zo positief was! En in de ziektewet is inderdaad helemaal top :)

Nu inderdaad aftellen, jeeehhh!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteeeeerd met je datum!! Super spannend!!

En ook echt top dat je ouders zo fijn reageerden :) en ook dat je werk zo positief was! En in de ziektewet is inderdaad helemaal top :)

Nu inderdaad aftellen, jeeehhh!!

Dank je wel!!

Ja iedereen heeft zo goed er eigenlijk op gereageerd! Had ik nooit durven dromen!!

Ja gaan zeker aftellen nou!! Zo ontzettend spannend!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 months later...

Hoi.....

wat super leuk!

Ik word ook geopereerd door Kolkman 13 januari. Ik had bij hem meteen een goed gevoel. en ik heb ook qua volume onderin een verschil met de rechter. Maar dat ben ik ps gaan zien toen hij het zei. Hebben jullie nog lang moeten lopen met die band. Heb Kolkman nog gesproken tijdens de open dag. Want ik begon over een sportbh. En hij zei ook lekker pas een sportbh gaan kopen als ik zeg dat die band af mag.

Hebben jullie voor mij nog tips?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.