Ga naar inhoud

Sna89 : 16 juni 2014 : Dr. Karim : Kliniek Amstelveen


Aanbevolen berichten

Hallo meiden !

Hier dan mijn ervaring !

Ik heb van jongs af aan altijd al BV gewild maar na het geven van borstvoeding was ik toch even geschrokken. Ik had veel stuwing en mn borsten waren 3x zo groot en zaten zowat in mijn nek !

Ik dacht laat maar.. ze zijn prima zo.

Toen vond ik de MAXIMIZERS van de Primark uit. Top dingen ! Maar zeg nou eerlijk... dat is erg leuk onder je T-shirt maar zonder T-shirt ziet het er niet uit. Laat staan als je je MAXIMEZER uit trekt ! hahahaha dat beschamende gevoel ben ik nu in elkgeval kwijt.

Ik had op 3 juni een consult met Diana Gabriels. Leuke vrouw maar ze weet natuurlijk precies wat ze wel of niet moet zeggen. We hebben wat afgepast en Diana gaf aan dat 350 - 375 CC bij mij perfect zou zijn. Dus met die instelling vertrok ik daar. Leuke fotos gemaakt op mijn mobieltje van hoe het er uit zag. Ik zou op 11 juni al geopereerd kunnen worden. Dus ik kon de volgende dag al bij Dr. Karim terrecht voor een consult.

Echt een super aardige man die je ook verteld wat de negatieve kanten zijn aan een BV. Toen mocht ik mijn shirtje uit trekken en hij vroeg wat ik zou willen. Ik gaf aan dat ik gewoon natuurlijke borsten wou hebben die bij mijn lichaam passen ect. Ik gaf aan dat Diana had gezegd dat 350-375 perfect zou zijn. Karim moest lachen en gaf aan dat ik dan echt naar Belgie zou moeten gaan of ergens andes heen want hij zou dat ECHT NIET doen !

In eerste instantie was ik erg teleurgesteld en had ik het gevoel dat hij het bewust nie wou doen zodat ik later terug zou komen voor een 2e vergroting. Maar hij heeft mij keurig uitgelegd waarom het niet zou kunnen. (als ik het zou willen had het wel gekunt hoor). En ik kreeg echt het gevoel dat Dr. Karim je mooier wilt maken !

Nou uiteindelijk kon er dus max. 275 CC in High Profile.

Op 16 juni kon ik geopereerd worden.

Ik was om 9 uur in de kliniek aanwezig en werd 9:10 naar boven gebracht. Ik kwam Dr. Karim nog tegen op de trap en hij vroeg of ik nog vragen voor hem had en gaf me een geruststellende hand. Boven deed ik mijn kleren uit, short aan en ik kon op bed gaan zitten. Om 09:20 lag ik op de operatie tafel te kletsen met het personeel wat daar aanwezig was.

Iemand vroeg of ik al aan iets leuks had gedacht om over te dromen en nog voor ik antwoord kon geven was ik weg.. ik werd voor mijn gevoel 2 seconde later weer wakker en toen lag ik weer op het bed in de uitslaapkamer.. Echt bizar ! het was toen half 11. Ik had meteen dorst en honger en kreeg een beschuitje en een glas water. Hup naar binnen gewerkt en toen moest ik plassen.

Het was 11 uur en ik voelde me kip lekker. Ik vroeg hoelang ik nog moest blijven en ik mocht eigenlijk wel weg gaan als ik me goed voelde. Ze hebben me geholpen met aankleden en ik heb mijn vriend gebeld. Om half 12 zat ik in de auto naar huis !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooi dat alles goed is gegaan, hoe voel je je vandaag? Heb je voor of achter de spier gekregen?

Ik blijf het toch echt frapant vinden wat die Diana doet. En dat die pc's via haar willen werken vooral, wat een onzin verkoopt zij toch.

Maarrrr daar gaat het natuurlijk niet om, als jij maar tevreden bent! Nog even en je kan lekker showen zonder maximizers ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

gefeliciteerd met je tiet :)

Diana stelt iedereen 375 voor... Ik had dit van tevoren al gelezen en inderdaad toen ik ging kwam ze gelijk met 375 aanzetten :blink::blink::blink: ik zei ik wil groter maar dat zou niet staan volgens haar.. hmm krijg de indruk dat ze korting krijgt op deze protheses??? :152:

Wat is dat toch dat iedereen moet plassen na de operatie??? ik ben 3x geweest voordat ik geopereerd werd van de zenuwen en ik deed het haast in me broek toen ik wakker werd :18::18: had niks gedronken??!!! :19:

maar goed in ieder geval een fijn herstel gewenst ;) heb je nou op de spier gekregen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.