Ga naar inhoud

Ervaring borstvergroting zorg/ nazorg Diana gabriels kliniek Amstelveen


Aanbevolen berichten

Hoi ik wilde me eerst laten opereren in de jan van goyen kliniek in Amsterdam.

Echter daar betaal je de hoofdprijs van 4600,-

Nu zit de kliniek in Amstelveen ook erg dichtbij en hoor ik daar ook goede verhalen over.

Graag hoor ik jullie ervaringen met de kliniek Diana gabriels in Amstelveen

Ik hoor ook graag welke chirurg de mooiste borsten maakt!

Alvast bedankt voor jullie hulp :)

Groetjes bobpi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

ik ga 28 juli onder het mes bij Schiettecatte in Amstelveen. Heb voor hem gekozen omdat hij hoge waarderingen heeft op onafhankelijke sites, hij op tv is geweest bij een nieuw begin en hij ook voor Velthuis werkt waar je € 4000,00 betaald. Verder vind ik de borsten die hij maakt erg mooi en vond ik het consult prettig, eerlijk en duidelijk. Ik heb Diana overgeslagen, ben rechtsstreeks naar hem gegaan.

Succes met je keus!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hee meis,

ik ben via diana bij roosenburg in amstelveen geweest, heb voor hem gekozen omdat ik zijn borsten allemaal erg mooi vind!

en met nazorg heb je niks met diana te maken gaat allemaal via de kliniek!

succes met je keus!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben via diana bij Drs karim terecht gekomen, nu 1 week po en nu al heel blij met het hoe het eruit ziet. Ook de nazorg en contact met Kliniekamstelveen bevalt erg goed. Met diana heb ik verder niks meer te maken :) afgelopen zondag had ik opeens een stress moment om 22:30 een mail verstuurd en 10 minuten later al reactie, gisterochtend belde ik op dat ik toch even langs wou komen voor mijn eigen geruststelling.. Ik kon elk moment binnen lopen hoefde geen afspraak te maken en werd als eerste geholpen, maakte me weer zorgen om niks natuurlijk maar heb de telefoonnummer van Drs Decates gekregen en mag hem altijd whatsappen. Ik vind dat echt super!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Super geregeld Daniëlle! Ik vind de resultaten van Karim ook erg mooi trouwens ! Werkt hij allang voor diana?

Waar had je stress om dan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi stellie dank voor je antwoord.

Betaal je dan ook 2600 net als bij Diana?

Ik vind de prijsverschillen namelijk enorm!

Je moet de afspraak wel via Diana maken. Ik heb Diana 's praktijk opgebeld en gezegd dat ik rechtstreeks naar Schiettecatte wilde. Dat was geen probleem. Ik kreeg dezelfde dag al een mail met de afspraak datum bevestigd, mijn operatie datum als

optie en een factuur van € 2600,00.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga niet via Diana maar via Veldhuis kliniek en wordt door Drs Vito geopereerd in Amstelveen op 15 augustus. Ik heb het idee door verhalen dat Diana meer een verkoper is en verder niet echt op professioneel gebied verstand heeft van risico's, cc's e.d. Ik heb toch liever gesprekken met verpleegkundig personeel en de pc's. Die €2600 is gebaseerd op ronde protheses met cohesive 1. Wil je co2 of 3 met anatomische implantaten dan gaat de prijs ook omhoog. Als je dat dan naast de prijzen van een kliniek zet bv Veldhuis dan zit er niet zoveel verschil in prijs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga ook via Diana bij Schiettecatte maar heb gelijk het consult bij Schiettecatte zelf en niet bij Diana... Gewoon aangeven als je een afspraak wilt maken.

2600 is inderdaad Coh1 bij Diana.... Coh2 kost 2900, dus dat scheelt 300 euro. Coh 3 durf ik niet te zeggen wat die kosten, maar dat is als ik het goed heb (kan zijn dat ik er totaal naast zit) Anatomisch.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga niet via Diana maar via Veldhuis kliniek en wordt door Drs Vito geopereerd in Amstelveen op 15 augustus. Ik heb het idee door verhalen dat Diana meer een verkoper is en verder niet echt op professioneel gebied verstand heeft van risico's, cc's e.d. Ik heb toch liever gesprekken met verpleegkundig personeel en de pc's. Die €2600 is gebaseerd op ronde protheses met cohesive 1. Wil je co2 of 3 met anatomische implantaten dan gaat de prijs ook omhoog. Als je dat dan naast de prijzen van een kliniek zet bv Veldhuis dan zit er niet zoveel verschil in prijs

Lesley81, bedoel je niet Aesthetic Beauty Clinics in Veldhoven?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga niet via Diana maar via Veldhuis kliniek en wordt door Drs Vito geopereerd in Amstelveen op 15 augustus. Ik heb het idee door verhalen dat Diana meer een verkoper is en verder niet echt op professioneel gebied verstand heeft van risico's, cc's e.d. Ik heb toch liever gesprekken met verpleegkundig personeel en de pc's. Die €2600 is gebaseerd op ronde protheses met cohesive 1. Wil je co2 of 3 met anatomische implantaten dan gaat de prijs ook omhoog. Als je dat dan naast de prijzen van een kliniek zet bv Veldhuis dan zit er niet zoveel verschil in prijs

Ik zie dat Natrelle rond bij veldhuis € 4200,00 kost, ik vind dat best een verschil...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie dat Natrelle rond bij veldhuis € 4200,00 kost, ik vind dat best een verschil...

Ik denk dat ze Aesthetic Beauty Clinics bedoelt... Daar kost coh1 ook € 2600 en Coh 2 € 2850 en coh3 € 3200

Met welke protheses werken ze. Alleen mentor of ook andere merken?

Bij Diane werken ze met Mentor en Natrelle... Dat zijn de twee waar ik het van weet.. Misschien nog wel andere merken ook?
Link naar reactie
Delen op andere sites

via diana kan je zowel mentor als natrelle krijgen, maar er word meer met mentor gewerkt.

De meeste meiden hier nemen diana veelste sirieus en hechte teveel waarden aan dat eerste consult,

dat eerste consult is puur en alleen om je aan een PC te koppelen, en het is leuk dat je mag passen zodat je alvast een idee kan krijgen hoe het er uit komt te zien!

Diana is een tussen persoon niks meer en niks minder! een gezellig babbeltje en een afspraak.

sommige meiden hier kunnen er giftig om worden 'ze is alleen een verkoopster' dat is ze ook, en dat weet je van te voren er staat nergens dat zij een pc is of er verstand van heeft! neem alles toch niet zo zwaar op!

zodra je aan een PC gekoppeld bent en bij haar het gebouw uitloopt hebbie verder (behalve de betaling) ook niks met haar te maken.

dan ben je patient van je kliniek en gaat alles verder via het personeel daar en je PC!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat ze Aesthetic Beauty Clinics bedoelt... Daar kost coh1 ook € 2600 en Coh 2 € 2850 en coh3 € 3200

Bij Diane werken ze met Mentor en Natrelle... Dat zijn de twee waar ik het van weet.. Misschien nog wel andere merken ook?

Ahh ok vandaar haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Super geregeld Daniëlle! Ik vind de resultaten van Karim ook erg mooi trouwens ! Werkt hij allang voor diana?

Waar had je stress om dan?

Dat vond ik ook wel. Ik heb geen idee hoelang hij al met diana werkt, geloof dat karim en Decates samen Kliniekamstelveen runnen. Ik maakte me druk om mijn rechterboob voelde wat heen en weer klotsen was natuurlijk vocht maar dat geloofde ik pas nadat er echt naar gekeken was. Hij vond dat ze er voor een week po erg mooi uitzagen en niet eens heel hard aanvoelen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooooh sorry voor de verwarring ik bedoel idd Aestics beauty clinic. Ik wilde graag cohesive 2 of 3. Rond of anatomische maakte mij niks uit. Ik vind dan als je coh 2 of 3 wilt dat de prijzen dan niet erg verschillen met DIana of andere minder dure klinieken. En dan gaat het om bij wie je je het beste voelt. Ik wilde liever meteen met proffesionels praten, maar dat kan blijkbaar ook op aanvraag via Diana

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor mij wordt het definitief de jan van goyen.

Manlief had geen lekker gevoel bij Diana....

Hè ik weer een man met gevoel hahaha!

Vandaag tweede consult gehad en dat voelde helemaal ok.

Dus 11 augustus staat!! Brrrr spannend!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.