Ga naar inhoud

NewBeeH : 19 juni 2014 : Dr. Nio : SLAZ


Aanbevolen berichten

Haha echt grappig dit, heb PRECIES t zelfde als jou newbeeh. Ben bijna 1 week po en ook ik loop alsof ik n knie operatie heb gehad ipv een borstvergroting. En inderdaad die pijn in de buikspieren alles zit zo strak en durf ook amper uit te rekken haha. Nja nog ff volhouden en san bhs shoppennnn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zondag 29 juni

Even mijn gevoel van mij afschrijven...

Vandaag ben ik niet zo heel blij met de twins...

Ik vind de linker heel mooi!Terwijl de rechter....ja...

Ik vind hem niet mooi staan,ik heb het gevoel alsof er een gigantische luchtbel of zoiets in het midden zit en ik heb een plooi vanaf de borst tot ver onder m'n oksel

Ik maak mij een beetje zorgen en zorgen Zorgen ervoor dat je jezelf een beetje rot gaat voelen.

Ik voel me dus wat rot vandaag

Morgen heb ik een afspraak met dr Nio en hopelijk gaat hij mij alleen maar leuk en vrolijk nieuws vertellen.

Ik hoop dat hij overtuigend zegt dat ik mij helemaal nergens druk om hoef te maken en dat ze perfect zijn en ook niet te klein!!;-)

Dear doctor, make my day tomorrow

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Helena

Ik hoop dat je afspraak bij Dr. Nio goed zal verlopen en dat hij kan verklaren hoe de plooi in je borst is ontstaan.

Laat het ons hier even weten, want hier zijn meerdere dames met deze complicatie.

Liefs xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi ik wil het idd ook wel weten. En kut van de straie hoop niet dat het bij mij komt pfff maar goed het kan altijd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maandag 30 juni

Controle dr Nio

Even mijn handjes strekken, hier komt het volgende verslag:

- De plooi vanaf mijn borst tot onder mijn oksel

* Mijn rechterborst zit wat onder m'n oksel en die mag door een goeie sportbh

Als het ware naar binnen worden geduwd. De plooi trekt dan ook bij.

Had hij meer gezien zei hij en dat trekt echt weg overtuigde hij mij.

Ik hoop het...

- De pijn/(aanhoudende) krampen/steken/luchtbellen/of gigantische luchtbel in 1 en soms beide borsten

* Hoort er allemaal bij. We hoeven ons geen zorgen te maken dat de ene borst door de omschreven gevoelens misvormt. Hij zei ook duidelijk dat als Iemand zich zorgen maakt over het herstel, dat die persoon ten alle tijden haar dokter mag bellen omdat zij daar tenslotte voor zijn. Kortom: Ga geen nacht wakker liggen omdat je ergens mee zit, maar bel of mail gewoon.

- Cupmaat

* Momenteel denkt hij dat ik op een volle C zal uitkomen.

Maar hij zei erbij dat de duallplane wel verraderlijk zou kunnen zijn,omdat ik volgende maand ook een D zou kunnen hebben...Nog niks over te zeggen dus(ik hoop een D ;->)

- Littekens

* De pleisters mochten er vandaag vanaf!!! En ik had idd oplosbare hechtingen dus daar was hij snel klaar mee. Hoefde niks aan te gebeuren

De littekens zijn echt klein joh...

Dr Nio vertelde dat hij niet zo in littekencreme geloofde... Ik heb voor de zekerheid callendula(?)crème gehaald haha

- Striaeeeeeee

* Neeeeeee

Ik heb er aanleg voor, smeer vanaf dag 2 al met bio olie

Denk toch wel dat het helpt Als ik het niet had gedaan was het misschien wel erger geweest... Misschien..;-)

En verder vond hij ze prachtig

Hij heeft mijn dag weer helemaal gemaakt

Ik had nog meer gevraagd,maar weet zo ff 123 niet meer wat

Ik maak donderdag nieuwe foto's, dan zit ik precies op twee weken PO

Kusjes

Een Nio lover ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Do 10 juli 2014

3 weken na de BV

Ik ben gisteren voor het eerst weer aan het werk gegaan

Geen til werk, wel weer lopen rennen en vliegen. Gevolg was dat ik in de avonduren toch wat meer last had van mijn zeurgriet. Steken, branderig gevoel Kortom niet lekker maar het hoort erbij.

Gisteren:

Ik had mijn borsten hierna uiteraard weer vollop lopen bestuderen.

Mijn rechterborst hing vorige week na het dragen van een goed sportbh weer naast mijn linker. De grote/ dikheid was nagenoeg ook weer hetzelfde als de linker.

Nu zit er echter weer een verschil in.

Rechts is meer gezakt en heeft ook een andere vorm aangenomen:

Naar mijn gevoel kleiner, maar dat komt waarschijnlijk omdat de stand even anders is dan links. De tepel wijst wat meer naar buiten en er is een deuk gevormd in rechts.

Mijn linkertepel lijkt iets naar beneden te wijzen

Na het opmeten van beide borsten(jawel) zijn ze toch even groot;-)

Vandaag:

Vanmorgen heb ik nogmaals wat foto's van m'n borsten gemaakt en nu lijkt het verschil weer nihil.

Ik stuur de foto's die ik gisteren heb gemaakt toch even door naar dr Nio

De foto van vandaag plaats ik:-)

Veel leuker om naar te kijken joh

Link naar reactie
Delen op andere sites

Do 17 juli 2014, 4weken na de BV

In week 3 ben ik weer aan het werk gegaan.

Ik merkte in de avonduren dat ik toch teveel had gedaan

De afgelopen week heb ik dan ook enorm gebaald van mijn nieuwe meiden

Ik vond ze wederom niet mooi en ik had vrij veel last van steken, zowel links als rechts.

Ze staan zo ver uit elkaar

Volgens ingeschakelde hulptroepen om mij heen komt dat nog redelijk goed;-)

Links is goed naar beneden gezakt> litteken zit nu onder mijn borstplooi

Rechts blijft nogsteeds op zijn eerste plek hangen..> litteken zit ca 2cm van de borstplooi verwijdert. Hij moet nog een stukje zakken dus

Op naar week 5!

Kusjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat apart om te lezen en voor jou om te zien dat er elke keer zoveel veranderd. Maar juist daardoor zal het vast ook allemaal wel goed komen en hopelijk eindigen ze dan helemaal naar wens.

Dat je litteken niet in je borstplooi zit is herkenbaar. Bij mij zit hij ook hoger maar ik ben wel nog maar 1,5 week po van een bvk. Maar is het bij jou daaronder dan ook nog een beetje dik van vocht oid en blauw?

Succes met je herstel in ieder geval! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu na een week po zitten ze bij mij ook nog niet in mijn borst plooi hoor. Ik ben nooit blauw geweest! Misschien zit mijn bh wel te strak dat ze niet zakken maar maandag controle zal vragen hoe dat zit. Maar tja 1 week po is ook geen fuck natuurljk hihi. @neeqbeeh kijk wel uit he met wat je doet echt niets zwaars doen. Ik vergis mij ook nu al vaak heb twee tijger bengalen (poezen) een VAn mij en een van mijn moeder maar die merken dat er wat met mij is en willen steeds bij mij op me zitten liggen maar krijg ze dan maar weer eens van je af twee x 4 kilo hahaha oeps auw toch perongeluk getild ;). Maar ja rustig aan chicky! Succes vandaag xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai meiden!!

@ Studente: ik ben nu ruim 4 weken PO en m'n littekens zien er wel oké uit. Misschien waren ze ah begin blauw en opgezwollen, wilde er express niet naar kijken;-)

Staan foto's van m'n littekens nu in mijn album als je ze wilt zien

@Danietje, het is zoooo moeilijk om al het werk te laten liggen...des te meer omdat ik zo nu en dan alleen steken voel En die voel ik dan pas na een 'klusje'

Ik zit nu alweer met het volgende. Ik voel rechts toch echt duidelijk de rand van m'n prothese zitten. Ik heb voor dual Plane gekozen om te voorkomen dat randen zichtbaar worden. De rand die ik voel is niet zichtbaar, maar maak me er toch zorgen over. Mijn borsten zijn beiden nog redelijk gespannen natuurlijk maar maak mezelf toch een beetje druk(geduuuuuuuld geduld!!!) En oja...als ik voorover buig is het net of ik dus ook een rimpel heb Rechts...ik ga morgenochtend echt ff wat foto's maken voor de pc. Ben benieuwd, wordt vervolgd...

Voel me net een zwangere druif met al die onzekerheidjes;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pfff snap je idd misschien zijn we te kies keurig ! Merkte t gister ook weer ff lopen in delft en thuis in de avond weer ophezwolle zeur zijkanten. Hoort erbij! Maar hou t in de gaten en anders gewoon nio bellen ;) xxxc

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.