Ga naar inhoud

peet1980 : 7 mei 2014 : Dr. de Blecourt : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

Na al een heel tijdje meegelezen te hebben vond ik het wel zo netjes om me even voor te stellen.

Ik ben Peet, mv 3 jongens, en heb op 7 mei jl een borstvergroting gehad in de Bergman kliniek van dr De Blecourt.

Vanaf mijn 12e jaar zijn mijn borsten niet meer gegroeid. Ik had een a cup en helaas bleef dat zo.

Tijdens de zwangerschappen en de borstvoedingsperioden ging ik naar een grote C cup. Helemaal blij natuurlijk en ik had zo gehoopt dat iets daarvan was blijven plakken..maar helaas

Na deze periode ben ik teruggegaan naar formaat theezakje, 70 aa vulde ik al bijna niet meer. Ik voelde me een klein meisje

Na lang wikken en wegen eindelijk doorgepakt en voor een borstvergroting gegaan.

Op 7 mei jl ben ik geholpen door dr de Blecourt. Ik heb 255 cc Natrelle gekregen en ben van een aa cup naar een 70D gegaan... ze zijn zo ontzettend mooi geworden :-D

Eindelijk durf ik weer te zwemmen en strakke topjes aan te doen. Eindelijk voel ik me weer vrouw.

De operatie viel me ontzettend mee. Verpleegkundigen waren erg lief en de arts nam alle tijd.

De twee dagen na de ok waren hel...maar daarna ging het heel snel supergoed.

Omdat ik al snel pijnloos was kon ik ook al veel dingen weer zelf. Ben wel heel bang dat ik al veel te vroeg te veel deed. Maar dat ging eigenlijk vanzelf en zonder pijnklachten.

Hoop dat ik daar geen complicaties oid van zal krijgen.

as woensdag ben ik 6 weken po en kan ik weer alle beha's dragen die ik maar wil...Happy :-D

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Berbielena,

Had idd her en der gelezen dat push ups nog niet mogen de eerste maanden.

Maar van mijn pc mocht ik al na 4 weken alle beha's weer dragen.

Heel verwarrend al die verschillende adviezen.

Van marie jo heb ik nu een mooi setje gekocht en ook een push up beha. Die push up durf ik nog niet goed te dragen...

probeer maar goed naar mijn lichaam te luisteren en zodra het zeer gaat doen of het niet meer prettig voelt doe ik mijn sportbeha weer aan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom !

Wat wat kan je dan ontzettend blij zijn hé ! En dat je dan toch uiteindelijk de beslissing hebt genomen .

De juiste beslissing :1: om dan helemaal blij verder te gaan in het leven met twee prachtige boobies !

Geniet er van .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.