Ga naar inhoud

Waarom is de Velthuis kliniek eigenlijk zo duur?


Sammie281285

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal, ik heb al een aantal keer een topic geplaatst omdat ik 10 juli mijn borstvergroting krijg bij dr. Bakker bij de Velthuiskliniek. Ik heb gekozen voor deze kliniek omdat de kliniek goed bekend staat. Tijdens het consult werd er uitgebreid de tijd voor me genomen, al mijn vragen werden zo goed mogelijk beantwoord en nog steeds kan ik dagelijks contact opnemen met de consulente om eventueel andere vragen te stellen. Maar sinds ik op dit topic zit, zie ik dat de Velthuis kliniek wel een van de duurste klinieken is als het gaat om borstvergroting. Komt dat door de service die ze bieden en hun 'bekendheid' of komt het toch ook omdat ze commercieel zijn? Wat zijn jullie ervaringen hiermee? Bedankt alvast, groetjes Sammie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk hun bekendheid waardoor je duur zijn en

Natuurlijk de dure reclames op tv en internet ..

Erg zijn ook zeker hele goede chirurgen die je voor mindere een

Bv geven.

Me dezelfde merk prothesen;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja het is inderdaad wel één van de duurste kliniek van NL. Maar zodra het over je lichaam gaat moet je zeker niet naar de prijs kijken vind ik. Goedkoop is duurkoop.

Natuurlijk werken er goede pc's bij de wat goedkopere klinieken en zegt dat ook niet altijd alles. Maar ze hebben niet voor niks een goede naam.

Voordat ik mij liet opereren heb ik mijn pc gegoogeld en ik kwam echt niks negatiefs over haar tegen.

Terwijl ik bij de goedkopere toch hier en daar wat mindere ervaringen tegen kwam en waarom zou je omdat hun goedkoper zijn die risico willen nemen? Doe gewoon waar jij het beste bij voelt en kijk niet naar de prijs, dat is mijn tip.

Link naar reactie
Delen op andere sites

in het ziekenhuis maakt het in prijs niet uit rond/Anatomisch beiden zelfde prijs.

Hoi twijfel, ook in het ziekenhuis is er tegenwoordig 'n prijsverschil :)

Verbaas me trouwens over de hoeveelheid informatie die jij hebt over bv. Je hebt je er goed in verdiept, en gaat niet over een nacht ijs voor je 'n beslissing neemt :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo met Diana ik ben helemaal niet bekent met forums

Maar ik ben in het catherina ziekenhuis geweest bij dr rappard die werkt ook in het veldhuiskliniek maar daar werd tik geweigerd ivm in het verleden longembolies

Ik werd geadviseerd vergroting met lifting maar zie eigenlijk maar weinig foto die ik zelf mooi vind en zie zo erg op tegen die drains pffff

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve Ginny,

Klopt helemaal wat je schrijft, ik ga zeker niet over een nacht ijs!

Betreft het prijsverschil in het ziekenhuis was in maart dit jaar bij mn zusje nog wel van toepassing, of ze hebben het nu met spoed veranderd haha E3950 rond/Anatomisch maakte niks uit ze kon gewoon kiezen mn zusje beiden dezelfde prijs (natrelle allergan protheses).

Het is en blijft toch een operatie en sommige doen net alsof ze een pakje boter kopen, dus onderzoek is heel belangrijk.

Zelfs dan sluit je niks uit en het is en blijft een risico, precies zoals jij ook alles onderzoekt.

Ik hoop voor jou dat je de beste PC krijgt die er is!!! :71: :71: :71: :71: :71: :71:, en jij hebt helemaal gelijk betreft voor info! veel PCs laten dit weg idd.

Jou verhaal is zeker wel de moeite waard, om te lezen.

De informatie heb ik natuurlijk uit eigen ervaring en veeeeeeel mede boobie's vriendinnen/zusje/mezelf/schoonmoeder en ga zo maar door.

Daardoor ken ik veel PCs en natuurlijk bekijk (IK) alle studie's die ze hebben gevolgd incl CV. een Cosmetisch arts is iets heel anders als een PC dat hoef ik jou niet te vertellen denk ik.

Ik ken zeker al 3 artsen van De Velthuis BVB die ook in het gewoon ziekenhuis werken (vestiging Eindhoven), hiervan is er zelfs 1 die ook opleidingen geeft aan andere PCs

en ook Borstreconstructies doet.

Bedankt voor je lieve opmerking.

Ga voor jou echt duimen, dat je snel duidelijkheid hebt ivm jou situatie xxxxxxxxxxxxx :71: :71: :71: :71:

Die arts die je hier noemt julien van Rappard, is dat dezelfde waar je het overhebt die ook borstreconstructies doet? Heb even zijn cv bekeken :) Als dat zo is, dan is dat ook 'n mogelijkheid zover is Eindhoven niet. Moet even afwachten hoe mijn consult verloopt maar mocht deze pc weer niet meewerken, probeer ik nog 'n verwijzing te krijgen.

Bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.