Ga naar inhoud

Marlies1984 : 12 juni 2014 : Dr. Moojen-Zaal : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

Gisteren geopereerd in velthuis kliniek in Hilversum. Heb 375 cc anatomisch boven de borstspier laten zetten. Tevens een liposculptuur. Zit nu nog dik ingepakt. Mijn linkerborst is meer opgezet dan rechts maar niet verontrustend volgens de chirurg. Opstaan vind ik nog lastig maar morgen is dag 3 en ik hoop dat de dingen dan wat makkelijker gaan. Voor alsnog heel tevreden met het resultaat :)

Ik ben overigens 30 jaar en heb 3 kindjes van 4, bijna 3 en ruim 1.5.

En een lieve verloofde die me heeeeel veel uit handen neemt ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi! Wat wil je weten? Ik ben 2 x op consult geweest en besloten tot 375 cc boven de spier. (Scheelt in het herstel) cc op advies van de chirurg en consulente. Gisteren om 8 uur geopereerd en om half 12 mocht ik weer gaan. Door de narcose dacht ik dat ik heel wat kon maar dat kon ik vandaag bezuren want ik viel flauw en moest 2 x spugen. Hierna heb ik rustig aan gedaan (lees op bed gezeten beetje gelopen en op de bank gezeten) en nu gaat t redelijk. Ik voel me wel heel beurs maar ben blij dat ik het heb gedaan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben overigens ook bij bergman op consult geweest. Had ik een minder goed gevoel bij omdat ze daar niet van te voren het aantal cc's bepalen maar pas tijdens de operatie en je hier dus zelf op dat moment geen invloed op hebt. Ook hadden ze mij een buikwandcorrectie aangeraden terwijl velthuis kliniek me dat juist afraadde. Velthuis had hier ook een heel goed verhaal bij dus dat heeft me vertrouwen gegeven. Verder heb ik de chirurg gegoogled en kon ik bijna geen slechte verhalen vinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze lijkt mij ook zeer kundig, wat ik van haar heb gelezen. Ook leuk om te lezen dat ze op de spier plaatst, ik kreeg de indruk dat ze erg voor dual plane is. Maar hieruit blijkt dat ze gewoon goed naar de persoon kijkt, denk ik?

Had je zelf aangegeven dat je boven de spier wilde, of was het advies van de pc?

Bergman heeft in Bilthoven niet een specifieke pc die me aanspreekt, misschien dat ik op consult ga in aesthetic in Veldhoven en bij dr. Moojen in hilversum.

Doe jij ook het fysio programma? Succes met je herstel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze kijkt idd heel erg naar de persoon. IK heb geen fysio omdat ik niet dual plane geopereerd ben. Voel me vanmorgen weer een heel stukje beter en het omhoog komen gaat ook beter. Alleen die band om m'n buik van de lipo zit wel strak en dat zit minder lekker. DIE mag donderdag overdag al af geloof ik. Heb gisteren het verband verwijderd en het ziet eruit alsof je gigantisch bent mishandeld ;) maar gelukkig trekt dat bij! Geduld is een schone zaak.

Louboutin22, wanneer ben je geopereerd en hoe ervaar jij je herstel? Ben je dual plane geopereerd en hoeveel cc? Ben benieuwd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Marlies,

Ja het is een D heb het laten meten bij de Hunkemöller en kan zelfs een E aan :o ! Snap het ook niet helemaal.

Ik heb de eerste dagen als een hel ervaren maar na een week ging het top, moet mezelf soms even afremmen want ik ben iets langer als 4 po.

Jij hebt natuurlijk wel een zwaardere operatie gehad, maar wel heel erg spannend allemaal!

Je krijgt er een heel mooi lijf voor terug en daar doen we het allemaal voor he :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die liposuctie stelt niks voor hoor! Alleen blauwe plekken en 6 kleine sneetjes maar dat is echt goed te doen. Heb wel veel last van vocht :( jouw operatie was zwaarder omdat ze de prothese tussen je spier hebben geplaatst denk ik. Ik kan nu zelf opstaan op dag 3, vind ik al snel! Over een paar weken ga ik ook maar eens laten meten bij de Hunkemöller, goed idee. Nu heeft dat voor mij nog geen nut want ze zijn nog helemaal gezwollen. Ik merk dat ik ook veel dingen te snel wil maar de narcose hakt er ook nog in. Ineens ben ik soms moe. Ook niet zo gek natuurlijk. Maar stil zitten is normaal gesproken niet aan mij besteedt ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thnx twijfel :) daar heb je gelijk in ik heb ook extra full projection gekregen.. Weet niet wat jij hebt gekregen Marlies?

Oh na drie dagen is snel ja! :D ik had het echt pas na een week... Haha leuk is dat hoor laten opmeten! Ik kwam vet trots binnen: hallo kunt u mij ook laten opmeten? :D haha zag je mij helemaal trots de D bh's pakken :101: me dag kon niet meer stuk!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je geen kaartje gekregen met de nummers van je protheses? Dan kun je zien wat voor implantaten je precies hebt.

Kijk dit is de lijst met verschillende soorten protheses.

Ik heb trouwens de MX 410 (sorry was weer te snel met dingen herinneren :P )

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Ik ga over een aantal weken onder het mes, ook bij velthuis maar dan in Rotterdam, ben ook zo benieuwd, krijg een borstvergroting en liposuctie en een buikwandcorrectie.

Hoe gaat het nu met je herstel?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.