Ga naar inhoud

Borstvergroting en zwangerschap


Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik wil graag een borstvergroting en ben ook al op gesprek geweest ma nu bedacht ik me hoe zit dat nu eigenlijk als je een borstvergroting hebt en zwanger raakt.

Gaan je borsten dan weer hangen? Ik wil graag weten van anderen ervaringen van zwangerschappen na een borstvergroting. Zelf heb ik al een dochter van bijna 2 jaar maar we willen in de toekomst wel graag een broertje of zusje voor haar drbij.

Hoop dat jullie mij kunnen helpen 😊

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lastige keuze he.. Heb hier ook een aantal artsen naar gevraagd en ook hier op het forum een en ander over gelezen. Een echt duidelijk antwoord is er niet :|

Hier op het forum heeft de ene de ervaring dat haar borsten juist natuurlijk eruit zijn komen te zien doordat het niet meer zo "strak" is.. De ander geeft aan dat er niets is veranderd en de ander dat het lelijk is geworden..

De artsen die ik heb gesproken zeggen.. Tsjah als jij 20 kilo aankomt.. Dan gaat het wel hangen ja, de ander zegt dat als je het binnen nu en een jaar wil, je beter tot er na kan wachten.. De ander wilde er helemaal geen antwoord op geven..

Kortom .. Ik ben nog geen bal opgeschoten :P Het is per persoon afhankelijk denk ik haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha ooh ok ja idd zulke dingen had ik ook wel gelezen ma zoals je al zegt schiet er zelf niet egt mee op idd.

Jij krijgt dus nog je borstvergroting? En heb je al kinderen?

Tja het is wel bij iedereen heel verschillend dat begrijp ik wel, was toen ik zwanger werd van me dochter 64 kilo en kwam idd ongeveer 20 kilo aan, moet ook wel bekennen dat ik erg veel ging snoepen omdat ik het roken moest laten, maar dit gewicht ben ik allemaal weer kwijt geraakt in een tijdsbestek van ongeveer een jaar na mijn zwangerschap.

M'n borsten waren tijdens mijn zwangerschap ook flink gegroeid. Zoiezo een ruime cupmaat, als dit nu was gebleven had ik geen borstvergroting meer nodig gehad haha.

Zou gewoon zo zonde zijn als ik de knoop doorhak om het te laten doen en dan misschien over paar jaar weer terug moet om alles te laten corrigeren.. Pff lastig

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo dames.

Mijn ervaring, na mn eerste kindje zoals linn heb ik besloten om een BV te doen!

Ik had bij mn eerste zwangerschap (begon op 50kg) en 70B, aangekomen 23KG en had een D! maar na 6 weken borstvoeding broodplanklook met tepel :blink: :blink: PLAT!

Vandaar toen gekozen voor een BV en een normale maat onder de spier 245CCmm anatomisch kwam op 70C, de cohesief 3 omdat ik dus ook nog kinderen wilde.

Met mijn BV ben ik weer zwanger geweest en is zelfs idd nog soepeler geworden, ze waren al super mooi.

Misschien komt het door het aantal CCs en de anatomische prothese (ik roep maar wat he!), waardoor ze zo mooi zijn gebleven.

Natuurlijk had ik dus geen mega BV, misschien dat dit ook nog verschil is en onder de spier zoals ik al zei.

Ben nu inmiddels al een tijd op gewicht gelukkig en weeg nu rond de 56kg bij 166cm, en kom nu op 75/80C

Veel succes met je keuze, ik heb Mcgan (nu natrelle) 410 souft touch Anatomisch.(al 11 jaar erg tevreden, bij een wissel eventueel iets meer CCs)

Dankjewel voor je reactie!

Bij mijn gesprek hebben we gesproken over 500 cc dual plane een rond implantaat van mentor.

Voor mijn zwangerschap had ik een 75 b en na m'n zwangerschap een lege 75 c dus de ruimte heb ik er wel voor ma idd wat jij zegt als ik nu alles vol zou proppen dan zou ik zeker weten meer ruimte krijgen als ik dan weer zwanger zou raken.

Dus is Miss wel een hele goeie om dit is te overwegen idd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi linn als je vriendinnen word zie je mijn foto voor en na zwangerschap met protheses. Ze kunnen niet krimpen maar mn borsten leken veel kleiner een jaar na mn zwangerschap. Ze oogde wel een stuk natuurlijker.

Idd ik heb het gezien ja, ze zien d'r dan idd een stuk natuurlijker uit maar idd ook iets kleiner.. Trouwens na de wissel ziet het er ook heel mooi uit! Hoop dat de mijne er ook zo mooi uit gaan zien haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha ooh ok ja idd zulke dingen had ik ook wel gelezen ma zoals je al zegt schiet er zelf niet egt mee op idd.

Jij krijgt dus nog je borstvergroting? En heb je al kinderen?

Tja het is wel bij iedereen heel verschillend dat begrijp ik wel, was toen ik zwanger werd van me dochter 64 kilo en kwam idd ongeveer 20 kilo aan, moet ook wel bekennen dat ik erg veel ging snoepen omdat ik het roken moest laten, maar dit gewicht ben ik allemaal weer kwijt geraakt in een tijdsbestek van ongeveer een jaar na mijn zwangerschap.

M'n borsten waren tijdens mijn zwangerschap ook flink gegroeid. Zoiezo een ruime cupmaat, als dit nu was gebleven had ik geen borstvergroting meer nodig gehad haha.

Zou gewoon zo zonde zijn als ik de knoop doorhak om het te laten doen en dan misschien over paar jaar weer terug moet om alles te laten corrigeren.. Pff lastig

Ik heb zelf nog geen kinderen.. Ik hoop over 2 jaar misschien een kindje te krijgen, maar ik heb er voor gekozen om die BV gewoon te doen. Ik heb geen zin om nog twee jaar me te ergeren..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat snap ik helemaal, zoiets heb ik nu dus eigenlijk ook, het lijkt heel wat met bh maar zodra die uit is blijft er niks over en met bikini is het helemaal geen gezicht het past helemaal niet bij m'n lichaam en voel me daardoor best onzeker...

Heb je al een datum gepland?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb in december 2013 mijn bv gehad en ben nu 11 weken zwanger. Ik ben ook benieuwd naar het resultaat na de borstvoedingsperiode. Succes met je keuze!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Precies! Ga ook liever niet met een groep zwemmen daardoor bijvoorbeeld.. Ik kan er soms ook echt goed van balen.. Heb al niet zo veel kont en dan OOK geen borsten.. Fijn :|

Mijn planning is aan het einde van dit jaar :) nog geen datum vast gezet. Wilde eigenlijk rond april dit jaar.. Maar mijn vriend en ik gaan in augustus naar Borneo en vond dat niet een heel goed plan zo vlak na BV haha.. Jij?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb in december 2013 mijn bv gehad en ben nu 11 weken zwanger. Ik ben ook benieuwd naar het resultaat na de borstvoedingsperiode. Succes met je keuze!

Gefeliciteerd! :D ben je van plan borstvoeding te gaan geven? Ben benieuwd hoe je dat ervaart! Wat voor effect dit heeft op je borsten :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Precies! Ga ook liever niet met een groep zwemmen daardoor bijvoorbeeld.. Ik kan er soms ook echt goed van balen.. Heb al niet zo veel kont en dan OOK geen borsten.. Fijn :|

Mijn planning is aan het einde van dit jaar :) nog geen datum vast gezet. Wilde eigenlijk rond april dit jaar.. Maar mijn vriend en ik gaan in augustus naar Borneo en vond dat niet een heel goed plan zo vlak na BV haha.. Jij?

Haha ja heel herkenbaar, heb ook nog geen datum gepland maar ligt er ook helemaal aan de drukte bij me man op het werk, als het werk het toelaat word het juli of aug...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve Linn,

Jah het zou best kunnen wat je zegt, omdat ik natuurlijk maar een kleine BV heb gehad in verhouding met sommige hier op het forum.

Ik roep maar wat he! dat ze daarom nog zo mooi zijn (of cohesief 3 en onder de spier icm 245CC).

Als ik nu moet wisselen zou ik voor iets meer CCs kiezen, maar nooit 500CC dan val ik met mn neus op de grond hahaha, ben maar 166cm 56of 57kg.

Ik weet ook niet als je nu 500CC kiest, en je moet wisselen na zoveel jaar? of het dan verstandig is om bvb minder CCs te kiezen? denk misschien altijd meer.

Ik roep maar wat he.

Leg het gewoon aan je PC voor, ivm plaatsing cohesief en natuurlijk dat je nog een kinderwens hebt.

Bij mij is het aankomen tijden zwangerschap en weer afvallen dus de grootste onzin die er is, (mijn ervaring!).

Jah tijdens mn zwangerschap werd het een grote D toch normaal haha, dat je borsten opzwellen lijkt me als je zwanger bent.

En jah erna trekt het weer bij naar je normale BV dus lijkt idd weer een stuk kleiner.

Veel succes! xxxxx twijfel

Toevallig vandaag de pc gesproken en hij zei dat het bijna geen problemen zal opleveren, zijn advies bij het gesprek was al als je het egt supermooi wil hebben om dan een kleine borstlift te doen maar ik heb ervoor gekozen om dat niet tedoen omdat dit in de toekomst altijd nog wel kan, en ja ze zullen misschien wel iets meer gaan hangen na een zwangerschap ma dat zien we dan wel weer en dan kan ik altijd nog gaan voor een borstlift ( kan ik vast gaan sparen haha)

Met jou lengte en gewicht is idd 500 cc wel veel maar bij mij past dat goed, bijna 1,80 en 65 kilo

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.