Ga naar inhoud

Coco : 1 feb 2010 : Dr. de Boer : Kennemer Gasthuis


Gast Coco

Aanbevolen berichten

weer even gerustgesteld, dat had je wel even nodig na alle onzekerheid. vertrouw er nu maar op dat het tijd nodig heeft en dat het goed gaat komen. nu ff lekker ontspannen!

liefs

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 170
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hey Coco,

Gelukkig was je controle toch positief, dat vocht trekt vanzelf wel weg...

Heb je nog veel last van pijn? en ben je al wat blijer met het resultaat?

Liefs, Tietje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Coco,

Ik las dat je veel pijn had gehad en niet zo happy was... wat vervelend voor je zeg!! Ik kan me er wel wat bij voorstellen, had zelf ook geen flitsende eerste tijd wat pijn betreft en moest ook echt wennen aan hoe t eruit zag. Maar het wordt beter meid, dat kan ik je beloven! De eerste week is volgens mij het ergst, dan merk je echt wel allerlei verschillen. Soms kan het ook ineens heel hard gaan, dat je je stukken beter voelt. Dat hoop ik dan iig voor je. Maarja, wat iedereen zegt is ook zo, 't is een kwestie van VEEL geduld hebben! En even je gedachten verzetten, scheelt soms ook. :116: Ik wens je veel beterschap toe, en het gaat vast snel beter met je.

T is ook niet niks, met ook nog je neus erbij! Petje af hoor. Maar goed komen doet het :35:

Liefs

XX Becky

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi cocootje

ik zie dat het ook al een paar dagen rustig is bij jou, nu ik het zelf net achter de rug heb, eergister, kan ik me dat ook veel beter voorstellen. het valt mij tot nu toe ook vies tegen, heb al 2 nachten geen oog dichtgedaan, en werd er vannacht helemaal kriegel van, ik heb nu weer pijn op andere plekken, vooral met ademhalen, moet mezelf dwingen om goed en diep in te ademen. wonden zijn nog het ergste.

en dan ook nog de vorm... ik maak me daar nog niet zo druk om, maar vraag me wel af of het echt mooi gaat worden, het lijkt nu nog helemaal nergens op

is het bij jou al wat beter?

liefs en sterkte

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha Coco,

Heb net je verslag gelezen. Hoop zo voor je dat het nu beter met je gaat en dat het verschil in grootte al aan het wegtrekken is!

Sterkte met je verdere herstel.

Groetjes,

Madeleine

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Dames, al een tijdje niet meer online geweest, erg druk met werk / prive jullie kennen het allemaal wel haha. Dus even een snel berichtje van mij! Het gaat lichamelijk heel goed met me, helemaal geen pijn meer, alleen af en toe een steek in mn linker borst. Vervelend gevoel, maar niet echt pijn te noemen.. Het enige waar ik eigenlijk nog "last" van heb is van mn overgevoelige tepels. Als er bij weze van spreke wind langs komt doet het al pijn. Eigenlijk is dat wel met de hele huid van mn borsten, behalve de onderkant die is weer helemaal ongevoelig, maar bij mn tepels is het echt het ergst. Ik kan niet eens onder de douche met mn borsten onder de straal! Ik hoop wel dat dit nog over gaat, want ook al heb ik er niet heeeeeeel erg last van, het is toch vervelend..

Dan over het resultaat: Ik ben niet blij! :102: Ik heb echt geprobeert het een beetje los te laten en me er niet zo druk over te maken.. Ik heb zelfs al een week geen foto's meer gemaakt.. Ik wil het echt graag de tijd geven en geloven dat het nog goed gaat komen, maar het verschil is nog net zo groot als op dag 1! Vindt het erg moeilijk om te geloven dat dit ooit nog weg trekt / minder wordt.. Ik heb het nu al 4 keer duidelijk aangegeven bij de kliniek, dat ik niet tevreden ben, en er is een aantekening in mn dossier gemaakt. Ik wacht nog even af totdat ik mn laatste gesprek heb (over ruim 2 maanden) en als het verschil dan nog steeds zo duidelijk is eis ik een heroperatie! Dit heb ik ook al aangeven bij de kliniek, dus dat is dan geen verrassing voor ze. Neemt natuurlijk niet weg dat ik daar helemaal niet op zit te wachten! Weer vrij nemen van mn werk, een smoesje verzinnen, een smoes verzinnen waarom ik 6 weken niet mag tillen etc, thuis helemaal niets kunnen doen, een week niet auto rijden, 6 weken niet stofzuigen. pfff... ben juist zo blij dat ik nu halverwege ben... Maar ja, we zijn gegaan voor mooie borsten, en ik neem geen genoegen met minder!

Verder had van mij het maatje toch ook echt wel groter gemogen hoor! Ik vondt het gelijk vanaf het begin al niet groot, maar nu ik er een beetje aan gewend ben heb ik echt zoeiets van: is er iets verranderd dan?? haha maar ik denk dat ik als ik zometeen push-up bh's mag dragen ze optisch wel iets groter worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi coco

ik lees al een paar weken je berichtjes mee ik maakte me al zorgen dat je een tijdje niet was

wel balen voorje zeg dat je nog niet tevreden bent hoop dat ze gelijk hebben en het nog tijd moet hebben

ik ben 1 maart aan de beurt bij dr de boer vindt het allemaal dood eng maar wie niet

daarom keek ik vaak of je een berichtje had geplaast over hoe het met je ging en of het al beter is met het resultaat maar helaas

reageren ze wel normaal als je met dit soort klachten kom of hebben ze zoiets van zeur niet

nou hoop voor je dat het goed gaat komen

gr leeg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Coco,

Ik vind het erg vreselijk voor je dat je zo ontevreden bent. Dit begint ook een angst te worden van mij. Becky is ook al ontevreden. Bij haar gaat het ook om het te grote verschil in symetrie. Gelukkig hebben ze goede service en nemen ze veel exra kosten voor eigen rekening. Dat is ook waarom ik onder andere voor Mediconsult heb gekozen.

Liefs Barb

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Coco,

Ben blij een berichtje van je te lezen!! Jammer dat je zo baalt meid, dat is natuurlijk niet de bedoeling! Wel fijn dat het daarbuiten goed met je gaat, maar ontevreden met je nieuwe boobs is niet leuk. Wat heb jij nu precies... ook een verschil in grootte / hoogte? Of iets anders? Daar ben ik heel benieuwd naar aangezien ik er zelf ook mee zit. Heb je misschien fotos die ik mag zien?

En wat zeiden ze, ... alleen maar wachten tot de 3 maanden?

Kan me heel goed voorstellen, dat je daar dus geen zin in hebt, ook niet in een heroperatie, maar dat je wel een mooi resultaat wilt, dus het dan toch maar doet. Had je allemaal niet op gerekend natuurlijk.

Ik hoop dat het nog bijtrekt en het straks 'vanzelf' nog goed komt (wat niet uitgesloten is, je hebt nog even). Veel sterkte!!

Liefs

Becky

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemaal, ik heb ein-de-lijk een beetje goed nieuws! Ik had express al meer dan een week geen foto's meer gemaakt omdat ik daar onwijs chagerijnig van werd! Dus gister toen ik precies 3 weken PO was vondt ik dat ik het er wel weer op mocht wagen.. En dat was een goed idee, ik kon eindelijk zien dat er iets was verranderd! Ik heb echt als een klein kind een vreugde dansje staan dansen haha. Begrijp me niet verkeerd hoor, er is nog steeds een heel duidelijk verschil te zien, en ik ben er zo nog steeds niet tevreden over.. Maar er gebeurt toch IETS! De eerste 2 weken maakte ik elke dag foto's en ik vondt ze allemaal zoooooo lelijk! Dus elke dag hoopte ik weer: er zal nu toch wel iets verranderd zijn?? Maar nee hoor, nog steeds die 2 strakke, op knappe staande, scheel kijkende (haha dat gevoel had ik heel erg) borsten. bleh! zonder ook maar 1mm verschil.. Ook zijn ze in de afgelopen dagen zeker een stukje gezakt, want mn litteken zat eerst echt onder mn borsten, maar valt nu in mn plooi. Ook is de vorm weer verrandert, vooral van mn rechter borst, toen ik net uit de operatie kwam was ie vierkant, toen werd ie steeds ronder, en nu lijkt ie wel driehoekig haha. Ga er maar vanuit dat dat goed is... En mn tepels zijn ook niet meer zo groot en glimmend, maar meer zoals ze gewoon waren. Zo zie je maar er kan na 2 weken dus toch nog een hoop verranderen. Ik heb ook helemaal niet gevoel dat het pas 3 weken geleden is, voor mn gevoel heb ik deze borsten al maanden haha, vandaar ook mij ongeduld denk ik..

@ Becky: Ik heb nu een verschil in maat, vorm en in stand van mn tepels. Ze zitten wel op de dezelfde hoogte maar de ene kijkt meer naar buiten zeg maar.. Mn ene borst staat sowieso iets meer naar buiten vindt ik. Ik heb jou foto's even bekeken en je ziet idd wel verschil, balen meis.. Ik heb nu een groter een verschil hoor, dus ik vindt het bij jou dan wel weer meevallen, maar ik snap dat je hier niet tevreden mee bent.. Gelukkig weet ik uit ervaring dat ze bij Mediconsult heel loyaal naar hun klanten toe zijn, maar ja op een her- zit je net zoals ik niet te wachten.. Ik ben erg benieuwd wat ze er van zeggen. Houd me even op de hoogte he?! Oh en ik zal je binnekort wat foto's doorsturen, dat praat wat makkelijker haha. Ik neem wel even mn camera mee naar mn werk, ik wilde eigenlijk niet al die boobie foto's op mn werk pc, maar ja.. dat moet maar even..

@ barb & leeg: Ik zat gister nog te denken, we zitten jullie wel bang te maken zo he haha. Ik denk dat je je van onze gevallen weinig aan moet trekken hoor, het resultaat van zo'n operatie blijft toch heel persoonlijk en hangt van zoveel dingen af.. Ik had echt duidelijk een verschil in mn borsten voor de operatie, dus ook wil je het natuurlijk niet, het viel te verwachten dat dit ook na de operatie goed te zien zou zijn.. Verder ben ik nog steeds heel tevreden over MC, als ik terug kijk op de operatie vondt ik dat ook echt een leuke dag, ik was helemaal niet zenuwachtig omdat ik daar natuurlijk al een keer was geweest, en alles ging heel relaxed en gemoedelijk. Dat pilletje voor de zenuwen werkt bij mij persoonlijk altijd heeeeeeel erg goed! haha iets te goed waarschijnlijk, van de eerste operatie daar kan ik me bijna niks meer herrineren, en deze keer kreeg ik echt een half uur de slappen lach, echt tranen over mn wangen, zelfs toen mn moeder en mn vriend weg waren heeft het nog een kwartier geduurd voordat ik kon stoppen met lachen.. Verder was het na de operatie echt heel gezellig met de 3 andere meiden op zaal, we hebben heel erg gelachen en ook de nachtzuster Loes is heel erg aardig! Ze ging lekker tosti's voor ons maken, en je mocht ook soep en nog wat andere dingen, maar ik kon helaas niet eten door die tampons. En 's avonds kreeg je chipjes enzo, lekker tv kijken. 's nachts was de hele zaal tegelijkertijd wakker en hebben we ook weer gelachen haha. Leek wel een soort van schoolkamp! Als ik nog een her- zou moet, zou ik tegen de operatie echt helemaal niet op kijken! Heb het juist hardstikke leuk gehad. Tegen het herstel natuurlijk wel, ook al had na 3 dagen helemaal geen pijn meer, maar gewoon door de dingen die je allemaal niet mag..

Jeetje wat een verhaal weer, ik ga snel verder op mn werk haha.

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey coco,

Bedankt voor je verhaaltje! Ik vond het fijn om te lezen dat je het erg leuk hebt gehad. Ik ben weer helemaal gerust gesteld door het lezen van je ervaring. Voor mij komt het nu ook steeds dichter bij. Ik kijk er heel erg naar uit maar aan de andere kant probeer ik die roze bril af te doen en te beseffen dat het herstel afzien zal zijn. Ik ga van ergste pijnen maar uit dan valt het me altijd mee!

Liefs Barb

Link naar reactie
Delen op andere sites

ha die coco

ik ben ook blij dat ik weer wat van je lees... het was zo stil na je bv, ik had het met je te doen, en ik begreep je ook helemaal toen ik een week later dan jij, zelf aan de beurt was en ook zwaar en zwaar teleurgesteld was.

het schiet voor mij ook niet snel genoeg op, ik wil gewoon liefst nu meteen weten hoe het er over een paar maanden uitziet, want ook bij mij mag er nog heel veel veranderen. die rare vormen die jij beschrijft herken ik, ik mis nog zo erg een mooie afgeronde vorm. wat ik ook erg lelijk bij mezelf vind is de manier hoe de borstplooi is gemaakt, rechte lijn en strak, alsof mijn borsten op een dienblad geserveerd zijn. maar hoe langer ik erover nadenk hoe meer ik geloof dat dat ook te maken heeft met de oplosbare hechtingen die nog niet zijn opgelost. daardoor blijft het litteken strak en recht, maar goed, das mijn eigen lezing. ik ga a.s. zaterdag naar mijn pc met een aantal vragen en opmerkingen, want voor een deel blijf ik ongerust (een ander deel van mij is ook al af en toe erg tevreden over de vergroting, wel dubbel hoor!)

in ieder geval welkom terug, en hoop dat de positieve inkeer blijft!

liefs

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kaatje, balen dat je ook (nog) niet tevreden bent! Ik weet inderdaad precies hoe je je voelt, het is gewoon heel frustrerend! Ik had het voooral toen ik nog thuis was, dan ben je de hele dag aan het voelen / kijken / foto's maken haha, en als je het resultaat dan niet mooi vindt baal je echt! De eerste dagen dacht ik echt, had ik het maar nooit gedaan, dit komt nooit meer goed! Maar gelukkig ben ik er sinds ik weer aan het werk ben veel minder mee bezig! Ben jij alweer aan het werk of nog niet?

Barb, eindelijk komt het voor jou ook dichterbij! duurt wel lang zo he?? Maar eerst ga je nog naar Amerika, dus dat is ook wel iets heel leuks om naar uit kijken toch??

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi coco

ben blij telezen dat je er weer beter naar kijk is toch weer goed voor je zelf

ik schrok ind wel hoor na het verhaal van jou en becy ik dacht onee he waar begin ik aan had ik niet naar een andere gemoeten

maar nu ik dit weer heb gelezen denk ik pfffffffffff gelukkig

ben erg zenuwachtig hoor brrrrrrrr slaap nu al rot maar ja nog een paar dagen en dan ben ik de klos

hihi

nou bedankt voor je op pepper had ik wel even nodig

gr leeg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben jij alweer aan het werk of nog niet?

hoi cocootje

ben gister begonnen, maar kan niet echt zeggen dat daardoor de tijd sneller gaat of dat ik er minder mee bezig ben, het voelt wel met de dag stukken beter. spanning is al voor een heel deel eraf, al blijft het nog wel heel hard aanvoelen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemaal,

Hier weer even een berichtje van mij! Vandaag precies 4 weken PO, rond dit tijdstip waren ze toen met me "bezig" hihi raar idee hoor! De tijd is echt zooooo snel gegaan, en aan de andere kant lijkt het echt veel langer geleden dan maar 4 weekjes. Ik ben gelukkig een stuk positiever geworden, mn borsten zijn echt zoveel verranderd qua vorm (ja, ja ik weet het.. foto's volgen nog! :) Er is nog steeds wel een verschil, maar dit is echt veeeeeel minder als in het begin! Vooral mn linker borst vindt ik echt super mooi! Mooie ronde / natuurlijke vorm en precies de goede grootte: 75D!!! Ik had echt niet verwacht dat ik dat zou gaan redden met maar 240cc, maar ik heb een 75 en 80 C gepast (ik heb omtrek 73cm) maar die waren echt alle 2 veel te klein. YES, YES, YES!! Het zou natuurlijk nog kunnen slinken, maar ik heb echt niet meer het idee dat er vocht / zwelling in zit..

M'n rechteborst blijft nog een beetje achter, je merkt echt dat die nog steeds een beetje z'n vorm aan het zoeken is.. Gaat van vierkant naar rond naar driehoekig naar vierkant haha. Ik geef het nog maar even de tijd.. Maar als het resultaat zo zou blijven, weet ik eigenlijk niet of ik dat nog een her-operatie waard vindt.. Op de foto's zie je het verschil nog wel redelijk duidelijk, maar met het blote oog vindt ik nu wel meevallen. Oh ja, en mn nieuwe borstplooi zit echt precies op dezelfde hoogte, daar ben ik ook echt blij mee! Dat geeft gelijk een heel ander beeld!

Verder heb ik lichamelijk echt nergens meer last van. Ik ben voorzichtig een beetje aan het stofzuigen enzo (van de zuster mocht ik wel 1 kamertje doen), ik heb daar echt helemaal geen moeite mee, het is dat het niet MAG anders had ik makkelijk weer elke dag het hele huis kunnen doen. Het enige wat ik echt niet doe is zwaar tillen, want ik wil echt geen onnodige risico's nemen.. Ben er wel achter gekomen dat 10kg best wel veel is, kleine boodschapjes kan ik makkelijk doen. Sinds ik op mn zij mag slapen slaap ik weer gewoon heerlijk! Ik probeerde gister voor het eerst op mn buik te liggen maar dat blijft toch heel vreemd! Doet geen pijn ofzo, maar ik heb echt het gevoel dat ik op 2 strandballen lig ofzo haha, dat doe ik dus ook nog maar even niet.. Als ik er zo achteraf op terug kijk, en dan mn berichtjes net na de operatie terug lees denk ik echt: wat een dramaqueen zeg, zo erg was het toch niet?? Ik denk dat je het heel snel weer vergeet! Ik vondt het zo al met al die 2 daagjes pijn meer dan waard! Nu nog 2 weekjes en dan kan ik eindelijk bh's / bikini's gaan shoppen. Heb ik zo een zin in!! En laat de zomer dan maar komen, ik ben er klaar voor!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi coco

hier nog zo'n dramaqueen!! :107:

maar wat gingen die eerste weken ook langzaam! je zit met je neus op de spiegel gedrukt en het ziet er zo anders uit bij jezelf dan bij alle andere voorbeelden die je steeds hebt bewonderd!

goed om te lezen dat je weer uit je dalletje bent geklommen en uiteindelijk zeer tevreden bent!

heb je het idee dat er tussen vorige week en nu nog veel veranderd is?

groetjes

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Madeleine

Hoi Coco,

Goed om te lezen dat vier weken PO zo veel verschil maakt met de eerste twee weken!

Bij mij zit links nog wat hoger dan rechts, maar volgens verpleegkundige komt dat echt nog goed en duurt het een paar maanden voordat ze niet meer veranderen.

En tuurlijk verheug je je op het kopen van bikini's en setjes! Lijkt me ook super om te gaan doen over paar weken.

Succes met je aankopen straks!

Groetjes,

Madeleine

Link naar reactie
Delen op andere sites

fHey Coco

WAt HEERLIJK dat het positief veranders is voor je, echt!! Wat een opluchting zeg! Ik heb best aan je gedacht hoor, het bleef zo lang stil ook hier ;-)

Leuk he, straks lekker lingerie kopen... 75D wow zeg! Wel een mooie maat hoor, zo zie je maar, dat je met 240 cc toch heel wat kunt krijgen aan cupmaat!

Ik ben hier ff wat meer afwezig nu ik weet dat ik misschien een herop moet (denk het wel als ik eerlijk ben) wordt ik gewoon moe van het lezen en praten over die borsten steeds haha! Ik hoop toch de zomer nog goed door te komen, maar dat zal nog wel blijken tzt. En inderdaad Medi heeft (thank god) een garantie hierop, dus deze is kosteloos voor mij. Toch 'geluk bij een ongeluk'.

He, enne... niet teveel stofzuigen he :80: dat mag niet stouterd ;-)

Leuk om van je te lezen hoe het gaat, en ik ben ook nog steeds benieuwd naar je foto's.

Liefs

Becky

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.