Ga naar inhoud

krijg ik eindelijk borsten, twijfel je over het aantal CC!


Aanbevolen berichten

Haai Dames,

Ik ben Dorothea 22 jaar. :48:

Eindelijk is het dan zo ver 1 Juli word ik geopereerd door Frans Straten.....

Alleen nu zit ik te twijfelen tussen het aantal CC.

Bij mijn intake met Diana zei ze meteen tegen mij 375CC dat kan frans plaatsen. Dus ik helemaal blij eindelijk en betjee volume in me t-shirts!! :59:

Maar tijdens het consult met meneer Straten zei hij; Ja je omvang is maar 65 cm en een laag vet perccentage dus ik raadt het niet af maar adviseer het niet en weet ook niet of het mogelijk is....!! :103:

Ja nou en ik als wegschaal weet dus nu niet wat ik wil:

de ene kant hoe groter hoe beter :37:

en de andere kant luister nou naar die man :36:

Heb nu van me o zo charmante maximizer een 75A en zou toch wel graag een volle C a kleine D willen maar niet 2 watermeloenen in vergelijking....

Hoop dat jullie mij kunnen helpen!!!!! :help:

Alvast bedankt liefs DO :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee,

Ik sprak je gister volgens mij al op de shoutbox.

Ik ben ok bij frans geweest en Diana die adviseerd iedereen 350 of 375 deed ze bij mij ook en vele anderen. Ik kwam even later bij Frans en die zei inderdaad dat dat echt niet kon. Ik ben 1,66 en weeh 48 kilo. Ik heb ook een omvang 65 en een laag vetpercentage. 325cc was mijn maximale maat maaaaar wel kans op rimpeling omdat dit maximaal is zei hij. En aangezien mijn vet zo weinig is zouden de rimpels zichtbaar kunnen worden bij mij. Nou wil ik niet zeggen dat dat bij jou ook het geval is maar Ik denk dat je eerder naar Frans moet luisteren dan Diana, aangezien Frans dit al jaren doet en het ook echt uitvoert en Diana zit alleen achter der bureautje.

Ik heb zelf voor 275 gekozen wat mij nu op een C/D uit heeft laten komen en ik kwam van een a cupje af. Je kan mijn fotos bekijken als je me een vriendenverzoek stuurt. Ik ben nu 4 weken PO en heb van elke week een foto erop staan.

Ik snap dat je mooie grote borsten wil maar ik zou zeker niet meer doen dan Frans je aanraad. Als je op een c/d wil uitkomen kom je met 300cc wel goed uit hoor.

heeft frans gezegt wat je wel kan hebben?

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik sluit me helemaal aan bij maris! Standaard dat diana zegt dat het rond de 350-375 cc word, zij is consulente en niet meer dan dat. De pc's hebben echt het inzicht, bij diana kwam er nog geen meetlintje aan te pas ze wist niet eens mijn omvang. Zelf ben ik gisteren geholpen door Drs. Karim via diana en heb uiteindelijk 300cc voor de spier gekregen, kijk gerust voor foto's :) en ik ben nu al ontzettend blij dat ik naar mijn pc geluisterd heb ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik sluit me helemaal aan bij maris! Standaard dat diana zegt dat het rond de 350-375 cc word, zij is consulente en niet meer dan dat. De pc's hebben echt het inzicht, bij diana kwam er nog geen meetlintje aan te pas ze wist niet eens mijn omvang. Zelf ben ik gisteren geholpen door Drs. Karim via diana en heb uiteindelijk 300cc voor de spier gekregen, kijk gerust voor foto's :) en ik ben nu al ontzettend blij dat ik naar mijn pc geluisterd heb ;)

Spannend wanneer word je geopereerd??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik sluit me helemaal aan bij maris! Standaard dat diana zegt dat het rond de 350-375 cc word, zij is consulente en niet meer dan dat. De pc's hebben echt het inzicht, bij diana kwam er nog geen meetlintje aan te pas ze wist niet eens mijn omvang. Zelf ben ik gisteren geholpen door Drs. Karim via diana en heb uiteindelijk 300cc voor de spier gekregen, kijk gerust voor foto's :) en ik ben nu al ontzettend blij dat ik naar mijn pc geluisterd heb ;)

OOOO slecht zie het nu pas dat je al bent geopereerd!! nice niet normaal!! heb je ze recht of stan ze een beetje naar buiten? Is een beetje slecht te zien

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha dankjewel :)! Mijn borsten stonden van nature iets uit elkaar, op de foto lig ik maar als ik gewoon zit of sta heb ik zeker niks te klagen over mijn decolleté en staan ze mooi bij elkaar hoor ( voor zover dat nu al zichtbaar is natuurlijk als ik van bh wissel )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hooi dames,

Ik zat jullie berichten te lezen en had er nog een vraagje over! Omdat ik totaal niet weet hoe alles werkt op deze site doe ik het maar even zo..
Ik heb de 23e mijn brstvegroting en twijfel nog tussen de 260 en 280 cc.. Ik heb nu een aa en ben 1.75 n 55 kg..

Maar DanielleK en Maris.. Jullie hebben een borstvergroting op de spier gehad maar hebben jullie dan ronde protheses?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook 1 juli aan de beurt, spannend he! Ik zou inderdaad gewoon naar Frans luisteren, hij is de chirurg en zal het beste voor je willen. En met zo'n kleine omtrek heb je veel minder cc's nodig om op een C of een D uit te komen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hooi dames,

Ik zat jullie berichten te lezen en had er nog een vraagje over! Omdat ik totaal niet weet hoe alles werkt op deze site doe ik het maar even zo..

Ik heb de 23e mijn brstvegroting en twijfel nog tussen de 260 en 280 cc.. Ik heb nu een aa en ben 1.75 n 55 kg..

Maar DanielleK en Maris.. Jullie hebben een borstvergroting op de spier gehad maar hebben jullie dan ronde protheses?

Ik heb 300cc ronde protheses gekregen idd voor de spier, je kan altijd even kijken in m'n galerij heb weer nieuwe foto's :) qua gewicht en lengte schelen we niet veel ik ben 173 en 51kg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hooi dames,

Ik zat jullie berichten te lezen en had er nog een vraagje over! Omdat ik totaal niet weet hoe alles werkt op deze site doe ik het maar even zo..

Ik heb de 23e mijn brstvegroting en twijfel nog tussen de 260 en 280 cc.. Ik heb nu een aa en ben 1.75 n 55 kg..

Maar DanielleK en Maris.. Jullie hebben een borstvergroting op de spier gehad maar hebben jullie dan ronde protheses?

Ik heb dual plane meis en ronde protheses

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar Rosita ik zou voor 280cc gaan. Je mag ook bij mijn foto's kijken als je wil. Maar 280 is echt niet te groot voor jou lengte en gewicht. en die 20cc zal niet echt een zichtbaar verschil maken hoor :).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.