Ga naar inhoud

Rianne2885 : januari 2014 : Dr. Kuyper : West Fries Gasthuis


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

Graag wil ik me via deze weg even aan jullie voorstellen. Mijn naam is Rianne en ik ben 28 jaar en ik woon in Zwaag.

Ik heb 2x een borstverkleining gehad, 1 keer in 2008 ( toen was ik 19 ) en afgelopen januari voor de 2e keer. Helaas waren mijn borsten na de eerste keer verkleinen weer net zo groot geworden als voorheen, dat ik afgelopen november besloot om voor een 2e keer een borstverkleining te ondergaan. Ik ben positief over het resultaat, en ik hoop dat ze deze keer niet weer gaan "aangroeien". Het herstel ging de 2e keer toch wel moeizamer dan de 1e keer.

Als jullie vragen hebben kunnen jullie me altijd een berichtje sturen.

Groetjes Rianne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Rianne,

Hoeveel groter waren je borsten geworden? Ik ben erg benieuwd. Zelf ben ik 25 november voor het eerst geopereerd en ben ik van een E naar een volle C gegaan.

Ze zijn nu behoorlijk soepel wat een natuurlijke hang teweegbrengt. Dat hoort erbij, maar ben wel bang dat ze weer gaan uitrekken. Om dit een beetje te voorkomen draag ik nog regelmatig snachts een sportbh.

Tsja... Herkenbaar?

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Rianne ,

Welkom op het forum ...

Ben je dan sinds 2008 ook qua gewicht zwaarder geworden ?

Dacht dat borst/klierweefsel niet aangroeit ...maar dat de borsten wel door vetweefsel groter kunnen worden.

Ik heb een bvk in maart gehad , ben van F cup naar B gegaan .

Merk ook nu wel na drie maanden dat de boel wat natuurlijker en losser geworden is , mocht het een C cup worden

is het ook goed .

@Liensje : Wel herkenbaar , ik slaap ook nog geregeld in mijn sport bh ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tijdens de eerste operatie ben ik van een F naar een volle C gegaan. Mijn gewicht was sindsdien niet zoveel veranderd. Helaas waren mijn borsten terug gegroeid naar een cup F ( mijn bikini was zelfs G ) en nu weer een volle C/kleine D. Ik hoop dat ze nu niet meer zoveel groeien. Ook hier heeft de zwaartekracht ervoor gezorgd dat ze wat natuurlijker hangen. Echter kan ik niet met een bh of wat dan ook slapen, ook niet zo'n zacht topje zeg maar. Ook heb ik nog niet echt een normale bh gedragen, want m'n littekens zijn nog steeds wel gevoelig ( ze zijn over de oude littekens heen gegaan zeg maar ) misschien dat het daardoor langer duurt. Ik zou het niet zo snel nog een keer doen hoor, t is toch wel een heel gedoe haha!

Groetjes rianne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Rianne,

Weet je dan wel hoe het komt dat ze weer gegroeid zijn of is daar geen logische reden achter?

En was dat snel begonnen of is dat heel geleidelijk gegaan?

Mag ik vragen waar en door wie ben je geopereerd?

Wel balen dat het nu een stuk langer duurt om te herstellen.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat kan vele oorzaken hebben. Wellicht omdat ik vrij jong mijn eerste operatie heb gehad ( 19 jaar ), of door de pil, maar het kan ook gewoon "pech" zijn. Ik ben nu inmiddels gestopt met de pil ( ik had de diane 35 ) dus dat zal wellicht helpen.

Ik ben in het westfriesgasthuis geopereerd door dhr Kuyper. Die heeft mij de eerste keer ook geopereerd en ik ben daar zeer tevreden over.

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom, Rianne! Fijn dat je de operatie alweer achter de rug hebt. Ik heb vaker gelezen dat borstweefsel weer teruggroeit na bvk, zonder duidelijke reden. Zelf ben ik 1 cupmaat gegroeid met de Dianepil (slik ik ook niet meer, met Yasmin niet dezelfde groei), maar ik ging van klein naar iets minder klein. Ik zag je topic over pleisters, hoe lang en wanneer gebruik je die? Ik ga voor een borstlift en misschien dat ik er ook iets aan heb. Je krijgt ze dus op recept, maar je moet nog wel betalen? Of hangt het van je verzekering af? Ik heb nog geen operatie gepland, dus kan ze nu niet van je overnemen. (Weet ook nog niet wat voor litteken ik krijg).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi lodieke,

Ja ik heb ook geen idee waardoor het komt, ook pech gehad denk ik.

De pleisters vallen onder je basisverzekering en komen voor eigen kosten als je eigen risico nog niet op is. Als dit wel het geval is worden ze wel vergoed. Helaas moest ik ze wel betalen omdat ik nog niet door m'n eigen risico heen was.

De pleisters zijn trouwens op maat te knippen. Bij mij hebben ze goed geholpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.