Ga naar inhoud

Ervaring accz silmed 410 xh


Mandyboer86

Aanbevolen berichten

Hoi mandy.

Ik af ben de26e geopereerd heb ook de band om en vindt mijn borsten echt prachtig het zijn mijn oude borsten maar dan veel groter.

Zit nog wel wat vocht natuurlijk maar daar kan ik gelukkig doorheen kijken.

Je huid moet natuurlijk ook gaan oprekken en dat is niet niks.

Geef het wat tijd zal vast wel goed komen als straks alles genezen is.

Wat zeiden ze toen je op controle was.

Groetjes roos

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo! Ik krijg over 2 weken silimed 410 cc dus kan er nu nog niet veel over zeggen. Ik zal een verslagje maken en wat foto's plaatsen.

En volgens mij krijgen we ook zo'n compressiebh erbij en die moet je dan ook 3 weken aanhouden.

Groetjes! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden,

Vandaag precies èèn week po. Ook ik heb de silimed 410 cc gekregen. Ze zijn bij mij voor de spier geplaatst, heb dus alleen een bh gekregen die ik 3 week lang, dag en nacht moet dragen. Ik ben geopereerd in het accz door Edwin van Onselen. Echt een super begeleiding/verzorging daar. Ben erg blij met het resultaat. De eerste paar dagen stonden ze voor mijn gevoel erg naar buiten. Het leken wel richting aanwijzers :-p Had echt even het gevoel van ,, Owh my god, komt dit oooooit nog goed?'' Gelukkig veranderde dat al snel. Ze gaan steeds meer naar binnen staan en zakken dus ook. Melanie je hoeft niet bang te zijn dat ze zowaar onder je kin komen te zitten. Ook silimed krijgt hang en gaat natuurlijk ogen. Ben nu al blij en ben nog maar net 1 week onderweg:-D Nog 2 week te gaan en dan shoppen naar mooie bh's. Zin in!

Link naar reactie
Delen op andere sites

He 100%

Is echt een fijne man en de begeleiding ook he ben vandaag 2weken po en morgen terug naar hui ter heide voor controle.

Ik heb alleen de band om voor 3weken en zal morgen wel horen of dit langer moet of een ondersteunende bh.

Bij mij worden ze ook met de dag hahaha mooier en zakken ze echt wel.

Succes met je herstel zal morgen iets erop zetten over de controle.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel fijn te horen zoveel gemeen. Ik ben ook top geholpen in Groningen en in Duitsland echt dikke 10.

Afgelopen donderdag mochten de hechtingen eruit, dit vond ik minder vieze tafel en de vrouw had haar dag echt niet. Ik vroeg na de arts hoe en wat voor de controle even een geruststelling of het allemaal goed zit en of de band wel goed zit.

Mijn borsten veranderen per dag, links nog wel dikker en de tepels zijn nog dik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

He mandy,

Waar moest jij zijn voor de controle?

Ik moet morgen in huis ter heide, en heb ook gezwollen tepels hahaha.

Het is nu ook een kwestie van tijd duurt wel een paar maandjes voordat alles helemaal is genezen en soepel voelt.en idd ze veranderen elke dag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben in Groningen geweest roosje. Wat voor controle heb je morgen. Waar ben je geholpen ook bij accz.?

Ik ben geholpen door kruppa en in mijn brief stond 7 weken na de operatie moet ik terugkomen. Bij de balie wisten ze daar niks van afgelopen donderdag voor de hechtingen. Ik bel morgen even heen voor mijn vragen, misschien draag ik de band wel niet goed misschien simpele dingen maar er is mij niks verteld ook niet over een bh waar moet je opletten bijvoorbeeld.

Ik ben bij de Hunkemöller geweest daar kende niemand de band en ook vonden ze dat het ver aan de zijkant zat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Melanie

Ik in huis ter heide ook bij accz bij dr van onselen.

Moest na twee weken vandaag voor de hechtingen en om te kijken of alles goed was.

Ben nu net thuis alles was netjes en ze staan mooi ( ben ook echt heel blij)

Ik moet over 3maanden voor 2e controle.

Nog 1 week de band om en dan mag ik alles weer doen en weer normale bh's aan.

( ik had wel vaker gelezen dat ze daar in Groningen niet zo vriendelijk zijn)

Hoeveel cc heb jij gekregen en welke prothese

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Silmed xh 410 cc, ik denk dat ik nu een c cup heb. Ik zat heel erg te twijfelen tussen de maten 5 en 6 het was ook wel lastig te zien met de pas bh was heel puntig en onecht. Me laten overtuigen van maat 5.5. Nu ik ze heb ben ik heel blij ik heb borsten maar hadden best iets groter gemogen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.