Ga naar inhoud

Ervaringen operatie Park kliniek


Amvh84

Aanbevolen berichten

Hoi meiden,

Ik vroeg me af hoe jullie ervaringen zijn geweest na jullie operatie in de Park kliniek.

Ook heb ik begrepen dat ik niet direct een sportbh aankrijg maar een soort compressie vest.

Wat je na 2 weken snachts moet gaan dragen?!

Wat moet ik me daar precies bij voorstellen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Ik ben afgelopen vrijdag geopereerd in park kliniek door dr Nio. Ik kan niet anders zeggen dan een dikke 10. 11 jaar geleden kreeg ik mijn 1e bv. en toen ging het er heel anders aan toe. ( in België ).

Ik was toe aan een nieuw paar dus uit de goede recensies ben ik ook naar Nio gegaan. 2 x op consult geweest waarvan de laatste 1 week voor de operatie omdat ik na de 1e x niet zeker was over mijn maat.

Ze zijn zo behulpzaam en stuk voor stuk lief en nemen echt de tijd voor je. Kan niks zeggen dan lof. Ook dr Nio luistert echt naar je en beantwoord al je vragen.

Ik zou hem echt aanraden!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Youre welcome

Ik heb het vest direct toen ik bij kwam aangekregen en moet hem voor zover ik weet 2 weken langs 24 uur p.d. aan. Daarna mag ik overdag een goede sport bh aan en nog 3 weken het vest.

Ik vind hem niet vervelend zelfs wel fijn. Met wassen vandaag en gister werdt ik zelfs een beetje eng. Dus doe ik hem even niet staand uit. Die druk ervaar ik als prettig dus. Ik heb hem 11 jaar geleden ook gekregen met mijn 1e bv. Het houd de zwelling wat tegen en zorgt echt voor goede steun.

Hoop dat je er iets aan hebt. Wanneer ga jij?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks voor de goede uitleg!

Ik ga dinsdag heb nu een reserve vest van een vriendin liggen die ook bij Nio is geweest.

Wel handig voor als hij in de was moet..

Zie er wel tegen op hoor vooral de pijn.. Heb ze nu voor de spier en ze gaan dualplane.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik mocht dat vest van dr nio na 5 dagen verwisselen met sportbh. Zit overigens echt niet vervelend vond ik! Maar heb ze ook niet zo groot. 350 CC.

Verder wel tevreden over kliniek. Fijne mensen!

(heb wel iets symmetrie en plooivorming, ben benieuwd hoe dit over anderhalve maand is als ik terug moet...)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan zal je wel wat meer last hebben van de spieren. Als het goed is heb je het er inmiddels opzitten en heb je je nieuwe boobs al. Ik ben benieuwd hoe het is gegaan vandaag. Hoop dat je niet teveel pijn hebt.

Alvast beterschap meis ben benieuwd.

Ik mag om 17.00 uur voor controle bij Nio vandaag.

XXX liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi hi,

Oh goed om te horen !! Hoop dat je je nog goed voelt en een beetje geslapen hebt.

Ik mag mijn compressie vest al uit :-)) ik ga zo sport bh shoppen leuk leuk!! Ze moeten nu zakken en het vest duwt ze juist omhoog.

Nou meis herstel maar rustig en hoop dat de pijn te doen is. Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.